Psiculugia di scuritu

Prima di inizià una cunversione nantu à questu tema, hè bisognu di cumprenderà u propiu cuncepimentu. Parechje persone per una gattivezza per un dialogu tipicu "induve site?" Hè stupidu! ". Ma tali situazioni ta giudiziale, ancu avè avè ottinutu quasi ogni ghjornu, solu a punta di l'iceberg: cun un pocu furmazione cù elli pudete copre. Ciò chì hè più difficiule hè a tristesse in u sensu generale di a parolla.


Cumu hè chì a "gattivezza" vene da?
Sè avete ricordati di a storia biblica di una di i figlioli di Noè, Hama, pò avè parce chì u zitellu ùn avè nunda à nimu: benu, truvò un babbu untu nu, beni, ellu disse à i fratelli about what he saw-hè questu una scusa per a damnazione? Perchè andà dopu à u cuncettu di "grollà" cumincià à significà un cumpurte rude, scandale?

Rudeness hè spessu per riprisentazione à u putere. Express in the hierarchically unequal communication, quandu una persona si dice di u statutu più altu, ma ùn hà micca veramente l'hà. In i tempi antichi, era creatu chì u figliolu chì visti a nakedzza di u so babbu dissi dimustraziu per i parenti in questu modu. È chì i tempi cambiani, u sughjettu di u fenomenu hè uguali: avete una retazioni chì ùn avete micca vede. Perchè l'imprudenza pò esse espressa in forma diversa. Avete da vene in ZhEK per aiutu, è a zia in a finestra sottucete cù cura di e so unghje, invece di risponde à u salottu, rude. Lettu u rapportu in a riunione, ma u capu chjappà cun l'intruduce cuncessione cuncepitu. Tù averebbe piuvitu à u vostru maritu per i mitjoni sparpugliati - oghji ghjente diventendu? L'orrore hè chì tutti avemu l'attu di fiorente in i tempi diffirenti, è questu hè ancu una spiegazione logica.

Rudeness hè una di i modi accettabili per esse da u cunfrontu direttu. A maiò spessu, questu hè un tipu di difesa d'autore, à volte un desideriu di vede quì hè u so rispunsevule, è per una altra persona hè una manera di trattà cun u cunflittu internu. Perchè, sì sinceramenti, crede chì u mondu sanu hà vultatu à voi micca u locu più bellu, miri in urdite per esse prima ... forse ancu tù pigliate assai in sè stessu?

Per e so aspettu ùn si pò esse dichjaratu
U prublema hè chì a gattive hè una materia di subjectività di percepzioni. Tutti teni cultivazioni diffirenti, è qualchissia parechje persiane di l'ochji per sente l'offènzii, è chì qualchissia è una pala pò esse punitatu cù impunità. Ma ùn rinuncemu, u criticu hè sempre quì, è l'avemu digià identificatu: hè una rispunsabilità sfruttata à certe azzjonijiet. Sì dite a vostra correczione o, contru à contru, suspettate di ticità è paranoia, mantene a trama.

Tense in mente chì un cumpurtamentu tali ùn hè micca un peccatu è offense:
  1. Locuzioni "Ùn pò esse malinterpretati", "Hè ovvidu", "Cumu pudete micca avete micca cusì?", "Hè cunnisciutu da tutti", "In fatti, tuttu hè un pocu incorrectu" pari chì hè sanu innocu, ma invece suggendu à l'stupidità di l'avversu .
  2. E persone fate una pregunta, ma ùn anu micca amparatu à a risposta, o cambienu u subject di scambiu dramaticamente.
  3. Una persona spressione a so opinion nantu à una materia seria, è l'interlucutore ri riesta inesperatu.
  4. L'avversu interrupe l'interlucutore o dirige a conversazione cum'è se fate un favore.
  5. Durante una conversazione, l'avversu si averebbe quellu chì fessi chì ùn hè micca questu cun ellu.
  6. A persona pruvate curiusità excessiva: a persona hè studiata, toccu.
  7. In a presenza di una persona, parlanu d'ellu in a terza persona.
Unn'è unni i droushka
Avemu caputu, capiscenu, cuntrazziu per rende chì sò un buchale. In particulare certi pirsuni eranu cunvinte chì solu i citatini cun una mancanza d'intelligenza sò capaci di cumpurtamentu irrespetu. E voi, per esempiu, avè un bìaddu è cun una mamma riggina detta d'elli, boni qualifiche in u scuole, un diploma d'honori, un diploma di maestru, musica classica, cinéma. Ma vede l'ochju è fate ridèghjanu a culpita innecessaria. Cusì, perchè a ruborà hè normale? Perchè s'ellu ùn avete micca st'autru strumentu, vulete vulete mostrarà à u vostru maritu chì hà in capu cumu, appiicatu un uppercutu, è un omu amatu, hè pussibile, risponde à un vinu à u dirittu. Ma puderete esce: "Arrìzzati da u couch, quale hè u vostru babbu, martellate finu à l'ultima unghje, cusì Igor Popov hà compru un caru Masha", ellu rispose cun un frenu: "Leave uh? Or, un canzone di un babbu stupidu, pudete esse dichjaratu à a reunione generale: "Sapete ciò chì, Aristarcas Epifanievich, a vostra pulitica di gestionà u dipartimentu hè corrupta, avete disordinatu u persunale, mi fa fugliale". Sò in un mumentu di scontinttu solu chì a porta slam un pocu più forza di l'usu. E voi, u vostru cumpurtamentu hè difficiulmente chjamatu un mudellu, ma hè ghjustificatu. Perchè tuttu chistu ùn hè micca l'espressione di cacciadore più cunfrunta ("Chì sò? Ùn aghju nunda"), u sentimentu inherente in ogni populu normale è aiutanu à prutezzione di i so valori. È se ùn avete micca a vulintà, e consiguenzi pò esse fermu tristi.

