Perchè non sò furtunatu a vita cun noi?

Chì ùn hè furtunatu è cumu trattà cun? Chjode, molti persone si dumandà queste a questa. Ma certi cumpagni sunnu abbastanza seriu. Spécialement quelli chì ùn anu micca truvatu u so prìncipe, u so amanti. E si truvendu à qualchissia nantu à a so manera, sfurtunatamenti ùn sò micca. Poviri e so figlioli, soffrenu è ùn capiscenu micca ciò ch'elli fàcenu sbagliate. Invece volte una volta à dumanda è à l'altri dumande cumu: "Perchè ùn sò micca furtunatu in a vita cù noi?", "Cosa hè sbagliatu di mè?", "Chì avissi da fà per scopre da u mo solu?" E t .

Sfortunatamente, ùn ci hè micca una risposta universale per questi dumande. Dopu tuttu, ogni zitedda hè individuali. Ogni vanu cù i so principiu, visu nantu à a vita, u sensu di u mondu cun elli, anu avutu i so abbitus, cumplicati è "cucrari". Ma, sè vo scopre à l'essenza di a materia, pudete piglià qualcuni cunsiglii per sè stessu. Allora per chì a vita persunale aduce chì cagiunèghjani ogni ghjornu, almenu una volta per crede: "Perchè non sò furtunatu in vita cù noi?".

Pigliate, per esempiu, e zitelli di a categuria d'età da 13 à 15 anni. Questa età hè un periodu di transizione in a vita di ogni persone. Quandu tuttu hè perceived tra lu prism di la fatalita. Se qualcosa di bonu succorsu, tuttu hè bonu in ogni locu, è si hè mala, u ghjustu di u mondu hà vinutu, è prontu a Terra sughjurnà in a bughjura. In quelli anni, i picciotti sò sempre infittivi iniquità è pura, più ca i figlioli anziani pudete sviluppà cun piacè. Un altru prublemu grande chì puderia diventà una tragedia. In u nostru tempu hè, sfurtunatamenti, assai cumuni. Questa hè una perdita di a virginità. I ambienti di a ghjovani muderni di sta categurìa di età, ci hè una parolla chì hè cunsiderata antica, ch'ella hè, per priservà l'innocenza. Per quessa, assai zitelli, succumbing à a pressione generale di l'addevu circunvicili, fate u passu, esse fora à traumu fisicu è psicologicu. Per questa raghjoni, in u futuru, a zitella puderia truvà problema à trattà cù i carusi. Simply in una vita intima, tinverà in modu subconsistente per sempre di a ripitizioni di e sensazione di disgrazia è di u dulore chì avianu u so primu cuntattu sessuale.

À questa età, e zitelli sò, cusì parlà, in u stadju "ango falte", perchè i figlioli ùn ponu micca attentà. Questu hè u periodu di transizione di una chica à nella. È, in tuttu, ci hè bisognu di principià una trasfurmazioni. Hè necessariu di cambià pocu cambiamentu di u vestitori di i so figlioli in un pezzu adultu, pieno è principià cù a cosmètica. Ma questu ùn vole micca di dì chì avete bisognu di mini-faldi, fighjà u to stomacu nimu o adattacciate cum'è Papuan. Tuttu putissi ssiri moderatu. In queste affare pudete contactà à a vostra mamma. Ella vi dicerà è dalli cunsiglià cumu, cumu è cumu cun questu. Appena gradualmentu per una vita adulta. È à dì à 13, chì ùn hè micca furtunatu cù i carusi, hè prestu. I amate noi, ùn private micca di a zitella.

"Da 16 anni in età". Iè, cù i picciotti ùn pò micca purtatili cum'è in 16 anni, è in 25. Ghjè quì u bellu, è l'intelligente è e mani à voi oru, è ùn porta micca ancu tutti. Fighjemu in dui situazioni vita, è pruvate capisce per quessa ùn hè micca furtunatu cù noi in a vita.

