Neurosi in un zitellu: chì fà à i genitori

A neurosi di a zitella hè un disordine insidiosa: pò esse masquerade com caprichosi è di prublemi di comportamentu, facendu chì i genitori ùn teme micca, ma di rindiri. Intantu, si un zitellu spiegà porsi insurgetibuli, ùn risponde micca à a persuasione è à a punizioni, in certe volte inseme in histerefichi - questu hè un occasione per turnà à un spécialiste. Qualunque hè u diagnosticu, l'adulti aderiscenu à trè regoli più impurtanti.

Prima di tutti - ùn viaghja micca in l'urimicu. U neurologistu o terapeuta debe determinà u prublema è curreva. Ellu tistimonieghja rigurosu u zitellu, evalueghja oġġettivi di a prisenza di a patologia, risichi possibbili è sceglie un prugrammu per l'eliminazione.

A basa di manifestazioni neurotichi hè spessu suu traumaticu, scuperte experienti o porsi veri. Li cunflitti familiale, un sistema rìgicu di cundimi, e pruibbe siverde pò rigalu "saccu" u sistema nervu fràficu di u zitellu. A cumpagnia di i genitori hè di pruvalla à minimisà l'impattu esternu negativu.

Ùn importa micca chì u mèdicu hè u mèdicu, u travagliu principalu per a riabilitazione di u zitellu annantu à i spalle di i genitori. Amori incondizionale, u cumprende è l'attirali à e bisogni di u zitellu sò spessu assai più effittiva chì i pillettes è i prucessi.