Modi nonziunali di cura di sè stessu da l'ex-mudele Gilly Johnson

Jilly Johnson (Jilly Johnson) - famosu in l'ex-mudellu di u RU, anu sempre in u duminiu per i cosmettii publicitarii è ancu i prudutti. À 60 anni, nasce in u 1953, a Sra Johnson s'assumiglia di grande, perchè ella hà tuttu u drittu per dari cunsiglii nantu à a cura efficace è efficau di a so face è corpu. L'essenza di e so cunsiglii hè chì i prudutti d'altri prudutti puderanu rimpiazzà adequate i costi di lussu.


Utilice u franchetu per a cura di faccia
Esempiu chjese chì in i passe 12 anni, u so maritu hà fattu più attente à a cura di u so facci ergo chi ella. Questu ùn significheghja micca chì Gilly Johnson hà diventatu indifferenti à a so aspettazione è hà firmatu firmà in u mirroru. A pelle nantu à a so fàccia hè sempre luminosa, perchè a Sra Johnson hà fattu una cuncepimentu bellu è bonu, chì assicura chì i celeri morti di a pelle di a capa superiore di a pelle sò sbagliati sbulicati cù l'aiutu. Scacciò cun un panne di francheche simule l'effettu di a purificazione facia cù una machja. Per a notte, a faccia hè abbastanza per lavurazzu cù una tela pappatizza cù acqua calde. Un flanelle di qualità pò esse lavatu è riutilatu.

U utilizazione di regenerà u salinu cum'è un muvimentu di iri
Ùn vi maravigliate chì l'ex-mudellu cù più di 40 anni di sperienza in l'usterie di mudellu, usa per esfoliate a cuttiverta di morte nantu à i so ghjente chì rien regenerà u salinu, cuncessu per un lavapu venti lavatu convencianu. U salte cuntene ioni di sodiu è suduce l'acqua, dissolvi salti di calciu è magnesiu. Hè funziona à u so propiu praticatu (Scrub - rub, neve) per purtà a superficia cun l'aiutu di particulate abrasive chì entra in l'emulsione o solu salitu.

Sal di mari per sduce a pelle à u pettu
Una volta cada deci ghjorni, a Sra Johnson hà arrangi per i so prucessi chì ennobleghjanu a pelle à u circondu cù l'aiutu di u sali di u mare. Si mischia uni pochi di "tazza" in un tavulinu (u voluminu di una siringa standard, sceglie un dosi sè stessu) di l'oliu baby-babbu di Johnson è un pocu di salinu di u mare, è poi affundate à a pelle in a zona di décolleté. L'ex-mudellu ammazzava dui avelli cù una sola peda - u salu grassu si sguassà i caghunati mortu, a più a pelle addiventanu rosa piccante è duru. Ùn ci hè micca necessariu prucessu di laser veloci. In questu casu, i cumpunenti di u salitu di u mare ci anu un effettu di regenerà nantu à a pelle è nutrizeghji a pelle cù minerali.

Per hidrica a pelcula seca in u coddu, l'usu limonu
Ùn hè un sicretu chì, cù l'età, assai pelle nantu à u coddu s'assicera, causendu sensazioni di disgrazia. Gilly Johnson utilizza l'astuzia cusimica di u passatu, ereditatu di a so mamma, per strince un zitellu di limonu di u peddi di u coddu. Hè, cum'è una bleachi freschi, rinfusti la peddi, è ancu, cum'è parechje culurite chì cuntene l'acidu gluccolicu, ennobre a pelle.

Piglia a testa cù i shampoos pè u meziu Per u modu, l'usu di cosmetti disinni per i zitelli ùn volenu micca chì avete finamente ghjunghje in a zitella, è pudete mette una cruci, cum'è una donna. I spampien di i zitelli lavbu di i capelli è regulanu a secrezioni di i glànduli sebacies. A reina di u podiumi viaghja cunsiglià di lavare a testa no ogni ghjornu, un rottu di 2-3 ghjorni ùn cambie micca a vostra imaghja in alcuna manera.

Una volta un mese, lavate a testa cù un licolu fATE
Sona, sicuru, strana. Ma ogni cosa hè logica: i capelli di l'attivitati (attraversamente, "publicu"), chì sò photomodels, sò cusì affissu chì solu pruduttivi di lavare pò lavà di laca da i capelli di famosi. Hè necessariu di scaricà i vostri capelli di vernici è di acondicionador. Gilly Johnson facià FELIZU per lavà a so testa è hè piaciatu chì i so capelli sò densi è brillanti, grazia à questu hè distanti da un rimediu cosmicu.

Cu cura di u soli
Gilly Johnson hà inventatu u so propiu mezche di avocate à ule d'oliu d'oliva. Una volta un mesi, u mistu hè appiicatu à e radiche di u capeddu per mezu di una ora. Ma sta mezua ùn hè micca cunsigliatu per u pilu grassu.

In più di tali trucchi simplici, l'ex-estrema prefiere i credi rossi cun vitamina E, è à a ghjurnata ne mette a vaseline nantu à i labbra. A lingua ùn turnarà di diri chì l'affari di Ms Johnson ùn sò micca di a stessa impurtanza. Hè a dumanda in many photo sessions di revisterenza di moda inglesa, è ùn ponu micca lamentatu di a mancanza di fondi per i cosmichi. Ma a so sperienza l'aghjusteghja u dirittu solu per usà rimedii di casa in cambiamentu per i famosi famosi mundiali, ma ancu per ricumandemu à a ghjinirazioni ghjovira. In ogni modu, à a fine, citturemu di a parolla di Gilly Johnson, chì, apparti à i cosmiti, hè assai tonificatu cù una cammiera di una stonda cun un cane in l'aire frescu. Ùn avemu bisognu chì ci sò i zitelli di a natura, è devenu passà a maiurezza massima in natura.