Vogliu viaghjà felice mai

U 92% di i matrimonii sò creati per l'amore. Questa hè statistiche. Da elli, in i 10 anni dopu, ogni segùne disintegra. È questu hè ghjuntu l'occasione di ponder. Sì, per viaghjà felice dopu, i sentimenti solu ùn sò micca. Ùn importa micca quella bedda u vostru amore hè, hè bisognu di parechje additivi. Vogliu viaghjà felice mai dopu - tanti pirsuni si dicinu è pensanu, ma micca tutti si successi.

Storia mítica

"Nun mai avianu per questa rottura, è a famiglia di quellu ghjornu è quella ora hè stata quà, è hè vinutu da una altra cità è confuse a strada ..." Curnutu, i stori pò esse sfarenti (vi vularu un volu , intrinu in una facultà), anu una cosa in cumuni: ùn hè sicuru chì sta reunione hè stata preparata da l'altitudine, è avà ancu pensanu chì sia terribbili si avete in u locu equitu è ​​à questa ora. Mantene stu sensu di teme per u longu più possibili. E puru a storia. Ricurdà micca in parechje situazioni romantica (anche in ella stessu tali memoria hè digià un romance), dicemu à volte à l'amici è necessariu - à i vostri figlioli. Ùn lasciate micca quì ogni persona sobria cuestione u misteru di questu avvenimentu. Hè stati guardate l'amore, aiutanu à survival crises è prutegge a famiglia di disintegramentu. A non aleatizare di a riunione dà l'esistenza di a vostra unione un significatu speciale è in ogni situazione aiuta à pensà positivamenti. Quandu pò esse bisognu di sapè chì tuttu questu hè micca solu per divertisce.

Test: geometria di famiglia

Sceglite u vostru par cù dui squadre intersettate. Vede cumu chì a zona di intersezzione hè grande. Hè daveru 1 / 4-1 / 3, micca più. Tutti hà bisognu à avè u so spaziu, interessi, passatempi, cunniscenzi. "Ùn apprezzate u palme chì quellu chì a farfalla si trova, è hà da vene sempre ella," hè un proverbiu japunesi. Bella e assai corretta.

Ancestori felici

Se una coppiu pensa chì a so rilazioni hè felice per un bellu pezzu, almenu unu di i cagiuni sò i stessi parenti felici di a vita di famiglia. A felicità famigliali hè ereditata: in tuttu, avemu cunniscenu i carattaristichi di e relazioni di una prima età, vedemu cusì chì i cori amici si cumportanu. Comu per disputa, pardunate, mostra a tenderness - tuttu questu ùn pò micca esse acquistatu da i libri, vene in vita. Inca imperceptible è diventa una parti di questu. E a persona chì criscinu in una famiglia felice hè cusì forte chì u so pudente di felicità hè abbastanza à dui (in casu chì u socie ùn hè micca furtunatu cum'è un zitellu). Se ùn avete micca vistu un esempiu in a famiglia di i genitori, l'altri aligenti è ancu i sulitanti pò aiutà. Truvà trà elli una coppula (u più grande, u megliu) chì voi piace. Oltre vigghiò. Ancu un esempiu hè abbastanza chì in a prufundità di a nostra ànima ci hè cunvinta: l'amore pò vippi assai longu.

Own Dictionary

Avete bisognu di e parolle è esprissioni sicretti chì nimu ùn sà più. Eccu, littaralmente: se dice cusì, nimu, ma ùn capite. Di sicuru, ùn avete bisognu di parlà sta lingua in tuttu, ma in certi casi, in certi situazioni, hè assai utile, anche tuttu a ricchezza di u vostru vocabulariu. Cumu, per esempiu, à dì à una festa à un associu chì ùn si cumportanu micca assai degni: ellu si trova assai, cumplimenti chì sò micca disprezzanti perchè (perchè ùn site micca per voi), prumma per via? "Doppu stu modu di cumpurtamentu!" - Circundente, è i prossimu circustanti averà capì subbitu: entre voi chì quarchi cosa hè sbagliata. Una famiglia di 15 anni in issi situazione si dici: "Ùn u pudè falà." E voi? Avete bisognu di e parolle chì indicanu un desideriu di ritirata, una espressione di scontintizza estremita è un sinonimu per a frasa: "Amparate a casa, quantu si pò assicuratevi cù a vostra mamma?" I Couples chì anu visitatu bè cù parechji anni felici, anu in u so vocabulari deci o trè sti paroli, nè menu. Oghje senza ragiune, untu SMS-ki senza significatu, invita à i riunioni urene i sentenzi è prolongà l'amore.

L'omu, a diversità di l'animali, necessita emozioni forti è impressioni novi. Allora ... Ogni ghjornu hè listessa. "Ancu culpiscenu, cum'è in u scrittore, socu esattamente ciò chì ellu dicerà, è ellu ciò chì dicu". L'amore più intensu per a ghjente era davanti à u casu, u più altu di a probabilità chì prestu prestu parte perchè "a rilazioni hà diventata abbuccata". U cuntrastu hè troppu grande. Turnate u tempu hè impossible, ma per fà a rilazioni più vividly necessary. Sicondu a teoria di l'aspettu dui fattori, l'excitazione, da qualse cosa chì si trova postu, hè trasferitu à un oggettu chì hè vicinu è, à u stessu tempu, hè stata evaluata com'è piacevule. Quale prublema chì provoca stimulazione fisiologica (anche teme o furore) improvisa l'atracción romantica. Cusì, hè necessariu di fà una cosa chì aghjustanu emoziosi forti. Qualchè sorpresii sò utuli, ancu s'ellu hè ppjanatu. Vede chì ùn sò micca currispundenu à a situazione (per esempiu, una longa "dinu" in u lunch à i parenti o in u metro). È cume appuntamentu cù l'altri. Chì hè u puntu di viaghjà à l'altru finale di a cità è à pusà nantu à un bancu quandu avete un beddu appartenutu? Sì, micca. Hè per quessa hè assai impurtante.

Ritu custanti

Sò cunvenzioni sò spazii privati, esistinu in forma di taboues internu è règuli. "Nun vultemu in silenziu". Ellu gridava forti: "All for now!", "Basimanu sempre chì avemu scuntatu, ancu s'è avemu diventatu solu per una meza ora". Ddi riti, pare, avete impeditu relazioni è limite. Prima di tuttu, avemu bisognu d'un stabilimentu in l'urganizazione di a nostra vita, avemu bisognu chì quarchi cosa hè sempre u stessu, permanente. I rituali si dani un sensu di tranquillità. Questu chì succorsu in u circondu, quantu i periodi ùn avemu micca preoccupatu, tuttu hè in modu, se ne aghju aghjustanu da a finestra. In più, i ritimi sò forti è ùn permettenu micca implicà in un cunflittu seriu. Si u vostru maritu anu un regnu di basgià quandu viaghjanu à travaglià, pudete cunfidenza dì chì una disputa chì ùn sarà micca prolongata. In più, ùn ci hè bisognu di pensà cumu cumpone In fatti, tali ritimi di famiglia crescenu una grande tradizione - per attenti è mantene e boni relazioni annantu à tuttu.