Star actresses di a seria "Mad Men"

A serie "Mad Men" hà fattu u mondu sospenu nantu à i ghjorni chì u whiskey stava vendi u fiumu in tutte l'uffiziu, i fumatori eranu di fumà ancu à u pianu, è e donne facianu vestiti di u pettu di l'ochji. In u stessu tempu hà fattu l'astri di u pocu cunnisciutu Januarie Jones, Christina Hendrix, Elizabeth Moss è Jessica Pare. E so eroine cù 6 anni in una filetta pruvucate: sottu à ogni successu omu hè una donna intelligente.
Christina Hendricks
Sex-bomb "Madmen", missa rossa extract Christina Hendrix, in a vita verda una figliola naturale chì prefiere un vistitu provocativu cù jeans è camicie, una dieta insalata - un sandwich cun un bonu pezzu di periculu è u patronu Roger Sterling - u so maritu Jeffrey Rent, un intellettuale cù l'appearance di un bibliotecario. Ancu a so voce sona più suave da nantu à u screnu. "E persone, quand'elli sanu cun mè, dicenu:" Oh my God! Ci hè chì ghjè assai più ghjovratu è micca quella vulgari ".

U rolu di Joan Holloway in "Mad Men" hè a prima vittoria vera per Hendrix. Prima di quessa, hà pruvata à l'attività di mudelma, in silenziu starred in "First Aid" ... Ma quandu l'anni sittanta erani marcati da a so siluette eternità, Google hà cumpostu e disposti di Joan. "Aghju veramente un sentimentu chì tutti sò justificati chì parranu di u me pettu" rire Hendricks, à sente a gratitudi di i fanni per fà i formi fronti di u sughjettu di u cult. In a zitiddina chì Christina hà stesu in Tennessee, è ancu in l'scuole chì Hendricks era "una ragazze di goth, cù u pilu scuru è liparosu nìttimu", ùn hà micca realizatu chì era destinatu à ghjucà u grande rolu di u distruttore di mudelli. "Vogliu perdiri 5 kilogrami di pesu, sicuru, sì, sò una donna, ùn aghju micca dì chì finisciu a passione per a pèrdita pisu, ma in generale l'aghju gestionatu".

U cartulare di Cristina - Ghjuvanni pò ancu copre bè: hà sappiutu di rumpere cù Lovelace Stepling, di metta u duttore è mandà à Vietnam, anu pregu di Ruggeru, moru avutu in un decretu, è dopu u divorziu è tornanu à u travagliu induve hè traditu per un cuntrattu cù cumpagnia di automobili. E ripiglià novità - tuttu ciò chì succideva in a so vita, i ghjorni di Ghjuvanni sò stati cuntinui è u decocuulu cum'è a profonda da a so filosofia.

January jones
Dopu u cambiu di a figura di Betty Draper - è dopu à tuttu, Janary Jones, chì duverà stu rolu, era friddu, cum'è u nome di u generale di u studiente, usatu per mantene tuttu sottu u cuntrollu. Anchi l'attore di 11 anni, Jared Gilmour, chì hà fattu esse u so figliolu Bobby in dui sirvitivi di Madmen, avvirtenu: "Attente cun Jones, ùn hè micca l'amichevili ..." U creaturi di a serie puderanu puru sicura, quandu l'attrìzia affirmò chì ùn hà micca Aghju ricivutu assai per u mo rolu in a saga publicista di publicità. Forsi in South Dakota, d'unni veni da, l'ambizioni di i persone sò quant'è larghevuli per i vaddi loca. Comu parechji ragazzini cù u capeddu biancu è i labbra cherry, Januery hà iniziatu a so carriera com'è mudellu. Comu parechji mudelli, ncuntra à Ashton Kutcher - hà purtatu à u cinema. Sicondu i ricordi di Jones, u novu ùn hà micca amicheghjenu dubbi nantu à u so avvena nantu à u screnu. L'attrìzia, nominata per u Globu d'Urgellu per u rolu di Betty Draper, hè ingrata chì hè grata à ellu per quelli dighi: "Dicielli dicenu chì quarchi cosa è troppu duru per mè - mi foderò a megliu".

Dopu à Kutcher - ùn hà micca vistutu u so focu - Januery hà scontru cù u cantante Josh Groban, è hà cambiatu à un avucatu d'Oregon. Ma l'ultimi link in questa chaine, pare, ùn hè stata trova - u so figliolu di dui anni, Jones hè educatu solu. "Quellu chì mi piace à mè hè James Brolin di l'Amityville Horror." Un omu cun una barbie agitating un piattu ".

