Natural remedies per i morri

Oghje chì, per esaltà u dolore, i pills è i medicazione sò dispunibili, sò trattati parechje malati chì a ghjente pò spirimerà. Ma s'è sempre cù e droghe, dichjarazione ùn sianu da aiutà è a persone pèrdite a so ricività per elli. Ancu s'ellu ci hè u dulore, queste fondi ùn aiutanu micca, è una persona cumencia à piglià una dosi di medicazione maiò à quantu era urigginata. Succece chì certi pòpuli tolerate certi medicazione, alcuni puderanu danaraghju u corpu. In l'articulu "E rimedii naturali di e maloforte", avemu amparatu à cumu cun l'attuali, cù l'aiutu di rimedii naturali. Perchè ùn pruvà?

A causa cumuni di a malatia di u mo dràa hè chì u gestu di rilevu chì qualcosa hè sbagliata in u corpu. A maiò parte di a persone beate l'acqua pocu, generalmente abbandunà micca o cunsiglii di i medichi chì avete bisognu da eddu da una è media è di dui litri d'acqua per ghjornu. Ùn hè solu fatta di prublemi cù i riti (sand, sal), ma ancu cù i maloforte. E qualchissia, cum'è l'esperti, diceremu, hè abbastanza bè l'acqua simplificante da 4 o 6 vetri à ghjornu, perchè chì a testa ùn hè micca tantu malaria o sia più freti. Questu avete aiutu à reducesu o risolviri u prublemu cù i malandrini.

Ci hè parechje teslebe di legnu chì ponu fassi curaghju. In a maiò parte di questi pò aiutà. Inoltre, pugnammu cù l'insomne, bè bè cù u sistema nervuali, calmanu. Chì i pianti ponu elettu? Questu hè adattatu per quella grass: acacia, linden flowers, nettle, St John's Wort, oregano, lampe, foglie, pasti, cane rose, chamomile, bagnu di limonu è mint. E erbe pò esse cumminati. Per esempiu, un linden beni si combina cù foglie currant.
In tutti queste tesu pudete aghjustà u zucchero di limonu. In una tazza di tè, aghjunghje u zucchero di limonu, u limonu aghjustate a sogliu immediata

In un litru di acqua, fate un pezzu di rosmaru, quandu chjude, fate l'infusione in una mugla. Trimate a testa cù una spugna, è in asprazione u vaporizzale, finu à pudemu. Certu, u tese d'ortizzioni sò più lente chì di i pillettes analgési è regulare, ma sò micca avè effetti effetti.

Certi coglie pò causà un doloru di cache. Sì scrivevi di i vostri cunsigli di prudutti such as chocolate, cafeina, vinu russu, prudutti di carri, crema, furmagliu, mantra è latti. Hè necessariu per evitari i prudutti di sulitati è di nitrates in elli. Ci hè prudutti cun l'usu di u quale pudete pruvucà una migraña hè u vinu russu, u cicculata, u caffè. Aumintarenu u flussu di sangue, dilate i capulati in u core è questu u dulore. Quandu avete bisognu di limità di sè stessu è almenu una settimana per micca manghjà sta alimentazione.

Un bon remedio per a migraña hè u jengibre. Hè pruvatu chì, si pigliate 4-5 grammi di ghjunga ogni ghjornu, aiutau aiutà à ridivà di u malcorsu, da migraine. Per parechji seculi questu rimediu era usatu in Asia. Pudete ancu fà ghjuvellu, perchè piglià una tazza d'acqua è fraru nantu à u focu linu durante 15 minuti, uni pochi cileddi di l'arricavata di ghignate, liggerà sullofunendu a malatia. U té ghjuvellu deve esse drunk dià. U vìviri sete ardente, ma cù u stomacu di u malatu, ùn hè micca cuncepitu. Inoltre, u tè cun ginger facianu boni per un fretu iniziali.

Fighemu u tema di e medicina naturali. Ùn ci hè nudda peresicatu à l'ambienti, certi effetti sulitariu, nisuna chimica. E cunsiderate i rimedii naturali chì vi aiutanu à ridiri di u malurgiu è questi fondi sò efficace.

Migrani, questu hè una cundizione seriu è quelli chì anu migliu in migraine, cunnuscite stu feritu severu, quandu ancu i ochji fughje è dolce. Quandu qualchissia parechje nantu à a luce in a camara, ci hè un sensu chì u capu hè spargugliatu cù u dulore. Per disperse di stu tormentu, avemu attu a so scumbaginante è simpatiche, è l'imprese farmaceuticu facianu soldi.

Molti mediatori chì avemu usatu per sullivà l'ughjugheghjamanu una bucheta cruel nantu à noi. Queste pills sò addicribili. Prestu, avemu bisognu di una dosa forti. E li medicini chimichi, cusì, dani u fieru, l'altri orvori è u stomacu. Una persona hè solu "si tuta" in i pillole è i purga ancu in quantità maiori. Ma ci sò medichi più naturali è più naturali, è ùn sò micca solu tesi d'infusori, ma ancu aromatherapy.

Cù u mastru, certi arori aiutanu. Aromaterapia aiuta assai, Rosemarie allista u dulore in u capu. E sicuramenti hè megliu per aduprà romanice frescu. Molti crescenu in a cucina nantu à i cateni. Ùn serà micca bassu, cumprà un spazzunalu di rosmaru in una buttrega, puderà aiutà quandu avete un dolore di gesti. Rosemary avemu alluminatu senza pesticidi differenti. Tire un vellu o duie in una cunchju cù un litru di calda d'acqua chiara. Coglie un pocu di minuti è caccià da u focu. Allora accumpèvamu cun noi, è vi dugnu l'arominu di u rosemary, cum'è noi chì inghjusteghja i steams di patate coci cù un friddu.

Migrani ponu esse eliminati da l'aiutu di u pede, i bagni caliù. Aggiunce u oliu di u tè è à l'acqua, u bagnu hè assai ricupero. In 30 minuti, tali prucessu serà aiutu, se micca eliminatu solu, ma permette u so dulore latru.

Sì avete suffrutu da migraine, puderà tene à pudè copre cù una prescription medica di a medicina chinesa. In a cucina cinese, i pratiche micca solu di satisfacer u pardonu, ma ancu sò chjamati à guariscenu parechji malatii.

Pigliate 750 grammi di pesciu di fiume, per esempiu, carp, dui cullizzioni di l'acitu di vinu, vintu chini di pimenti bianchi.

Pigliemu una mezza litru di acqua, fate u pezzu è ci feremu dui pichi nantu à l'acqua per duie ore, da avemu da piglià da l'acqua. In l'acqua cuntinueghja a pivarale, è questu nantu à un litru, ponemu u pezzu divisu, chì hè priatu, frittu nantu à ogni parte, senza oliu in una padedda fritta. Allora aghjunghjite l'acitu è ​​u salinu di a sopa. Culore sottu a tappa per una meza ora, è ci femminista. Sicondu i medichi chjini, si cunsuma una sopa duie volte à settimana, pudete scurdà di l'attacche à migraine.

Avemu bisognu di sapè chì rimedii naturali di e maloforte di i so dace e assai speranza chì questi fondi seranu aiutu per trattà cù u malu di ras.