U maritu vole un carusu, è nantu à a chjesa ultrasound

Se u vostru maritu hè un prìncipe o una persona nobili, u so desiu di avè un figliolu, è micca una figliola, hè bellu cumprinzutu: hè necessariu, perchè per dà l'erede un titulu. Ma s'ellu hè una quistione di a famiglia più ordinariu, è u papa dice chì avarà adattatu solu un zitellu o una chjude eccezziunale, ùn hè micca solu fà cunvince.

Prima di principià sta conversazione, avete bisognu à calmà. Forsi queste anu indegnu è scantatu da stu sviluppu di a situazione. Tuttavia, ùn avete micca culpà immediatamente u so maritu - per principianti hè sensu per capiscenu chì, in i so judimenti imprevisu, ci deve esse alcuni lòggica, anche di strasera di voi altri. Chì deve fà, se u me maritu vole un nimu è una chjesa ultrasonida?


Ùn avete micca bisognu?

In u tribunale di u XXI seculu, è parechji persone cunvince chì u zitellu - u zitellu di u prima scola è a zitella - u sicondu. Indirectly in questa alive chì sò sopurità ancu da i infermiera di a casa di maternità: à a rimborsione di u "dachshund" chì u zitellu hè sempri più altu. Perchè hè sta succorsu?


Just Traditions

U vostru maritu hè un omu cun u pensamentu tradiziunale, è hà tutte e miti classico maschili: un omu hè una continuazione di u so babbu, un omu hè a so persona, è cusì. Questu hè un zitellu per una donna - hè un zitellu: cura, preoccupes, ma à u listessu piacè. È per a maiò parte di l'omi, u zitellu, particularmente u primu, particularmente quandu ellu "hà principiatu" - hè una stampa idilica di u cartulare di publicità: un zitellu adulte passa da u vrazzu cù u so babbu per a pesca o si ghjè davanti à ellu in u cunsigliu (questu hè quellu chì assuciatu cù a so propria masculinità).


A zitella in sta stampa ùn sia micca bè. Allora, chì deve fà, se u me maritu voli un zitellu è una zitella in ultrasound? Per spiegà à u babbu chì u figliolu pò esse micca pisatu cù ellu o piglià l'attività di cummerciale, ma, per contru, diventa un musicista di roccia, hè inutilità. Solu hè necessariu di capisce chì in una forma tali u patri manifesta a necessità per avè u cuntattu cù u zitellu è participà à a so crescenza è diventà. Ùn sape micca à fà una parola di a "noce", perchè pare à ellu chì serà assai più vicinu cù u zitellu, è a zitella era a figliola di a mo mamma. In questa situazione hè megliu circundà a donna cù esempi di relazioni pusitivi trà e figliole è pare, chì spiicanu chì per i zitelli Papa hè una figura assai impurtante: averà aiutà à sensu interessante è attrattiva, affettà a so stima di l'autoestima. Esempi viventi viventi di u fattu chì a zitella spessu seguita in i passi di u babbu è hè u so supportu. Da pudè cambiatu è di sicuru l'"scopu" influenzatu da u cat U mo maritu hè in u mumentu.


Fobia ùn hè micca in u sensu di "dislike", ma in u sensu di "teme". Alas, parechji omi ùn capìanu micca cumpresi chì e donne sò custruiti, è sò spaventati cum'è qualcosa rraziunale. Puderete esse manifestazione in a forma di chauvinismu: "Baba-chiancinu", ma in factu ùn hè micca disprezzu, à dì u scògliu: "A donna hè un omu incomprensibile, ma l'aghju." Morti! " In questu casu, è à una figliola potenziale, u babbu tratta cum'è un "straneru": quì, dicenu, ellu ferma in casa cù dui dami, è ùn ci hè nimu per parlà.


Cumu serà? Questu pare averebbe spessu fà chì e rilazione sò custruiti solu solu per a lògica è l'intelligenza, ma ancu in emozioni. Serà assai più faciule per ellu a accettà questu si circundà dinò cun cura sincerità. Certu, a futura mamma hà bisognu di cura è sustene ella, ma una donna prudente hà sempre calculà a situazione in anticipu è facenu literate "investimenti" in u futuru.


