Mumiye: prupitati è metudi di trattamentu

A parola "mummia" hè omosedda. Emu accuminciamu a scriviri assai di questu rimedichi com'è un balculu di miracle, principiendu da i 60 di u seculu passatu. È finu à questu ghjornu, i scientifichi cuntinuamu a studiari stu strumentu, scuprite tutte e so prupitati sanatorii. Allura, a mòmia: i pruprietà è i metudi di trattamentu - u tema di a cunvirsu per l'oghje.

Questa sustanza in u Grande Dizionari di u lingua russa sottu a editurazione di SA Kuznetsov, unu pò leggià: "Mumiye hè un sustinente biologicu di u prugramma attuale d'urigine naturale, risultatu da i fogghi di rocci chì s'utilice in a medicina famigliali". Quale hè a mòmia è chì ghjè l'urighjina di sta sustantia curattiva, "chì sboccanu da i fissuli di i rocci"?

A mummia hè un gustu amara di un marrone scuru, o solidu nìvuru cù una superficia brillanti. A mummia havi un arricinu rinuvatu specificu, suduce da u calore di e mani, disolvi in ​​l'acqua. Ci hè dettu chì i primi descrizzioni di a mòmia sò cuntenuti in i scritti di Aristotlu, è da tandu sò parechji prupizzioni di u so urighjatu. L'apparizione di a mòmia (cagiunata "cera di a muntana", "sudatu di roccia", "cola di cola"), certi scientifichi assuciati à i prucessi chì si sò in l'intestione di a terra. In ogni casu, dopu à sente d'observazioni è di ricerca, i scientisti cuncludi chì a mòmia ùn hè micca una balsamica di muntagna attaccata à a furmazione di rocci. Mumiye hè una sustancia biologica chì hè un pruduttu di i pianti di prucessi da i herbivore. A cumpusizioni di a mummia include un gran numaru di sustanzi organichi è inorganici: l'àcidi, à l'aminate è à l'essenziali, à l'amori è à l'essere, di l'encenale, di a fugliali, di una gran varietà di trace elements - finu à 50 cumpunenti midicinali seleziunati da a natura stessu, presente in mumiyo.

Anessi anu dimustratu chì l'excrementu di i rosii chì vivenu in a muntagna, da a cumuzzioni chimica, ùn si fa diffirenti di e mummia. Questu hà avutu l'idea di ottene una mòmia in un modu artificiale. Allora i scientifichi rializate un esperimentu di u laboratori, chì implicava voles d'argentu di altitudina. Li sò stati cunsigliati com'è alimentu per i pianti chì anu vistutu in i posti di l'educazione mummia. I prudutti di i volti sò stati fogghi, filtrati, evapurati è una sustancia scura, brillanti chì s'assumiglia à una mòmia hè stata ottata, ma si diffirenu da a natura per i so proprietà fisichi, chimichi è farmacolòuti.

Cum'è a natura, è in u laboratoriu di a mummia si trova un grande putere di curinge, acquistatu da una grande varietà di muntagni muntagnoli. Ma a mòmia natura, sicuru, hè più salutistica. U fattu hè chì in altizza in a muntagna acqua rarificata cù pocu cuntenutu di oxigenu, cambiamenti di temperatura tremosa, attività di altru solidu è chjassi cù a bassava umida reduci l'attività di i microorganisimi chì assicura a descomposta di e resti orgànichi. E à u stessu tempu, cundizzioni sò creati chì e biomasse di urighjini di l'animali è vegetale ùn anu micca colapse à u tempu, ma sò momificati, formant una mòmia naturali.

FROM THE HISTORY OF APPLICATION

L'usu di e mummia in a medicina pupulare hè più di 2 mila anni. U puteru curatori di a mòmia hà datu nascita à i leggende, a so attenza bona perchè fascista medichi, stòrici è poeti di u passatu. "Solu a mòmia pò salvà da a morte" - questu hè u sonu di l'anticu pruvèrturi orientali. Havi granni era a fede di i persone in a pruduzzioni curatori di sta sustegnu! Frà i populi di l'Orienti, in particulari Uzbeki, a parola "asil" hè aghjuntu à u nome di a mòmia, chì significa u megliu, veru. A trasmissione di mummia hè statu u nome più cumuni per questa droga.

