Cumu a cambia cambiassi a nostra salute?

U fattu chì i cambiamenti di u clima cambienu u corpu umanu, avèndulu per un bellu tempo. Ma questu ùn significa micca chì a situazione hà da esse pigliata cum'è quessa è ricunquistata cù i malamistò è a malatizza à i ghjorni. Cumu hè ciò chì u cambiamentu di e cundizioni climatichi a nostra salute è a manera di trattà? Pudete, per suprattuttu, fucinassi sè stessu cum'è piace cù a bona canzona antica "A natura ùn hè micca u tempu dolore", ma quandu a piova viste com un bucket fora di a finestra o u ventu friddu u calore, u state di salute ferma assai ch'ella vulete. Somnambulità, apatia, migraine - ùn hè micca tutta a lista di sintomi di a metereolugia.

Cusì accadò storicamente. À quell'èpuca u famusu medicale grecu Hippocrates anu avutu chì u clima affacca a salute umana. Hà ancu realizatu studii meteorulogichi, pruvate d'entendre a cunnissioni trà a malatia è a tempu di l'annu. Comu u risultatu, avemu devi u cunniscenza di e exacerbazioni staghjunali. E in u catalogu di e malatie, a descrizzione di ogni malatie Hippocrates accuminzava cù l'influenza di u clima in questu. A teoria di a sensibilizazione meteorulogica hè statu sviluppata da un altru mèdic grecu, Dioclesi. Dedicatu u annu à sei seasons è dete à i so clienti i raghjone ricordi annantu à u modu di vita in un certu periodu. Cusì ci hè apparsu a scenza di a bioclimatulugia, chì studia l'influenza di u clima nantu à l'oggetti biològichi.

È digià in u XXu seculu, u scientificante Alexander Chizhevsky hà realizatu un studiu è pruvate per a prima volta chì in i ghjorni di l'attività meteorologica in a Terra i più accidenti. Aumintati à u massimu di l'attività solaria, chjamata timpesti magnetichi, causanu un sordidu di l'attività suciali di i persone, chì spessu i risultati in rivoluzioni, guerri è catastrophes. Oghje, i scientifichi moderni cunfirmanu i cunghjettu di i so predecessori. I studii anu comprobatu chì a maiò parte di accidenti è accidenti si sò in u caldu o u friddu.

Memoria di l'ancisteri
U fattu chì u corpu di molti persone hè sensible à un cambiamentu di u clima - senza dubbitu, perchè hè questu succorsu? A ora, i ricerca ùn anu micca avè un cunsensu per questa. Alcune di elli argumentanu chì a raggiuni hè u clima (in particulari, era cunsideratu cusì cusì), mentri àutri susteni chì a vita di a cità hè di culpè. Hè ancu interessante: ciò chì esattamente in u nostru corpu reaghjscunu tantatu à u cambiamentu climaticu, perchè ùn hè micca un urganu rispunsevule per a dependenza meteorologica. Dunque, ci sò parechje teori nantu à issu sugettu. Unu di elli dice chì i nostri membranzi cellulani sò assai sensittivi à i cambiamenti in a pressione atmosferica. In cunseguenza, i radicali libri sò attivati ​​in u corpu, chì provoca certi sistemi è organi di u corpu à fallimentu, è u nostru benessimu, per suprattuttu, s'agrende. Influenza nantu à noi è presse pressenze, cum'è per esempiu, l'arrivu di un cicluni, accumpagnatu da a nuvità è di a precipitazione. À questi ghjorni, ci hè pocu oxigenu in l'aria, è questu deverà immediatamente a salute di e persone chì anu da u cori è i problemi vascular. Mentri l'arrivu di l'anticiciliu (u tempu sicuru, u latinu) hè pocu cun tolerate da allergie è l'astati. Perchè l'aria purtata da l'anticyclone hè saturatu excessivamente di impurite preghjudiziu.

I seguitori di una altra teoria sò cunvinti chì a zona meteensensiva, riagisce à u cambiamentu di temperatura cambiò da a finestra, hè in un locu in a regione di l'arteria carotida. E quandu a nostra pressione di sangue prende grossly, u corpu percive questu quì com'è una minaccia è prova di prutezzione di tutta u nostre sistema circulatori. Per fà questu, trasmetti signalazioni da a spina curu à u core, risultatu in una deteriorazione di u bè. Certi scientifichi sò inclinati à crede chì a causa di a dependenza meteorulogica hè a memoria di l'ancestori. Dopu tuttu, prima di a preputenza di u clima, salvu ùn eranu certi cumpagni, è ùn era micca cusì faciule d'acquistà in Internet, è scupartu chì a chiavi o u sole l'aspetta dumaneci. Dunque, u corpu umanu, per avvirtiri, ellu stessu l'hà dettu chì si spende una ferma deterioru in cundizioni climatichi. Hè vera chì admittemu chì in i vechji ghjorni, a ghjente ùn hà micca ghjustificatu cusì dolore à u cambiamentu climaticu, cum'è issa. Questu hè duvuta à u fattu chì ùn viianu micca in a jungla urbana, ma in armunia cù a natura.

Avvocatu - significa armatu
Infatti, muderni di muderni di lingue sò ancu utili per u nostru corpu, perchè sò un tipu di furmazione per l'organi è sistemi. Ma sta regula hè appiecata solu à persona sana. E postu chì a maiò parte di i vechji urbani anu una poca immunità è e malatie cronica, a dependenza meteorulogica pò esse di una pesta seriosa, ma doppu un modu di vita, pò esse cuntrullata.

Prima di tuttu, avete bisognu di ripiglià u restu travagghiu è nutrimentu. Questu hè spessu ciò chì a maiò parte di u funziunamentu ùn anu micca. Un sognu di almenu 8 ore à ghjornu duvia esse un regnu inviulabile. Alimentazione nantu à ghjorni metereologichi ùn deve esse speciale, i pratiche grassificati è picciotti picculi, u caffè è l'alkohol, hè vulintà di crescenu in a dieta ancu quantunque pussibuli i prudutti di pratiche. È ùn vi scurdate di e vitamini, in particulari E, C è u gruppu B. U ghjornu da manghjà da un cuntrastu di ghjuchjardu cù un incrementu graduali in a temperatura di l'acqua - questu hè micca solu un bon metu d'enduissure u corpu, ma ancu una furmazione impurtante di i vini. Pudete ancu visità saone è bagni. Inoltre, hè dispremtu per abituarii à l'esercizii di a matina o di cursa, ma se ùn ci hè micca a pussibilità di l'eserciziu, puderete passà almenu una ora un ghjornu cammendu in l'aire frescu. Una bona aiuta è ogni tipu di tedescu di vegetali cù l'addiventazione di camomile, menta, u cane rose. Ùn vi scurdate di a medicazione. Per esempiu, à a vigilia di una timpesta magnetica, pudete bevi un pripitante di l'aspirina (se ùn ci hè micca prublemi cù u stomacu) o qualchi medicini calmanti.

E più impurtanti, ùn si scurdanu di l'attitudine pusitiva, senza ellu, ancu u trattamentu megliu serà in vain.