Situazione numerosa 1. "In a scola ùn aghju micca un novu. In generale, eru una modesta ragazza, ùn andà à passà caminari in notte, amparatu tutte e lezioni. Allora aghju intrutu in l'università è trasfirìu a viviri di i me genitori in una altra cità. A vita studente hè prontu piacevule. Tutti questi festini, partiti è partiti eranu a mo piace. À una di questi partiti, aghju vistu un omu. Paria esce da esse di u mo sognu, tutte eddu un pezzu di bonu musculu. In generale, eru amatu cù quellu chì era in l'arechje. Avemu un rapportu. Ci eranu fiori, rigali, tuttu hè tutta bella, ancu fabulously. Hè amatu assai, chì in ogni mumentu liberu mi hà scrittu SMS, dedicatu a puisia è, da tempu à u tempu, li dete parechje ghjucatevolti ghjoculi, cori e carte cù cunferimenti d'amore. Ma a felicità ùn dura solu. Dopu à sei sei mesi di a relazione, l'abbanduneghja. Ellu disse chì ellu era stancu di mè è m'hà dumandatu di ùn chjamà novu, di ùn scrive è micca di circà reintegru cun ellu ... "

Oksana, 18 anni

Da questa breve storia, vulete chjuda, duvete sughjirà per sè stessu chì ùn pò micca fà un ìdolo da un zitellu è adore cum'è un ìdolo. Sempre devi esse anch'elli à fà rigali, è per micca per ella. Se u vostru ghjovanu entende chì a so sposa appartenenu da ellu è hè prontu à seguità tutte e so urdinazione, puderete diventà interessanti per ellu, è dunque micca necessariu. Dopu tuttu, avemu bisognu di credenu chì deve esse revelatu, una zitella chì deve esse cercata, è micca una cunquista. Ancu ùn anu micca cum'è sentimenti eccessivi, in a forma di centu volte di SMS per ghjornu, è dinò l'documenti di cumpagnie di peluche prupone u donu da quale a so stanza hè spaziosa. Ùn sò nichi, ma rapprisentanti di u sessu maschile!

Situazione numèrica 2. "Avemu scuntatu per dui anni, cumu suggeria chì ellu viaghja nzemi. Ùn era micca contru. Aghju aghju piacevule à vigliaccu. Mi piaciaghju da manghjà da manghjà, lavò è strughjesi i so camiceri. Cumu dorme è si svighjonu. Sò stancu, per suprattuttu, ùn avete micca sempre forza abbundante u travagliu è tutti questi casi à u salone di bellezza, ma ùn hà micca dettu qualcosa di manera, chì significa chì era felice cù tuttu. Solu quì i so longu viaghji di cummerciale è ritardi à u travagliu tardu tardi hà fattu scrive u nostre idyll. Avemu parlatu, ma ellu disse chì altru modu ùn hè micca impositu. Dopu tuttu, questu hè u so travagliu, è in generale, ma ellu pruvà per mè. Allora, aghju pigliatu questu quì. E dopu, elabora i so cosi è partissi per una altra donna. Un annu dopu si eranu maritiati è ghjornu avianu un figliolu. È ùn sò micca da vene à i mo sensi "

Katia, 26 anni di età

I niautri avemu bisognu di ricordu di una regula d 'oru à trattà cù l'omi, ùn pudere micca forza di vigliavi o, anche peor, andà in l'aghjuntu! Hannu a paura di questu com'è caratteru caldu. Pò entu perfettamenti bè chì ci sò l'omi chì ùn pò micca rifurmi i so menti, aiutanu per aiutà in questu, ma hè necessariu d'impegnà a saviezza, cù a saviezza femminile, è micca direttamente in u fronte. A seconda cosa chì pudemu suffriri da sta situazione hè chì ùn deve esse micca esse servitori. A rinfrescenza constantemente, aduprà è a coccia ùn fate micca di più eccezziunale è più chè ideali per elli. Believe à mè, ùn ùn si sapi micca se lavate l'articulu ùn solu ogni simana, ma un ghjornu. Hè megliu di passà questu tempu nantu à una manicure o à fà una visa facial. Anu detti avè veramente. Ùn andate in casa cù una robba cummossa. Puscia nantu à a robba stretta chì saldarà a vostra dignità è oghje difetti. E terzu, ùn hè micca ingenu. E viaghji di cummerciale senza raggiuni, è i so ritardi à u travagliu finu à a notte, sò spessu a stessa raggiuni - l'altra donna. Ma ùn esse diventate un paranoic è aiutanu à terroreurà u vostru amatori, puderà parlar franchement cun ellu, è pudete cuntrollà a veracità di e so parolle. Perchè per casu, per riassigurante.

Avemu purtatu solu dui situazioni di a vita, ma quantu infurmazione utili traduceru à noi! Questu ùn hè micca micca tutti. Ma, si pigliate questi cunsiglii in u serviziu, questu avete aiutu in i vostri rilazioni cù i carusi, a quistione: "Perchè ùn sò micca furtunata in vita cù i carusi" ùn sputanu da ellu stessu. Amore è esse amatu!