Peculiarità di i scorceddi di rosi

Chì belli sò i rosi di vini in tulipani. Ma chì pudete amparà quella bellezza, avete bisognu di molte travagliu. Parlate di e peculiarità di u rosamjulu in tissuti in a riva cintrali di Russia in a dacha.

Tipi di rosati tissuti

Ci hè dui tipi di rosi di vini.
A primu spezia hè a rosula intravasculara di assai fiori - l'arbureti incù ciumi rivolversi finu à 5 metri longu. Hà e petite fiorite senza un oliu, un diametru di 2,5 cm, cullatu in grossu raghjunamentu di 20 piezzi. Blossom in l'estiu per 35 ghjorni. Siccomu l'urtimu annu, i rieti corsi ùn sò micca stampati, è anziane rimanni sò sfracciati. In a primavera, i fruni eranu chjusi.

A siconda spezia hè rossa di vinu grande chì ciurenu finu à 3 metri. Bloom longu è ripetitu. I fiori fragranti, terri, cum'è una rosula tè è hybride. Hè colugati in inflorescenza di 10 pezzi.

Peculiarità di rosuri chì crecianu

Perchè i lattichi longi di rosi sò deve esse disposti per l'inguernu, ùn si ponu micca pittati vicinu à l'altri. In u giardinu, un situ hè sceltu induve i rosi ùn sianu cali, è micca friddi. U megliu fertilizante biulogicu hè u beccu di a vacca, è u megliu di a pianta serà fèrtile.

Waving roses grow in un locu, per quessa hè necessariu per trattà tottori di pianta in seguitu. Scavanu in talla 50x50 cm. Questa parte di a terra, chì hè stata pigliata da quì sopra, hè abbuccatu in un catu, aggiunate 3 cidri. Superfosfatru è un bucket di sante fiume è humus. Merci è valdi un slide in u lampu.

Sposcione roses mea

U megliu di piantaghja hè prima prima, prima chì ci sò disposti. Prima di cultivà, tagliate a 30 cm, o 5 rizzi è una radici di pianta. Dipped in un puddaru isulane. Disinfettate in una suluzione di sulfate di cobre, pigliate un bucket d'acqua 1 tbsp. cucchiaio. I piantini sò riduti per una meza ora. Allora pruponenu una cuneta nantu à una culletta, rinfriscà e razzii, sò allurendu sopra à u pianu è l'acqua abbundante.

Curingu per rosoli di vinu

In istati, ghjovi di rosi sò alimentati, regnati, erate è fraccionate. Duranti l'estate, i pianti sò crescenu. Cù u principiu di u vaghjimu, i rosi di vinu sò preparati per l'invernu. In settembre, i rami dèvuli sò tagghiati, i machadi cù l'iniziu di i ghjàlle sò chjusi cù a terra, sguassati da e so pezzi di u zotta, pressu à a terra. È quand'elli sò accustate à questa pusizione horizontali, sò allughjuti in mannelle, spuljati cun un 3% di suluzione di ferru.

Sì a temperatura ca dura à 8 gradi, da a rosula di vini caccià e foglie, copre cù material de tile, pane. Partigghianu u culleghju à a cappella. È quandu a nuvola falls, sò dorme.

A fini di marzu è iniziu di aprili, dopu chì a neve si funnu, u babbu hè eliminatu. Ci hè fatta à a notte o in tempore nuvellu, perchè i vichhi di rosati ùn sianu micca di sogliu. Versu u solitu accustome gradually. U moltu nantu à u filatu hè lavatu cù una suluzione di sulfu di 15%. I risultati di i tissuti è i rosi sò attaccati à sustegnu.

Riproduzione di rosi di vinu

I rosoli sò spuluti da e tinghje è di i capanni. In a primavera o u vaghjimu, sceglie un bonu scaricamentu, scumpete una stufa di 15 cm. U fondu di a groove hè allughjatu, aghjunghje humus, u ritrattu hè colposatu in u groove. I fini di u dispusitivu si ponenu verticalmente. Per questu, u zogliu hè presu in u locu in parechji posti, coperto cù a terra cun humus. À l'estiu, stu locu hè acquista da manera chì a terra ùn mancassi micca. Eppuru hè stallatu à a prublema primavera è hè cutucatu da a pianta madre. Una nova rossa curata hè trasplantata à un locu permanente è ùn ùn permetti micca u primu annu pè fioru.

A ripruduzzioni di i rosi tissuti da e tingdi cunsultate parechji pianti. Dopu à u fiore, i rosi sò incisi in settembre à 20 cm. Per questu, sparanu spedizione sparghjetti, i spines falesciuti da elli, un pocu più di un lapis grossu. Cuttings cut from middle of the shoot with 4 riney. I dui fogghi sottu sò sfrattate, è alluntanate solu i rinu. Cuttings sò semi sumeri in suluzioni di fitoormane durante 12 ore.

In un locu ombreicu scava un groove. A sera di grana virde hè spressa in u fondu. I scurbi sò dipositi à una distanza di 15 centimetri di l'altri, sò chjete di u sochianu, a pianta hè cumprata è regnata abbastanza. Allora u locu di lagnante falesi, hè sporta è reginu.

Avà hè chjaru chì cresce i rosi di vedere. Hè bisognu di pruvate è di voi, per sicuru, tuttu sera ghjuntu.