In i tempi antichi, medichi orientali (cumincianu cù Avicenna) anu sapiu di metudi di tratta di u malu di cache cù l'aiutu di mummesi, anu trattatu cù epilepsia, paralisi di u nervu faciale, paralisi di e parte di u corpu. Per u trattamentu, u paci era daveru una mòmia mischera cù u zucchero o una decocuura di i pseudori. Mumiye era mischju cù u grassu insalatu di porcinu è si ghjittò in l'arechje per i sordi. Una mistura di mummia cù u camphor è u pomi di marjoramisiu fù intarratu in u nasu - questu aiutu cù i purgazione di u nasu è di l'altri malatii di u nasu. I mummi eranu usati per trattà l'asma bronchial, a tuberculosi, l'amigdalitis, e malatie crunulòtichi di u viaghju gastrointestinali è di e manuvazioni respiratorii, u sistema genitourinariu è di e malatie di a pelle, chì l'aghjunghjenu cù l'oliu di vacca o coccu, mantellu, licorice è cumpunenti in basa di pianti è animali.

Tuttavia, u maiò effettu di a mòmia era vistu in u trattamentu di e fratture ani è parechji alte traumatii. Cusì, Avicenna in u canonicu di a scienza medica hà scrittu: "A cera di a muntagna in forma di bevande è grattannusi hè un rimedii maravigliu per u dolore in casu di dislocazione, frattura, di fallu è impressiunanti". Oghje hè cunvalidatu scientificamente chì quandu a mòmia hè spustata à u corpu, u metabolismu minerale hè intensificatu, per quandu a cicatrisione di i busturi anch'elli hè accelerata - u callu isulianu hè furmatu 8-17 ghjorni prima di l'usu. Inoltre, a mòmia hà un'apustru bactericidae è bacteriostatica, aumenta l'immunità, è hà ancu un'urganu diuriticu è laxative

DOSI E METODI DI TRATAMIENTO

A dosa di a mòmia dipende da u pesu di a persona. Per esempiu, cun un pesu di 70 kg, pudete piglià a mummia 0,2 g à un stomacu vacu in a mattina, dissolve in anticipu in mezzu un vetru di acqua, in latti, in pepino o di zucca. Pigliate e mummini à 3 simane, dopu dopu un pezzu di 10 giorni, u trattamentu pò esse ripetitu. Hè efficace à i currenze nervoso, aumentatu fatigue, com'è un ristorante generale putente.

À un pesu di 70 à 80 kg, una sola dosia di mummia hè 0.3 g, di 80 à 90 kg - 0.4 g, dopu à 90 kg - 0.5 g. U figliolu sottu 1 annu sò attribuiti 0.01 à 0.02 grammi in una dosi, è à i zitelli d'1 à 9 anni - 0,05 g.

• Per i frattura di l'osse, hè cunsigliu per piglià a mummia duie volte à u ghjornu, 0,5 g per 50 ml d'acqua foglia di 25-30 ghjorni. In casu di necessariu, dopu una volta di sema una longa, pudete cuntinuà piglià a mumie per 2 giorni.

• Per allergii, i zitelli sò datu una mòmia, diluting 1 g di a droga in un litru d'acqua calda. Una volta in a matina, i zitelli d'1 annu à 3 anni averebbe ripigghiari 1/4 tazza di sta solu, i zitelli 4-7 anni - 1/2 cup, è i zitelli 8 anni è anziane - 3/4 tazza. Cù una allirgìa pronunzida, a solu mummia pò esse rimessa in a tarda, ma à a listessa ora a dosa di a mamma hè a mezi.

• Cù l'asma bronchial piglià 0.2-0.3 g di mammy mixed with milk or butter and honey. Pigliate u matina nantu à un stomacu vacante è à a sera dopu à andà in lu lettu.

• In casu di pedi di rino, 1 grammu di a mamma hè dissolta in litru di acqua fogera. Pigliate 3 volte à u ghjornu nantu à una tablescu prima di manghjà. U cursu hè di 10 ghjorni cù un spaziu di 5 ghjorni. Avete da passà 3-4 di st' course. Dopu à 1,5 a 2 mesi, u trattamentu pò esse ripetitu si ne necessariu.

