A cura per a solitude

U timore di a sulitudine, sicondu i psiculoghi, più spessu chì avutri fobbi (morte, malatie, perdita di travagliu) hè intimurdu da e femini. Quandu è cumu per fuglià quellu pisticce?
Pò pensatore grecu anticu Diogène, à volte à un canna, ùn era solu à teme à a solità è filosofu per u so piacè è l'umanità per u bonu.

In Teoresia da Diogene, ogni donna diferenzia fora per appartenenza à l'altru sessu. Perchè tutti da a natura è autluscenza, per quale a solitude, in quantità di mette, hè una grandi opportunità per esse sola cun ellu stessu, filosofà, fate quarchi piacevule è ancu missu u vostru amatu, chì hè partutu per qualchi ghjorni nantu à un viaghju di cummerciale. In realtà, u scantu di a soledad hè excruciante. Aduprate una o una altra mascara, a solitude hè divisa in tutta l'inghjulazione è a dimarchja imponente di e donne in a so azzioni diabolica, chì, lamentando, per esempiu, di praticamentu fisicu o un pesu à pocu, ùn mai parenu nantu à u veru culprit.

Chì ellu solu a solezza?

I casi di a solenza spessu trovanu in a zitiddina. I sperti anu sapendu chì u sviluppu mudernu di un zitellu privatu di l'amore è l'attenzione hè più lento que di i so cumpagni, è a carica d'emozioni negativi resta in a memoria per quasi a tutta a vita è si senti in furore è ancu forma affidati.

A vita di una donna sola s'assumiglia à un prugrammu di computer cun un virus, chì per una ragiuna o un altru ch'ella hà ricivutu da ziteddu. À u primu u virus ùn micca tradutu stessu, sughjendu in l'inzucchiali di u subconsciousu, ma in u tempu daveru cammina à u so puntu. Senza da una malinta tintazione di l'altri, sinterà una situazioni senza aspirazione o perchè a speranza à scuntrà à una persona estimata, e donne ùn capiscenu micca i veri cause di teme, ma pattu cun elli - à u migliori di a so capacità. Per esempiu, pruvate à cunvince chì ... a so avanna era veduvi durante a guerra, ma, com'è cunnisciutu, ùn anu micca mutu di longa. O prupone u cervu annantu à l'altri, sperendu ancu per di colpi à elle. O cultivate insulti in a so propria ànima, gradualmenti diventendu in egoistu inveterate è in seguitu. In ogni casu, si movilizanu e forze mentali è fisica per trattà u prublemu dulurusu, è ùn sapendu ciò chì facenu, include un putenza di u prugrammu impurtante di a prutezzione mintestuali. Ma u prublema ferma, è a donna hè acquistata per a vive cun dolore - malincipente, disappuntu, indiferenza, perchè ùn hè abituatu di dumandà per questi "trifles" à specialists.

À u tempu, a situazione hè aggravata ancu più è, ùn pare mancu, ùn hè micca chjaru chì a "vittma" di a sulitudinità cumencia per arrigistisce, suffrissi d'insomnia, volte à un ginecologu per irregularei in u ciclu menstruali, si lamenta di u dolore d'oghje ... È ùn susete micca chì este hè un programa di vita U virus destroys a so propria casa da l'internu. Avanza - più: a salute mentale soffre. Parechji avvenimenti sò perceived unilaterali, ogni pocu liggeru attaccò assai impurtanza, è a situazione pò esse finamente tristi.

Un esempiu di questa hè l'imaghjina di una pobidula Lisa in u stessu nome di u scrittore Karamzin. A zitella criscinu sola è in a so zitella ùn vide micca, cum'è psiculoghi di dì, mudelli di felicità di a famiglia. I so emozioni, rinfriscritti da a luminosu figura Erast, eranu cusì limitata da scala da i prublemi internu chì ancu u pensamentu di una vecchia mamma chì ùn avia micca sappiutu a morte di una sola figliola ùn impedisce micca di fà una decisione tràggica.

Certi donne, pruvate d'amparà da a so soldevuli, si maritassi, divutu divorziatu, dà nascita à i zitelli, dani nascita unipochi amatori, cù quale, in generale, ùn anu micca nunda di fà cun elli. In una parola, "stifle" sola suledità in vanità. Hè efficaçu? Alas, nuddu. Perchè in a folla, pudete sentenu ancu più solu cà sè stessu.

Freud vi aiutà à noi
Sigmund Freud, u patri di a psicanalisi, era micca solu un medico proiettore, ma ancu un omu solitario. Una volta, chì era davanti à u so desk, annunzià u so propiu prublemu, si libbirò, "splashing out" in paper. Cusì, i spécialistes anu ricivutu unu di i metudi più efficausi - psicoanalisi chì ghjè usatu à questu ghjornu. U paciente, sottu a guidata stritta di u psicoanalista, parla u so prublema è si rimette da ellu - questu hè, in una presentazione primitiva, un schema di trattamentu per a solitude.

ASPIDIU SAPITUASSI: