Miraculu indianu: Delhi - a cità di i tempii è i tradizioni antichi

L'Delhi di parechje fronti è cum'è una deity indiana - hè culurita, bellissima è sempre cambiabile. Clienti di a capitale ùn deveranu micca esse aburutu: a cità "vecchia" prisenta l'spiritu di l'India islamica, è u distrettu "novu", designed by Edwin Lucchens, hè l'embodiment di respectability e tecnoloi moderni. Ma, in ogni casu, cunnisciutu di a metropole deve esse principiatu cù i monti chì sò stati siti di Patrimoniu World. U majestu mentali di Humayun, l'anticu complexu architettonicu di u Red Fort, u minaretu di Qutb-Minar, cubierto completamente da u scrittiu schrittu di surah da l'Koran hè una vista veramenti inescuperta.

U forte russu hè stata fatta da a dinastia mongoliana rivolunta di Shah Jahan in u 17u seculu

U Santuario di Humayun hè in tuttu fatta da pietre francesi bianchi

Qutb-Minar - un monumentu di l'architettura Indo-Islamica: u muleta più altuile di u muru in u mondu

Ci sò bè ​​di edificazioni religiosi in a capitale. Hè impussibile di ignorà u gracious Hindu Akshardham di rosa è di u marmurale di lignu, u sacru sacru Bangla Sahib cù cume d'oru, u figuratilu Lakshmi-Narayan, dedicatu à a dea di l'abbundanza è u Tempiu di Lotus mudernu, ripetendu i scritti di un capigliu eleganti.

L'interiore ricchezza è sculptured sculptures of Akshardhama

A madre di i tempii indiana hè a Casa di Preghiera Bahá'í (Lotus), glurificà a unità di Diu, di cunfessioni religiosi è di pòpuli

Lakshmi-Narayan hè dedicatu à a dea di l'abbundanza di Lakshmi è di u so maritu - l'embodimentu di u Diu di guardi Vishnu

Cansu da a cuntimplazione di i monumenti storichi, u turista pò rilassate in u giardinu pittorescenu di i Cinque Sensi, scopra in a diversità di a cultura indiana in u mercatu etnicu di Dilly Haat, piglià un viaghju di barca nantu à u lagune vicinu à l'arcendu triunfali di l'Intreizzione di l'India o visite u salottu di Parsi Andjuman Hall.

I Strade di u mercatu di Dilli Haat

Memorial Gate of India - un simbulu mudernu di Delhi