Misteru di capelli bellezi: farina di centu

Oghje, a medicina tradiziunale ùn si ferma. Tutti i ghjorni puderete amparà, più è ricette di bellezza è salute, cumpresi u capelli. Hè sorpresa, perchè ogni ragazza sònnii di u capelli belli è grossi. Ma comu si pò fà? Dopu tuttu, ancu e strumenti di costu ùn sò micca sempre aiutà. Parechje sò solu desapercede per questa problema. Ma ùn pudete micca perde u core, a farina di centole vene in u salvamentu. Probabilizente, assai poveru sapianu di tutte e prupietà hidden from this simple product.

A farina di centu hè longu hè stata aduprata per a bellezza di capelli, ma quale sàppiate? In fattu, u sicretu hè statu divulgatu micca tantu tempu. Ma hè ora di voi per sapè cumu pudete aduprà per i vostri capelli.

Aplicazione di a farina di centu

U modu più sèmplice è effettuali hè di lavà capelli cù farina. Hè impurtante ùn scurdate solu una regula: lavate i vostri capelli cù l'acqua fresca solu, altri ùn anu una pasta in a testa, chì hè bellu interessante.

In fondu à a basa di stu pruduttu, ci hè una quantità numerosa di ricchi rigioni di capelli di capelli. Quandu s'accoglii solu ùn hè impurtante per esse sicura chì questu hè una veru cecena di farina grùassima furmazioni, perchè solu ùn hè solu lavuratu da u capeddu è dà una nova vita.

A farina di centauru, assai vitamini, aminidi è minerali. Dopu à quessa, aiuta à eliminà assai malatii. In particulare u pruduttu ùn hè micca prezzu è prezzu per ognunu.

Preparazione di shampoo di farina di centu

Sì avete avete abituutu cù "prudutti di a magazzini" pudete preparà un shampoo naturali in casa. A so cumpusizioni serà sarianu sana è radicalamenti distinta da ciò chì hè scrittu annantu à i foglie di brillanti pigliati da l'esiliu di numerosi venditi. Avete bisognu di passà un pocu di tempu è preparate per voi un shampoo naturali è uttellu chì aiutarà à rinfurzà i capelli. Questa ferramenta sarà salva per a salute è si mette assai belli.

Shampoo per tutti i tipi di capelli

Avete bisognu di parechji cullettes di farina di centole è acqua. Pour la farina in a tazzuletta è aghjunghje l'acqua caldi, fate colti cunzorziale u mischju, è aghjunghje una cuchuca di puttine di mustarda. U xampù si deve aghjunse a crema agria. Avà chì hè prontu, hè urdinamentu per appricà à i vostri capelli. Per pudè u faci un gustu eccezziunale, hè cunsigliu per aghjunghje parechje chjudi di l'oliu essenziale à a mistura. Bè per u pilu, mantra, limonu, geranium.

Aduprà shampoo appuntu. A mistura si sparse in u pilu di l'arrabbi. Rubbing with massage movements. E megliu u massaggio, u più efficau u prucessu. Mittianu nantu à i vostri capelli per circa 15 minuti è lavbe l'acqua fresca.

Dopu à u champagne hè cunsigliatu di utilizà un acondicionador. Per questu, avete bisognu di l'acìtu di sidru di sidru. Ughjanu à l'acqua: 1 tbsp. acqua 2 tbsp. acitu. U capelli ùn si sò siccati, senza un secadoru di hair.

Shampoo secondu

Home shampoo di farina di centu si usa micca solu cù l'acqua, ma senza ellu. Questa hè una strumentu assai bonu si sia in una camicia, in un spitali o in un trenu, quandu ùn ci hè micca pussibulità di piglià un colpu è lavate i vostri capelli.

Per lavà i vostri capelli, avete bisognu à piglià un pocu di farina di centole è frettu à rubanà in i radichi. Allora andavanu bisognu à pudè cusì currettamente chì tuttu a farina si sparghje. Dopu quì, pudete vede chì i vostri capelli sò brillatu cù purità. Questu hè veramente un grandu metu per purtà ràpidamente u pilu da u grassu.

Maschi per u capelli

Infatti, ci sò assai rezechi per maschi chì contientanu farina di centu in elli. Ma prima di cumincià ci hè necessariu di determinà u tipu di capelli chì avete, è nantu à quessa, sceglite a mascara appropritata. Ccà parechji varianti.

Mascara per capelli secchi

Per fà sta mascara chì devessa piglià:

In un tastu, aghjunghje l'acqua cù farina è crema agria, fate tuttu ciò chì aghjunte u melu è l'oli essenziale. A mischju hè ridottu liquidu, ma ùn piace l'acqua. Appliate à i capelli per 15-20 minuti è lavbe l'acqua calmerica.

Mascara per tutti i tipi di capelli

Infusione di cucina di ortu. Comu si cunnosce, una tale ferramenta aiuta à ridge u capeddu è rinfurzà. Per preparà a infuzione, bisognu di vìviri un vetru d'acqua furiosa una culloca di foglie d'ortigue secca. Infuse à 4 ore. L'infuzione hè stata filtrata è 4 speziosi sò agghiunciuti. centesimi farina. Tuttu hè piazzatu. In a mascara, aghjunghje 1 ovu. A mistura hè pronta per l'usu.

Applica à i pani muri e stà presu per una ora. I capelli sò duvè calduzzu cù una spugna. Lave cù l'acqua fresca è fresca.

Mascara per pilu aceitunu

Unu di i prublemi femminili più cumuni hè capelli grassoni. In questu casu, duvete lavà ogni ghjornu per avè un vistitu cumnuncatu, perchè à a sera, parianu micca di lavà una settimana, ma puderete copre cù questa problema.

Perchè una maschera ne avete 3 cullizzioni. centesimi farina. Hè bisognu cù un tsp. ginger geològicu. Allora aghjunghje l'acqua calda è 1 spermazzu. Meli di u zitellu di limonu. Tuttu u bonu mischju. Fighjemu à a mascara per uns 30 minuti. Ora pudete applicà à i capelli. A più mascara si deve mantene da 50 minuti. Hè megliu caldera u capelli per un bonu effettu. Eliminate a maschera cù acqua calda. Fate stu prughjettu una volta una settimana.

L'effettu di a farina di centu

Allora per chì avemu bisognu tuttu chistu? Hè veru chì a farina di centole si ponu migliurà a cundizione di i capelli? Millione di e donne anu travagliatu stu modu famosu. È pudemu dì chì ellu faci u so travagghiu. I capelli saranu più sani, bè prudutti è attraenti chì d'avè.

U capeddu hè diventatu menu suscettibile à influenzi esterni è esse suttastanti. Anu seranu più ubbidienti è si cumincià à pezzulà bè, è micca ancu pussibuli per tutti i xamprini. I vostri capelli seranu assai piacevuli à u toccu è ripiglià l'ochju.

Ma ùn pudete micca scurdà di i minus. A farina di centu ùn hè micca cusì faciule bè da u capeddu. Ma questu pò esse tolleratu per a bellezza è a salute. Dopu passà un pocu di più tempu di l'usu, pò vede un risultu maravigliu. A farina di centu ùn hè micca solu un pruduttu dieteticu, chì avemu intesu dì una volta, ma ancu un solu rimediu di travagliu rimanenti. Pudete cumprà in ogni buttrega. Allora hè urdinatu per andà shopping!