Questu rolu amori in a vita umana?

Hè un rigalu di a natura, assai piacevuli, ma micca disinteressi: serve u stessu instincte di procreazione. S'è no duvemu sceglie intesymente è criticamente quelli chì si sò cose à e nostre idee nantu à l'ideale, l'umanità ùn anu solu morse. Cusì hè questu un prìncipe bellu, ghjustu davanti à noi. I detti infurmà in l'articulu di u tema "Du rolu chì hà amatu in a vita umana".

Una faccia famosa

Ma in modu chì l'alchemical retort of love to melt, un impulse iniziale hè necessariu-una reunione cun ellu. Cumu ricunnoscinu questa persona entre parechji autri? A volte ci tendemu à crede chì a scontri passa per a vulintà di l'azzione. È i psiculoghi credi chì ci sò guidati da u nostru incunsciutu. U gestu di l'autu, a voce, i funziunalità faciale, a postura o un pianu di vaghjimu in noi una memoria invechera di a prima è più prufondi in a nostra vita - a cunnessione cù a mamma. L'Amore hè basatu annantu à un sensu d'identità prufonda entre sè è un altru persone. Cusì era in zitiddina: u zitellu ùn si sentenu micca sipatu, hè unu cù a so mamma. In prima, ùn aghju micca per mè stessu. Sò tuttu in quellu face chì si appicca versu à mè. Iu stessu mè per ellu. I amici spessu qualificanu l'imprevisione di ricunniscenza instantània, chì anu spiecatu in a prima reunione, o u sensu chì nasce pocu dopu à a cunniscenza, "cum'è s'è avè avutu cunnosce l'altri tutti e nostre viti". È questu hè micca una metàfora. Ricunniscenza viaghja. Senza di capiscinu questu, amammu adduverni cun quelli chì ci fanno ricordani di e persone chì anu stati cun noi, da u nostru nascimentu.

A siconda mità

A più impurtante per u zitellu hè a faccia di a mamma, è cusì sarà. I sentimenti di a zitella sò sottusanciute cambiamenti. In prima, u so affettu hè pròpiu ciò chì di u zitellu, hè diretta à a mamma. Ma nantu à u tempu, "richeghja" è cumincià à fucalizza nantu à u so babbu. Se ùn ci hè nimu u patri in a famiglia, u so postu serà occupatu per un adulte sustituitu o per una stampa colectiva creata nantu à basa di stori, libri, filmi, riunioni cù l'amici. In certi casi, ci hè una scelta di u cuntrariu: avemu catu ad amore di quelli chì, in u prima vista, sò assuluti di i nostri genitori - o ancu parè esse a so cumpreta d'o opere. In ogni casu, u "puntu di riferimentu" hè a mamma o u babbu. In più di l'apparenza, abitudini, modi di cumunicazione, vede sò ancu impurtanti. In una famiglia, una persona aprende certu patru di cumpurtamentu è di credi. Per esempiu, se una mamma si sacrifìscenu per via di a carriera di u so babbu, hè più prubabile chì una zitella chì hè cultivata in una famiglia sia trova un socie simili à u so babbu - per esse attu à u mudellu maternu di cumpurtamentu. Partite ùn sò micca sempre literal. Eppo supponi chì u patri hè un scientificu chì duna tutte e so forza à a scienza. Questu ùn significheghja micca chì una figliola si marita un scientist. Hè pussibile, u so cumpagnu sarà un omu di affari dedicatu à u so travagliu, ma scurdate di a famiglia. Hè ballu: ellu scelta un sociu chì sà ciò chì hè cusì cun noi, cù quale pudemu ballà nuddu.

