Morte di un amare: assistenza psicologica

A perdita di un cumpagnu sempre surtite a traccia più assicurata in a vita di una persona. Un cô cònjo chì hè stata sola, sta perdita hè a fine di a vita. Dunque, a morte (per suprattuttu, se una persona ùn anu micca da una malatia seria chì durò parechji anni) hè sempre inesperatu è impone un pena illimitata. Cù a perdita di una persona amata, caru e spessu l'unica persona, arrivanu a fini di a cunnessione spirale cun ellu.

U partitu restante, in più di u dulore in u cori, hè à scambià messi è depressione, spessu sottu dispunibuli emocionale, mentali chì causanu u sviluppu di malatia mentali severa.
À a perdita di a so solida partner da u mondu esternu prima pò ancu esse utile. In particulare, hè bisognu di evitari "cunfortiti" chì volenu prucede di u débutile temporale. In ocasioni insistenu à dumandà a so vita persunale è ancu di gestisce un pocu di dinari.
In a nutizia di a morte di un cumpagnu, ogni persona reaccione diferentamente. Deve di a so persunità, a natura di u caratteru, a capacità di sopra i golfi di u destinu. Sicondu i psicologi, sta retazioni hè divisu in quattru setti, è a so manifestazione ùn hè micca cunsiderata devenza di a norma. À u primu u ciuciadore, saldatu solu, pare chì era drogatu è ùn hà ancu realizatu. In solitu sta stazzione dura una quantità d'ore, ma pò esse più longa (quarchi u statutu hè interrotta da un suffissu pronunzianu o attacchi di còllera). Allora segue u stadiu di tristezza è a ricerca per un associu, chì dura assai mesi, o ancu anni. Questu stage hè agginti da una tristezza è di lamenta. A menudo, una persona si ferma ferma, pensa constantemente di u so cumpagnu fallecido, hè insuffiatu da l'insomnia. Ci hè ancu un sensu chì u difettu hè vicinu, è i signori di a so prisenza puderia esse, per esempiu, presuntamente intesu senti chjudi.
Sta situazione hà diventata annantu à a terza stadiu - decezione assoluta è di disurdinazione. Finalmente, a quarta etapa hè a ricustruzzione interna di a parsunalità. U coppiu, saldatu solu, si usa à a perdita è hè sopratuttu di valutà a vita spent cù l'associu, cum'è da l'esternu, per spiegà emozioni pusitivi.
A principal hè chì tutti e quattru passini passanu normi, ie. avianu un principiu è un fini. Pienu è ùn dolu ùn devi esse un modu di vita.
Prima di tuttu, a persona pruspirata deve piglià i golfi di u destinu, ùn importa ciò chì pò esse. Hè assai impurtante di cunciliarià cù a perdita di un cumpagnu. Una persona hà da capiscia chì a morte di un amare hè irrevocable. A persona chì hà sappiutu a perdita di un amatu hè assai impurtante per pruvà à truvà novu. Hè necessariu cambià bisognu di i so visticità di i cumpurtamentu, postu chì solu in questu casu possi bisogni novi modi di sentimentu è di funzione. Se una persona ùn pò micca fà questu, ellu privà di u futuru.
L'avvene fatali chì succideva in a vita, sempre impetu à u cambiamentu di a persona stessu: u veduvi hà da appruntà à realizà diversi travaglii diurnu, è a vedova - per piglià cura di l'affari, per furnisce cù ingressi enormi. Se ci sò i zitelli, u spunenti restante hanu bisognu di cumpetenu e funzioni di i dui parenti. A megliu una persona pò diri à utilizà un rolu novu, u più calmu, più indipendenti chì si senti cusì, a so fiducia in sè stà rimbursatu prima. Solu da esse a so vita diventa pienu.
Ci sò parechji forme di duluri patològichi: pienu crònu è idealizazione eccessiva di u mortu. Queste formi penali pò esse di varianti gradi di gravity. Tali pazienti sò trattati da un duttore.