Potenzali pretendenti

Parechji papi sinceramenti crede chì u futuru maritu si pò piglià a zitella da u so babbu, è micca da a so mamma. Eccu, una donna hà duvuta un omu maiò in a vita (quì hè u so babbu è u so maritu scambià) è una donna hè una mamma, e rilazioni cù a quale hè micca spontate. Per via di cunsiquenza, un omu vole un figliolu - è chì a mullisa hè più ghjilosu di a so futura fille perchè! Cumu serà? Ci sò ancu esemplate pusitivi di a vita chì indicanu chì e relazioni cù i genitori ùn sò micca dipendenu di u sessu di u zitellu cum'è nantu à a crianza è l'ambienti in a famiglia.


Vogliu una figliola!

Quantu menu spessu i paisani vulianu solu una zitella. Questu ùn hè micca accettatu, ma ùn hè micca. Questu hè cusì cun l'assoziu tali vuluntà.


Cresia

Hè spessu nutara chì una zitella passa com'è a so avutra da u so babbu è u zitellu à u so missiavu da a so mamma. Sicura chì, in a realtà, questu hè micca sempre u casu, ma u mitu hà vintu è prumove. In u risultatu, u desideriu di u vostru maritu di "ripetiri" a so mamma, se anu una relazione cálida è dispusiva, pò manifestà, ùn hè micca sensu per discutiri chì stu momentu ùn pò micca esse previstu è riparatu ancu cù l'aiutu di a medicina moderna.


Eculugia genetica

Forsi u vostru còmpiu hè scantu di trasmetteci di qualchì problema chì vanu "in u male line" in a so famiglia. Di chì? Se qualchì teme tene terribili, hè megliu per sapè da questu, è cù u vostru maritu per andà per una consulta cun geneticista finu à issa, a genetica pò esse assai, assai: dà un pronosticu assai affidatu, cuntrolate a trasmissioni di genesi à u zitellu in una etapa iniziale di l'gravidanza, quandu vene à i malattii tipichi, etc. Ma u maritu si preoccuva solu di a calviva iniziale o patati di nasu, perchè, sicuru, a medicina hè impotente.


A mug in the morning cocido

Certi omi tendenu di idealizà a donna: da a "princess munching marshmallows" à "a figlia ti distrughjera i pezzi per u papa". Ma i picciotti sò diffirenti, è micca sempre u calculu di una figliola curavamu hè justificata: tutte l'adolescenza tutti, più spessu vulete di i patroni di jeans è di cosmichi. Iè, è a tendernità è i ricci have the property of evaporating to adolescence. Cumu serà? Ùn deve micca distrutte l'illusione di a bella donna nantu à e figliole, ma pocu à guidà a conversazione chì i figlioli ponu ancu a famiglia assai di bè è interessante.


Battaggi non competitivi

Certi papani, chì ùn sò micca assai musulmani putenziali, prefettenu figlioli per figlioli solu perchè sò alluccatu da a cumpetizione cù altre omi. Quì l'interpretazioni vulgari di Freud di a so pusizioni nantu à e norme di a maturità psicossexual playsu un rolu, è stori cumunitá di u ghjornu di i figlioli contradictori. Cumu serà? In questa situazione, si nuta subitu cu piacè scentì u valore di a vostra fama è ciò chì puderia insignà u zitellu. Admire seu omu!


Severu avvenimentu

Normalmente ci hè abbastanza parli nantu à l'ànima, ma ancu chì u maritu "ferita cù un cornu" è questu. Finu à urientatu: "Ùn dà nascita à un figliolu - lasciare" o "O un figliolu o un abortu". Cosa hè fatta? in ellu è micca in u vostru gravidenza. U prublema hè cumu si u vostru maritu sentenu di questu. Sè una pusizione categurica, ùn hè sensu per visità un psicoterapeuta di famiglia per ch'ellu aiuta à capisce ciò chì hè soccupatu sottu à a pantalla di una reazzione aguda à u sessu di u zitellu.Contaccu cù un medico - u megliu modu per risolve questu problema. Un omu hè più faciule d'assimulà sti cosi è quandu si cumunicava cun specialista.