Avanzate à u passatu: u maquillu matte hè in moda

Un paru anni fà, l'effettu di a so "wet" hè stata cunsiderata bona forma. Tuttu cambiatu l'era di l'Instagram: i virtuoti chì anu travagliatu cù fugliale hà prova a guaranzia d'innanzure impeccable. Ma tuttu hè retroactu à un quatratu - hè ora per a tendenza à "aristocraticu" di novu per esce da l'ombra.

Piel Mattei - un "invettitu" di l'inviazione invernali per i fanni d'imàgini classichi

Avemu vistu u novu "vellutu" tendenza di bellezza di u tempu di l'inviu 2017 - "matte" make-up. Stilisti Prominenti ponu dettu in un intruduvule: u vidu parechje di mesi si verevulebbe ricurdà a creazione di un tonu di pelliccia senza testa fissa, senza signalie di radiance. Inoltre, una corpu sana hè sola accolta.

"Matte" spugna di mostra Dolce & Gabbana, Rodarte, Dior

Sicuridi sò semprici: invece di basi cù un scazzone aghju usatu basi funderii cosi, inveci di brillanti bronzers - concealers di crema di lumi, riparavanu maquillaje ùn hè micca pienu cù particelli riflettivi, ma cun "velu" classico cù un acabatu velvet. Ùn vi scurdate di pre-umurità di a pelle - perchè i fondi seranu megliu è durà più.

Meurtures cun una texture delicate è liquidu - un capu per a staghjone di u inviu

E, sicuru, elli in i buttoni di novità cù u fiament bleu: disperse una lumera dilettante, impone un tipu di "filtru" otticu in issi scritti. A pelle stà attentiva, sana è ben-groomed - cum'è s'ellu hè intarratu da un corpu di cusmeticu.

Novità in culori dicurativa Guerlain, Givenchy, Dior - per un maquillaje matte