Circate l'ideale

Malgradu u fattu chì avemu stavamu senza ellu parechji anni o ancu decennii, in pochi oji o ghjorni, torna vitali per noi. Truverete u sociocale avemu truvatu micca criticu com'è natu di a mamma - a fonte di a nostra esistenza. Piglia un bellu pezzu prima chì u zitellu piglia a ghjustìzia à i so parenti è rializeghja chì ùn sò micca perfetti. Fallu in amore, pare avemu torna à a zitiddina prima, perde a capacità di ragiunà cù a ragiunità, è in regula, truvamu u felicitu sensu di a perfetta truvata. Ceramu u nostru ochju à i difetti di u nostru queritu. L'idealizeghja. Ma ùn capite chì l'idealizazione hè male. Per esse in amore hè per scopre tutta u megliu chì hè in una altra persona, è à parechji creà. A distanza tra quellu chì è è ciò chì pò esse ùn hè micca cusì grande. Vivemu in un mondu opportunità. Sò ciò ch'elli ponu diventà. Videndu in l'altru persona una dignità, cù u potenziale, avemu aiutu à scopre l'opportunità, chì ùn avia micca sospettatu. E a causa di u fattu chì no distinguemu micca entre ellu è noi (altru di tuttu, parle chì sìammu un solu solu), in noi stessu scopre u megliu chì esiste in noi o puderia esse.

Unità inglesa

Quandu ci anu in amore, a rialità espandu, tutte e cuntradizioni sputanu. Infatuation hè a ristaurazione di a fusion primaria cù u mondu. A riflessione isula u "I" di tuttu u so vicinu. Avè cessatu di riflettà sottu a influenza di un sentimentu forte, avemu torna di novu in un statu di unità, indivisibilità. U sensu infantil di l'amore per u mondu è à u listessu tempu si tornanu à noi - per quessi i fruntieri trà mè è u mondu hà sparitu, ùn ci hè micca una divisionu in "noi" è "altri". Avemu a spiegà a limitità di l'essenza, u nostru "I" diventa immensità in u tempu è spaziu. Ùn puderebbe pensà à fughje da quarcunu quandu sò in amore. Saria sia una lacuna in sè stessu. Quandu i piacerebbe promettenu - in altamente o mentale - per amare cose per sempre, ùn ci hè micca una goccia di mentri in ella. In fattu in questu mumentu, veramente, stà in l'eternità. Cusì u pensamentu di a splutazione hè intolerable, cum'è u pensamentu di morte.

In return per u paradisu pirdiu

Ma l'eternità di l'amore ùn hè micca stata cambiata. Senti sviluppanu. "In amore, cum'è s'ellu si contru à u sfondate di l'sperienza di l'assolutu, a passione di l'esistenza hè sentita. Comu s'ellu hà bisognu di pagari per l'excellence cun u sensu di finitudine, tranquinità. In qualchì punto, ci sò dighjà: quantu duvete stà durata? Ansietà visita i amori, qualchissia puntitu di parting hè spéciblement experienced. Ma a dispirazioni hè seguita da a speranza: forsi tuttu pò esse tornatu! Questu hè assai simili à a rilazioni di u zitellu è a mamma. Leca, craminu, unità cumpletu. Allora participanu, u zitellu sperienze siparazioni, ma ora listessa i passi di a so mamma ... Ci hè un cicu, è queste ciclichi sò riproduciati in l'anima di l'amatori. Pleasure, timore, dispramentu, spiranza. Sò stati l'esperimenti di i zitelli, ùn sò micca in modu cunnessu cù relazioni interpettapiche complexi. " Amuri riproduce u nostru primu emozioni. Ma ùn avemu avutu micca solu per elli, ogni ghjornu in u sensu di novu. O cum'è veru è curretta. Fate di vogliu cumincià a principià tuttu da u scratch. Dunque mi partu a mo mòglia u ghjornu dopu dopu à truvà un altru? Fàmosemu senza esitazioni! Mentre oxytocin detti in u so captive, a mente hè silente. Ma un ghjornu avemu vede chì u sceglie in parechji rispetti difiere di noi è ùn pò micca satisfziate tutte e nostre nicissità. Chì? O rinfrescante, parting è a vita vacca prima di riunione cù un novu "singulu" - o avemu avutu l'appruntà di negoziate, pardate imperfecciones è scopre redattighjani altre persone in tuttu a so dissimilarità cun noi. L'amori è l'amuri ùn sò micca idèntici. Ci hè l'amore, chì ùn cresce in l'amore. Ci hè ancu l'amore, micca cultivatu da fallu in amore. Hà un principiu diffarenti: menu passioni, più rispunsevuli è fiducia. Fà chì puderemu esse da esse paraphrasingly the famous aphorism of Leo Tolstoy: allemu in amore in ugualmente, ma amiamatu in modu diversi. Avà sapemu u rolu di l'amore in a vita umana.