A riazione hè stata
Unu di i signori principali di una persona maturita hè a capacità di sentu a so còllera in quelli momenti quandu appena appena. Dopu tuttu, dopu, chinu di furore, una persona si deve faciule davanti à u putere di i so sentimenti. Saria bellu, per suprattuttu, di pudè ricanuscimentu l'irritazione in quellu momentu dolce, quandu solu raghjunghjeghja è isulanu immediatamente lampassi: sfriggiate u ballu d'antistressa, cammina cun un passu rapidu, è spressa u vostru discretizzioni, ma educadamente, cumu dicenu, senza un scurrianu. Ma, sfurtunatamenti, a maiò parte di noi sò prudutti di l'educazione di u sistema Sovièticu. Siccomu a zitiddina hè stata insegnata chì hè sbagliatu di sensazione di còllera, hè sbagliatu, avete bisognu di restriere l'emozioni, sia forte. Hè per quà parechji persone adulte ùn sanu micca per detectar irritazioni in u tempu è a soffrenu à l'ultima, chì dà un cumpitente aggressivu in fine. E questu hè vistu micca solu furtunatu rude, ma tienti, citadini intelligenti, solu una reazione per i dui tipichi di sfarenti. Aggressiveness si prisenta in trè realta: In u primu casu, a persona hè brutale; in u sicondu - sintila l'ansietà, percive u mondu intornu comu ammincamu; in u terzu - anu spiriminche di malati psicosomatique (qualcunu rimette i muscoli, qualcunu mi piace u mouldungiu, rizi in u stomacu).

I Soziologi anu longu interessatu chì i richieste in risposta à rudeness in u nostru ambiente culturale ùn sò micca accettati. Chjamanu cusì u debilitatu di u cuntrollu suciale. A formula hè simplice: l'indifferenza, multiplicata da u mottu "tutti l'omu per ellu stessu", hè uguali à a "fioritura di l'unceremonia in la societat".

Chì deve fà?
Per trattà a ruborata, bisogna avè rilevu chì l'spiritu di "ùn rispundanu micca, sia nantu à ellu" hà persu u so pertinenza. Prima di tuttu, perchè oghje risposte in un modu o altru. A quistione hè solu cumu: dì qualcosa in risposta (da l'esternu) o vi cuntintizza l'insultu inside unu stessu (fora). Per a vostra mente è u vostru corpu, l'intelligente "fora" accunsenu direttamente: fate u sensu d'ansietà è psicosomatici? Ma ùn pensate micca chì uramu per appruntà à rude: a risposta à l'abuser ùn significheghja micca rudine. Cusì, si devenu tuccatu una salchicera à una vendezza, a vendezza fegate: "Ci hè parechji di voi, è sò solu, tuttu ciò chì site passendu aqui!", Ùn franticamente ricordate di tuttu u linguaghju chjucu chì avete insignonu in u brugu. Hè abbastanza per piglià un paru di rispiru fundatu è ricurdate chì u cuteddu una salsiccia è i clienti di serve sò u dirittu direttu di a chjesa. Cusì, simpricimenti aduprate stu fattu pulitizzu, cusì cumu possibbili, ma fermu: "Senteraghju, sì u vinditore, è aghju compressore. È à u mumentu duvete servitore". Comu regula, sti frasi sìanu sughjetti.

Ci hè un altru sicretu: spessu i vittimi di l'agressione inconscientemente pruvucari l'attaccu. Ricurdativi di i ghjorni doleri: u capu ùn hà micca piace u vostru prugettu, u carru spalle finmente, senza avvistà l'acqua calma hè stata apaggia, è avà stà listessa venditore hamovataya torna nantu à l'orizzonte è diventa u last straw. U statu internu hè riflessu micca solu in l'espressioni faciale, ma ancu in l'aspettu esterni cum'è un sanu. Dunque, se ti vede è si cumportanu insicuru, è forsi à u lume di i recenti avvenimenti, irritati, eppuri u probabilitate di cresce in u campu di vista di a rude estantanu sivertu.

A cunclusione hè unu: ùn vogliu micca fà affruntà i fenomeni chjori - vede u vostru statu internu. Ùn vulemu esse un cattivu? Poi torinu a vostra volta, cercanu persone à l'ochji, parlonu tranquillamente, senza ellu in un sussurgiu è più menu chiancennu.

Sfrancate, sò stati abbruciati!
Se capisce chì ella ùn hè micca impurtante risposte in risposta, forsi ùn a più curretta, ma ùn certa micca a cumuzioni più brutali, o hà righjuntu u manicu è hè prontu à manghjà à quellu chì si trova, avarete bisognu di risponde adattu. I pratichi orientali vi aiutanu à questu, per esempiu di respira. L'exhalazione di i respirazioni è lenta, permettenu truvà un equilibru, assai veloce è curtu - quasi cambià da instantà da a sensazione esterni à l'internu. Un altru mètudu hè ancu bonu è hè venutu per noi di i Stati Uniti. Invece di chjudaranu insulte o sgualdi in burrascidu, fate è fate sè stessu: Ricurdativi, ci hè sempre una manera di difenda ciò ch'ella hè caru à voi, ma per questu hè bisognu di distanza da u vostru sentimentu forte. Probabilmente micca immedaneamente, ma se unu apprendu questu, puderà risolve senza prutezzione senza disgrazzià u vostru discretizzioni è micca insultà i sentimenti di l'altri.