Aplicazione di rapa in a medicina famigliali

Hierborga Medica
L'erbula chjamata Strepka, chì si sviluppeghja sopra u restu di e piante da circa un mità di metru, prima si trova solu in zoni temperate. Ma dopu difende à altri paesi, è avà hè prontu à truvà in u mondu.

È ùn hè micca surprisante, perchè hè spargugliatu in a coccia per sopas, insalati, prodotti di pavimenti è l'oli vegetale. Inoltre, a violazione hè usata per trattà parechje malatie in a medicina famigliali.

Propizziu curatori

U spettru di appiecazione di eterni medicinali ùn hè micca tantu larga chì l'altra d'altri pezzi, ma l'effettu chì a violazione hè assai specifica.

Regoli di prucedimentu di materia prima

Per cullà eurete medicinali, vai per u boscu. A maiò spessu si sviluppa. Sturgeon ponu truvà nantu à i banche di fiuma è nantu à i pratos umdi. L'erba hè crescita à e strade, è ancu in i purificati, ma ùn pudete micca sculene di a medicina.

A medicina tradizionale usa fogli, zucchini, fiori è ancu pruponi. Ma esse bisognu di prisentà solu in u fiorente, è a materia prima guardia pò esse sughjutu solu per un annu.

Drogini di prescription

Tintura Universale

Per fà u coccu, duvete bisognu à piglià una culloca di aromaticu seccu o ancu frescu arghju finamente chopped è pour un vetro d'acqua fogera. U rimborsu duverà parechje parechji minuti. Allora hè filtrata è diluta cù acqua furiosa, perchè u risultatu hè a quantità iniziale di u liquid.

Hè ricumandemu per piglià sta midicina in un quartu di quartieru trè volte à ghjornu per vinti minuti prima di un manghjà. Per l'omi, questu aiutà à aghjà l'attività sessuale è fà a pruduzzione di semen più intensa.

A listina dosa hè adattatu per u trattamentu di disordini nervi è per trattà a debule in generale. Per dà u corpu à un tonu, nantu à a basa di sta pratica, l'insemi d'arbi eranu preparati.

À l'omi per una nota

Per debuggirà a pruduzione di semen, piglià u zucchinu di l'arba fresca. Ci si deve esse pigliatu nantu à un vetru chjucchju cun un voluminu di 30 millilitru parechji volte un ghjornu prima di pranzi. A durazione hè unu à duie mesi.

Per pulirru u corpu

Per sguassà trisini è e toxine da u corpu, una cullizzioni hè recullata, in quale in proporzioni ugguali sò u vulturu, u panatu, u patrimoniu di San Giovanni, salvettu è nettie. Una cullizzioni sopra à a mutazione in legnu, piglià un vetru di acqua calenta è insiste durante quaranta minuti, è poi straina.

Per pulizziari, cumincia a mità vetru duie volte à ghjornu, circa vinti minuti prima di un manghjatu. Per ghjunghje l'effettu chjamatu, u cursu deve esse trè simani.

In quantu à contraindicazione, ùn anu parechji cunsiquenzi chè d 'piglià à quelli medicazione. Ma più cun prudenza cù a vulturu sarà diretta à e persone chì anu una tendenza à i sangramentu internu. Ùn pigliate micca a medicina per u longu di a violazione à e persone cun pezzi in u ribellu o a vuccata, postu chì l'effettu diureticu di a pianta pò causà e petri enormi per strapperete in i uratorii è causanu dolore.