Biografia di l'attrenta Romy Schneider


Romy Schneider hè statu cunnannatu di diventà un attrice. A so avè riceve u titulu di "Sarah Bernhardt australi" nantu à u stadiu. A mamma era cunsiderata a stella di u dramma vienia. Ùn hè maravigghiusu chì à 14 anni, Romy hà fattu u so debut in a pelle "Quandu a Lilla Bianca Reappear". Un annu dopu, Schneider starrò u filmu di "A Young Years of the Queen", dopu chì u famusu Walt Disney chjamava l'attrice "a più bella di u mondu". Accuminciau prima una maravigliu biografia di l'attrista Romy Schneider ...

Da l'odi à amà ...

I paisani di Romy si ncontranu nantu à u settore di a film "Flirt" basatu in a dramma di A. Schnitzler. Però, u so romance era curtu è finita cun u fattu chì Magda Schneider hè stata sola cù una figliola in i so armati. In ogni casu, u ritrattu trova a so fama, è prestu rimavanu, è cusì u resinimentu di u so babbu Romi ùn mancò.

Intantu, i pruduttori decidenu sguassà u remake di "Flirt" è invitatu à u rolu principali a figliola di Magda Romy Schneider. Quale hè chì puderia avè cunnisciutu quandu ellu repite a destinazione di a so mamma?

In u 1958, a famiglia Schneider ghjunsenu in Parigi per sparà. À a via di l'aerienu èranu stati cun un bouquet lucuristicu di Alain Delon è l'attu straneru. À u primu, i partinariati di a film ùn ci piaci micca l'altri. Romy hà scrittu in u so diurnu: "Dopu u primu ghjornu di filmi, stavenu in guerra è pesa cù l'altri chì volonu e piume. Nisun pudemu cuncilià. Rispò di a so inabilità di bacio, hà accusatu di rudine è cinenniu.

A quistione: perchè elli si sentenu l'alferità d'altri intarsa, è oghje si sintìanu chì ùn anu micca vive senza l'altri? - nimu ùn pudia riesce. I periode giapponese choked with hysteria: "U canzuniu francese hà stolatu l'innocenza di l'Allemagne!", "L'hà amatu mentre ella era allughjatu di Sisey, è odiatu quandu fughjita cun un ghjovanu nomu Alain Delon! Magda a dumannò à legalizzarle e so relazione. È ùn avìanu avutu u cuntattu à nimu, hà amatu u so amori. U 22 di marzu di 1959 Romy Schneider è Alain Delon fôru ingaghjati.

"U mo core hè sempre cun voi ..."

Eppuru, eranu completamente distinti è, solu di a passione passendu rapidu, avianu pocu in cumunu. Schneider hà gravitatu versu a casa, privacy di a famiglia, è Delon hà sopratuttu una libertà apprezzata. Puderete a casa in ogni mumentu è di dorme cù qualcosa. A scambiu, u listessu dirittu chì hà cuncepitu cuncretizatu à a so avvena futura. In ogni casu, u matrimoniu fù postponatu.

I vostri ghjorni felici fubbe turnatu per esse invernu curtu. Insemi, ghjucanu in a dramma basata nantu à a chjave di D. Ford "Chì cumpagna chè vo site una slut" scelta da Luchino Visconti nantu à u palcuscenicu di u Teatro di Parigi. Dopu l'estremo, Delon, stunnatu da successu, trascinò à bastille à Magda è dicia: "Romy hè a reina di Parigi, a mo rigina!"

Hè cunnuscitatu chì l'amore ùn pò ùn cuncepite a separazione, è Romy è Alain aiani quasi senza cessate di vede. Hà stella dinò in Italia è in Francia, circava u ricunnisciente in Hollywood. Un cunsulazione dèbuli per Schneider era un telegramu curcu di Delon: "U mo core hè sempre cun voi ..." Credeva, ma un ghjornu alcuni li sullò un pericurnu cù una stampa picca: una bagnia bionda ghjera cunghjonu in Delon. Romi ùn avia micca u tempu di ricuperà da u scocu, cum'è ella hà ricivutu una lettera da u so amatu, induve l'avia infurmata da u so matrimoniu cù Natalie Berthelemy.

A medicina per l'amore

Per fà scopre di a traccia Delon Romi aiutau à curà u dramaturgu alemanu Harry Mayen. In a primavera di u 1966, l'attrìggica era maritau. In u stessu annu, u figliolu figliolu di Schneider hè natu, è li paria à ella chì era cumencia à vive in novu. In ogni casu, Romy stava aspittendu un scuperte spiaggia: i so fideli anu patitu da una predilezione per l'alcohol.

È di colpu di chjamà da Paris. Era di Delon. Confused in squabbles with former wives and mistresses, implicati in una storia criminali cù l'assassiniu, si ricurdò di a donna chì, anche tuttu, continuò à amà. Alain ha animatu u direttore di a nova filma "Pool" per sparà u rolu di titulu Schneider. E ora i ghjurnali cuntenenu à pubblicà e ritratti, nantu à quale l'antica sposa è di u sposu, cum'è l'amare d'amore. Un attaccu di furia di Mayen hà causatu una foto di Romy è d'Alain abbracciare in l'ariaportu di Nizza. L'idilla d'una famiglia cascò in un mumentu. Harry demandò un divorziu è a mità di a fortuna di a so sposa.

Doppu di parting with Mayen, Schneider partiu i più modesti appartamenti. U figliolu di Davide era stato cun cù u so babbu. Cù u muvimentu di Romi aiutau u so secretariu è u driver Daniel Byasini, secremente in amore cù a so mistress. Era cortese è attenti è l'accumpagnò ancu in un largu viaghju in Africa. Averu amatu? Probabilmente, dopu chì Delon Schneider ùn pudia più micca sentu tali sentimentu per ogni persona. Ma in un bonu amicu, hà sempri avutu una bisognu persistenti. Forsi ghjè per quessa accede di maritari Danielu è ancu hà datu a so figliola Sarah.

I colpi di u destinu

Solu Romy disse à ella stessu: "I somali maligni di u passatu hà sparitu, Sò felice è amatu!" - À novu misericòrdia u scundiscite. In u 1976, u so babbu hà mortu, è dopu u so mentor Luchino Visconti, mortu. Allora in u so appartamentu, utilizendu u cèle scaru Romy, u primu maritu chjappà Harry Maya. Infine, u so figliolu David hè mortu tràgicu. Trascendendu i chjavi di a casa, si pichjò nantu à a fissa metale falata. Dopu avè toccu u cima, Davide hà fattu scundificà è si lampò nantu à i pieni di fianchi.

Schneider caduta in a diprissioni è in questu stat depressione altri spalleva cun Daniel. À u primu volia esse solu - hà ancu firmatu à attistà i partiti secularis, ma prestu nantu à l'orizzonte, pareva un novice filmista Laurent Pete. Addivintà u so interlucutore favuritu, amicu, è più tardi ancu u so maritu. Dopu ellu, hà vulutu compartà tutte e vittori, i cuntrarietà è a gioia è a tristezza ...

Ma a vita hà decisu d'altri. 29 di giugnu di 1982 Romy Schneider hà mortu di un attachecciu. L'attrìzia era sulu 43 anni. Una settimana dopu, in i media francese, un aritanti e chjappie di l'epitaph d'Alain Delon fighjenu: "Ci dì chì vo site mortu. Sò culpitu per questu? Sì, hè per questu u mo core s'hè siveratu. Per via di mè, perchè 25 anni fa sò stata fatta a vostra partire in Christina. Allora in a biografia di l'attrista Romy Schneider, Alain Delon stessu hè statu datu un core fatale.