Hè a so heroina, ùn pudia micca esse stallate a vita di una donna di casa. "Hà abbandunatu solu per un populu fastidioso", Betty dice è inserisce l'espettori in un stupidu: hà u sessu cù u primu contatore in vendetta per cambià u so maritu, dà nascita à un terzu figliolu è surtendu da un publicista rimprupitu Draper à un politicu pocu successu Francis, si fatte à a dimensione di a so nova sira, novu venenu in forma è cambia u piloso.

Elizabeth Moss
Fighjendu à Lisabetta fora di u settore: nantu à a catifa russa o in a prussima entrevista. Vestitu in u pianu è u sonu di lu ventu cunvince: questa ragazza fa rivolve u munnu in u so paese di u so brutale serial boss Donald Draper.

In ogni casu, l'imaghjini di un secretariu maniacally hardworking, rammed a so manera in scrittori, stinnate nantu à a terra dispostu. L'attrista a difende a so feminità cun u stessu cellu cù chì Peggy stà contru à u dirittu di esse in quale u so cumpagnu cumpagni. "Iu sempre chianciatu, esigenti per avè me furnitu," Moss admette "Per l'amore di l'umanita, dà un lipstick!"

Quandu l'apreta chì Elizabeth hà campatu a vita di una ragazza nerd in una famiglia di musicisti di u Los Angeles è hà ghjucatu in a biblioteca: hà dispostu libri in i scalini, è i so parenti anu da verificà stu catalogu. Forsi, questi ghjoculi per esempiu accumudate cuntinueghjanu ancu più, ma a rivisione di valori littirarii era interrotta da Hollywood. A sei, Moss apareceu in a miniserie "Case Felice" è à dumila era vicinu à Angelina Jolie nantu à u settore di a pelicula "Life Interrupted". Hè prubabilmente chì u so papa, un músicista di jazz è a so mamma, realizava una canzona funiraria à a carriera musicali di a so figliola, chì si sia ghjuntu di l'ensemble di a scola esterna è era pronta, cum'è Peggy, di cummàtene à l'estremità. In più, nantu à u bureau d'altru à u museu di Moss è oghji unu pò truvà una guitare hajuica.

Jessica Pare
Scuprite u creatore di a serie Matt Weiner nantu à questa prima, u prublemu di a festa d'annata di Donald Draper ùn pò micca esse u ghjocu di Jessica Pare Zoe Bisou Bisou è u duvaru megliu Megan è Peggy à u ukulele. Ci hè vultatu chì u sicritariu di u dirittore creatore di Sterling Cooper, Megan, chì hà saltatu un pocu di carriera direttamente direttamente à a pusizione di a nova Sra Draper, in a vita nurmale, troppu, nimu, nimu, è cumbattinu i filetti. Ancu s'è l'iniziatoriu di sparà in "Mad Men" cantava sola trà e parenti. "Se li zucchiatimi foru forti bè" - dice Pare.

Jessica hà vistu tutte e seria nantu à l'annunzieri di Manhattan, cun vigilancia curretta di e vicissitudes in u destinu di l'eroine amata - Betty. È in a quarta stagione, hà rimpiazzatu u mùartu in u situ di travagliu, Miss Blankenship, acquistendu un postu prima vicinu à l'uffiziu di u Don, è dopu cù u Draper stessu.

Jess hè com'è a so heroina? In u screnu hè a figliola di un scientist, in a vita - u capu di u dipartimentu di l'educazione à a McGill University. Comu Megan, Jessica hà parlatu excellentu Francesu è, sicuru, vole ancu di ghjucà à u filmu. U so surrisu - è dumanda à u poster "Sterling Cooper" - solu aiutò à questu. Dietziu Megan divintò un sugettu di discussione di i blogueri dopu a prima seria cun ella. Una di e amici di Jessica hà avutu dichjaratu chì i denti enormi impediscenu di diventà un attrice - sta memoria memoria cù Parra cù u so caratteru. "Ma pirsuni, ùn aghju mai avè avutu chì avè qualchissia dentru speziale, almenu stanu bè da manghjà millenaria," Pare fiscale in modu largu. Ricertamenti, i fanelli anu spaventatu quandu anu vistu Megan cù una cammisa di stella rossa - esattamente ciò chì hè a donna brutalmente assassinata di Roman Polanski. Sò i scritturi è u cuncorsu di pianificà per svià a so heroina piacevule? No, è in a sesta temporada ella, cum'è e altre femina di Dreieppe, ùn permettenu micca chì avè abbiutu. In una entrevista cù Jessica, unu di i ghjurnalisti anu avutu chì, se l'eroi di i "Mad Men" vissiru trà noi, dopu cù a so emozioni, a tarifa suicida anu da u 90 percent. "Essa cum'è più di 70", dissi tranquillamenti.