Modestia è sexualità in una buttiglia - balli orientali

Hè improbabile chì ùn ci hè una persona chì ùn piace micca l'arti di ballu orientali. I cambiamenti belli è lisici sò capaci di incantassi cù u so magnetismu. Per oghje ci sò quaranta cinque sorte di dances orientali. Induditoriamente, a più populari hè a danza bellissima clàssica realizata da e donne in tutti i paesi di u mondu.

Belli orientali orientali (video)

U danu di Belly hè chjamatu ancu bellydance è hà a so propie sottuspecievuli. Oghje, ci sò trè formi: bellydance classico, folk (folklore) è mudernu. Cumpigliemu l'appressu tutte l'iddi per capiscenu i diferenziati.

U ballu è divinu classicu hè cunsideratu standard, assai cori scrittifichi insegenu. In u spettaculu separanu u muvimentu di e gule è e mani, chì pò esse cumminati cù l'altri. E li lìzii basi di ballu orientali classicu sò a maestrazza di i cinqui movimenti basi. U muvimentu principale hè una stabile stand in u locu senza un forte enfasi in i pulgari. Inoltre, ci sò trè tippi principali di u muvimentu di a manu, u principale hè chjamatu semicircular (un spessu un "glazik"), quandu i ballaturi creanu un semicerculu cù l'aiutu di e mani.

Se cunsiderà balli orientali orientali, anu ancu a so propria classificazione distinta di subespèti. Fighjemu nantu à i più cumuni di elli.

U primu hè un ballu cù una spada. Elle mostra a feminità è cura in ellu stessu.

Un'altru popolari è assai bella è orientali hè Khalji. Hè apprezzatu in particulare per l'omi orientali, postu chì in u performance di sta stampa un rolu impurtante hè ghjucatu da l'apparenza di a zitella, à dì - un bonu vestitu fattu di tela trasluzente è perdi longhi longhi. A ballata Saidi difiere da i vechji ch'elli ùn sò micca permessi di vede parechji partenze di un corpu femminile. A zitella deve esse vistutu cù un vestitu largu inturniatu, è a so testa sia chjude u pezzu.

Un altru vista incredibile hè a danza nubiana, realizata da un gruppu di ballarini cù panderei in i so mani. In tempu cù altri, i balli orientali populari cun una serpente o un pezzu sò ancu populari. Questu hè u spuntatu sessuale più cumunitimu di i gruppi di folklore, chì necessitanu una grande capacità. Oghje hè a più spessu una performance solitariu à qualchì avvenimentu solenni.

I raciuni orientali mudernisimi diferendu di i dances classici è danesi chì ùn anu micca alcunu significatu sicretu. A so ghjustu hè di vede a bellezza di i movimenti di u corpu femminili. Pudete dividisce esse renditi in dui sottuspezii: u tribbale hè realizatu da un gruppu di fimmineddi è combina elementi di l'azzione africana è asiatica, è a fusioni tribali hè basatu nantu à tradizzioni di tradizzioni europea è si faci eseguitu solu in soldu è in un gruppu.

U costume utilizatu per l'attu orientale hè chjamatu poviru. Hè custruitu un corpi cù brocche cù pedaggi multicolorine o stitch, è una faglia longa cù un fesso è un cincu largu. A volte più più modesti di e zitelli utilizanu un pezzu traslutinu, chì hè cupartu da spalle di spalle è mani, è ancu capelli.

Lezioni di balli orientali per i zitelli

E balli orientali per i zitelli pudete cumenciu di amparà da una età curretta. Affarìanu l'affare di a salute è a forma fisica di u zitellu. Prima, i movimenti basi di u panicu di ballu mantene a musculi di a stampa è u ritornu in tonus. Siconda, durante l'esercitazioni a so postura curretta è bella hè sviluppata. Tercera, ripetendu i movimenti di bellydance, u zitellu traslassi u so sistema respiratorju, saturatu u corpu cù l'ossigenu.

L'arti orientali serà una solu solu bisognu per i zitelli chì sò contr'à u rilassante per i sportivi attivi. I prudutti di u luguru è flexibule di sta classa di ballu ùn anu micca un impactu in u corpu, è à u stessu tempu aduprate à a furmazione di una cintina finita, i manu plastica è forte per i movimenti specifiche di i malati, l'abdomen, i brazzi è spalle. Inoltre, ogni ragazza dopu avè l'appruvazione di i movimenti basi anu da capisce u sensu di u so corpu, chì, sicuru, manifestazione in a so fiducia naturali. E balli orientali per i zitelli sò ancu boni perchè a carica fìsica hè distribuitu ugcemente per tutti i gruppi di musculus.

I psicoterapi ci ricinughjanu i zitelli chjusi è intellettuale di sceglienu i balli orientali com'è a terapia, cum'è turnanu una quietu tientra in un criatu apertu è alegre. Ma i zitelli iperatore cuncernate à cuntrullà a so energia in contru - a musica fascinante è i muvimenti lenti facenu à u zitellu più calmu è equilibratu, accustome à discipline è diretti tuttu l'energia à u canali d'arti.

Fighjendu quantu i pane facenu dances orientali hè un piacè. A cumminazzioni di spuntaneità è animazione umilità cù costumi brillanti è e tecniche utili ùn ponu micca i mio parenti.

Danza orientali per i principianti

Hè ancu pussibule di aprende sta casa luxosa in casa, ma pudete sentisce l'atmusfera di veru panicu hè ballatu solu in u gruppu o in fronte à u visoru, chì pò esse o un palazzo abbughjatu o u socie favorito. In ogni casu, sè vo decide l'assiste à i corsi orientali orientali, ricumandemu à pruvà à casa per ripetiri cun noi una lezzioni video per i principianti.

In principiu u studiu di l'arti orientali vene da a repetizione di a basa. Per via, sapendu solu i movimenti basi è cumbattinu cun una melodia, pudete cumu creà a mo òpera. A cosa principal hè di fà u vostru primu ballu cù l'ànima per recargari l'energii pusitivi per u futuru studiu di tecnulugia.

Ogni sessione di furmazione debite cumincià cù un warm-up, per a danza orientale hè assai impurtante chì i musculari sò rinfriscati è plastichi. U warm-up viaghja 2-5 minuti, ma se vulete, pudete aumentà u tempu di warm-up. Hè ricompatente per calenderà u corpu cù l'aiutu di bashmandu è rotanti in a testa, armati, spalle, mani.

Dopu avemu da studià direttamente i movimenti basi di a rappresentanza orientali. U primu muvimentu hè chjamatu pulling i cadenti è hè abbastanza simplice: aghjunse e stà in una sola linea è rende i cadenti di dritta à manca cù l'amplitude massimu di u swing. U siconimu muvimentu basatu hè chjamatu alloghju. Ciò parechje di u prelinu, ma u pettu si move per quì. Cumu avemu bisognu di fà un cìrculu cù i maletti: pusendu i petti nantu à l'anch'elli di i spalle, avemu lasciemu e bracce è spalle immaggini è cumincianu a rotà cù i maletti, cum'è se chjappu un ciliu cù u radiu maiò. Eccu i trè movimenti principali, senza chì una bella accunci orientali ùn hè impussibile.

Dancers prufessiunali sustene chì a tecnica di u livanti ùn hè micca cusì difficili, è i principianti ripetiri l'elementi di ballu cum'è frequenza. Solu pratica pò spende in voi un veru talentu di ballu, sia a danza orientali, o qualsiasi altru.