• Quandu l'hemorrhoïes deve esse pigliatu 2 volte à u ghjornu (in i matinati è à a notte prima di andà in camere) 0.2 g di mummia cù 50 ml d'acqua furiosa durante 25 ghjorni. Inoltre, una volta un ghjornu, lubricate l'anu à una prufundità di 1 cm cun una mistura di mummia cù u meli (un pezzu di mummia a taglia di una caccia di partita dissolve in una cullizzioni di meli).

• Per stinimentu, presa 0.2 g di mummia nantu à un stomacu vacu, prima di dissolvi in ​​100 ml d'acqua fogera a temperatura di l'ambienti.

• Per u trattamentu di a colitis crònica, pate à 0,15 g di mummia per 50 ml d'acqua furiosa prima di lettu. Dopu à 10 ghjorni, piglià un spaziu di 10 giorni. Repetite 3-4 corsi.

• Quandu trattanu a trombophlebitis, piglià 0.3 g di mòmia mischera cù u latti o di u melatu in una ratio di 1:20 duie volte per ghjornu. Hè megliu piglià quì: à a dumanda 30 minuti prima di pranziarii è à a sera per 30-40 minuti prima di caminari. U trattamentu dura solu 25-30 ghjorni. Se necessariu, u trattamentu pò esse ripetitu dopu 5-7 i ghjorni.

• In a malatia hypertensiva, hè cunsigliu per piglià 0,15 grammi di mummia, dissoluté in 0,5 cups d'acqua foglia, una volta di ghjornu. A ricerca ghjè in 30-40 minuti prima di vallà 2 giorni. Hè ricivete accuncià almenu trè stu studiu per annu.

• Per u trattamentu di l'infertilità in omi è donne, vale aduprà da piglià 0.2-0.3 g di mummia è una mistura di zucchero (200 ml), zucchero (100 ml) o blueberries (100 ml). Pigliate à a matina nantu à u stomacu vintu o 2 volte - in matina è à a notte prima di andà in lu lettu. U trattamentu dura 25-28 ghjorni.

RECAPES FOR OUTDOOR APPLICATION

Mumiye hè un pruduttu univirsariu. Pò esse usatu solu per a fabbricazione di suluzione è amministrazione orali, ma ancu per l'usu esternu. Questu hè pussibule per i prupitati di a mummia, chì sò discritti più sottu.

• In casu di cistite aguda, 1 g di mummia si devi esse situatu in un vetru di acqua foglia di calore è d'aspittà à a dissoluzzioni cumpletu. Aduprà una solu solu per a siringa. Di solitu, u dolore è u dolore aperò 10-15 minuti.

• In such malignant females inflamatorii cum'è endocervicitis, vaginitis, prima di u ciclu menstruali è dopu una tamponata umida cun 4% (4 g di mummia per 100 ml d'acqua fogera) in a solu mummia hè injected in a vagina. U trattamentu in generale duranu 2-3 simane, se ne necessariu, pò esse ripetuta dopu à 5-7 i ghjorni. In u trattamentu ùn abbia da intru.

• In a stampa iniziale di periodontitis, hè cunsigliu per lavà a bocca cun 2% solu di mummia (2 g di mummia per 100 ml d'acqua fogera a temperatura ambienti) durante 2-3 simpatii 3-4 volte à u ghjornu. Aghjunghjendu cù questu, dopu ogni rinfrescante, avete bisognu à piglià un saccu di a suluzione in ellu.

• Per u melechese, fate a mumie cù manu calidez, scattule è piazzate u pezzu nantu à u dentru enfermule, dissolve u panu gradually, lentamente. Repetite questu procezione 2-3 volta à ghjornu.

• Per i rettrà e zicchi fannu, trattanu a ferita cun l'oxigenu di l'idrogenu è aghjettanu un pezzu di mòmita spazzata. Iniziatamente, causerà severu dulore è ardenti, ma dopu à 10 minuti u pardonu passà, è dopu à 12 ore, tutte e tagliere è ferite seranu strettezzi cumplittamenti. Senza senza randonnete è seguitanu micca di tene.

• In casu di fissure trà i ponte, fate e pedi, fendu i curaculamente i sguassate un pezzu di mòmia trà i vostri ditti, è poi pate nantu à calzini. Fate cusì tutti l'altri ghjorni finu à i fraccheghji sparisce.