Nutrition di una donna d'infirmità per allergii in un zitellu

Finalmente hè vinutu u mumentu quandu, dopu à longu mesi d'aspetta, pigliò u to figliolu in i vostri brazzi. Quì hè cun voi u vostru pocu è a vostra speranza. À u listessu tempu, avete una grande rispunsabilità per questu miraculu pocu.

Cume ti viaghjate cun i prublemi di u zitellu pè a prima volta mesi di a vita, da questu in u futur dipende da a so sorte.

U prublema principali in questu pezzu hè alimentatu propriu. "Cumu manghjatu?" - a quistione risedda immediatamente. Semplistru simplice - "Cum'è à u gravidenza". Dopu tuttu, a nutrimentu di una donna di crescita ùn hè micca sfarente di a so dieta normale. A dieta si deve esse variata, cuntene assai nutrienti.

Solu ci hè una cosa, ma si unu di i genitori in a famiglia alergia, u zitellu pò esse predisposti. È esse manifestatu cum'è una diatecese in u zitellu. Allergie, chì si manifesta in i zitelli, pò causà ogni pruduttu chì a mamma d'averreau utilizata. In l'ultimi anni, u numiru di i zitelli chì anu una manifestazione di allergii alimentarii in a zitelli.

Quandu ci hè allergiu à un zitellu, a mamma di crescita necessariu di manghjà benissimu è ricurdativi chì tutti i frutti di citru: limonu, aranciu, mandarina, pompelmo, pudete aghjunghjite l'aranciu maritu, i frambuesi, fragole - sò quessi i frutti chì ponu causà diatexite in u zitellu. Avete ancu avè sia caute cù prudutti di lattichi è vaccini, ova, fagioli. Evita comè alimentu cù cunservatore, sapori, tinte.

Quessi ci sò parechje situazioni chì voi veramente voi pruvate u prughjettu pruibitu, ùn eseguite micca per sughjurnate, ùn ti ricusate micca à tuttu, ma pigliate è pruvate. Eat un pezzu petite è vedi què tipu di riazzioni serà. Se ogni cosa hè bella, u ghjornu dopu vi pudete manghjà una altra mità. Hè un pocu - pruvatu dui ghjorni. Sì stu tempu a riazione ùn anu seguitu, ùn hè micca seguitu. Ùn limite micca tù stessu, ma ricurdate chì ùn pò micca furnutu da manghjatu u pruduttu.

Pò esse dichjaratu chì alimenta una donna di erenza per allergii in un zitellu hè distintiu di a so dieta di u normale. Hè deve esse cumu chì ùn pò micca perdà u so caru omu. I primi simuli è mesi in a dieta di una donna d'infirmità cù allergii in un zitellu, ùn deve micca un latti di vacca, carne d'allevu, carne di porcu, pesci, ova, citrus è assai più. Sta lista depende di cumu u zitellu a reaccidentale per un pruduttu particulari.

Se un zitellu hà diathese, a mamma hà avè analizà immediatamente ciò chì hà fattu utilizà l'ultimi trè ghjorni. Solu bisognu chì dan u pruduttu ùn deve esse micca parte di a vostra dieta prima o era rarissima.

I signali di allergie à i zitelli, solu da tutti i vermi e rascalli cunnisciuti nantu à a pelle, pò ancu esse un fesso prudente di corpuscule verde, un chjuche forte quattru minuti dopu l'alimenta, l'ansietà di u zitellu, crostai seborreichi nantu à a testa, ancu cun bè cura di u zitellu l'aparicio di rash di diaper. Quandu i simpatici si appranu à u zitellu, hè necessariu per a mamma per andà in una dieta. Inoltre, hè bisognu di pruvà à determinà u pruduttu chì prupone una reazione in u zitellu.

Ùn deve dumane duie mesi per i prudutti d'avè esse intruduttu in a dieta di a donna. À questu tempu, hè necessariu di osservà u zitellu. Se u zitellu hà fogli in faccia, ci hà da inchiri, nantu à i ghjinochje è i codi a pelle sarà seca, chì significheghja chì u pruduttu alimentariu causa allergiatu è u so usu si deve posponatu per un mesi. Un mese hà passatu è dopu chì pudete pruvate d'accede in novu in a dieta di a mamma. Cumincià cun una quantitatu assai pocu è anu aumentà annantu à questu ammontu, mentre guardà à vede cura u zitellu. À a prima deteczione di sintomi d'allergii, avete da novu aduprà aduprà stu pruduttu per l'alimentariu, finu à u prublema vicinu in un mesi.

Semu devi esse ricordati chì una donna lactanti ùn deve esse micca escluditu da i so nutizie un pruduttu chì prupone allergie per un zitellu per un tempu assai longu.

Ci hè una parolla chì cù l'intruduzioni di l'allergisimu in u corpu di u zitellu in u latte maternelle, ancu in parechji quantità, hè pussibule di prevene l'ovenu d'allergii in u futuru. Dopu tuttu, solu cù l'aiutu di u lettu di mamma, u zitellu hà l'oppurtunità di acquistà gradualmenti à i prudutti, chì in u mumentu u so corpu hè reluctante di accettà. Hè ricurdatu, un zitellu chì hè sottumette à allergii ùn deve micca scantatu finu à ellu prupone ogni pruduttu chì cunsumarà nantu à ellu stessu. Dopu tuttu, prima tutti i nutrienti in u corpu di u zitellu sò cunducinu cù u latte maternelle, è solu avarà da principià a manghjà cum'è un adultu.

Questu aiuta à u zitellu per adattà a più di l'usi di nutizie è ùn nè micca risultatu di reazzione negativa. U latto di mammali aiuta u zitellu s'apprime d'esse sustanziali chì a causanu diatese. Hè necessariu ricurdà chì solu da a durazione di l'usu di u zitellu di u latte di mamma, a più risposta di l'organettu à l'utilizazione di questu o questu pruduttu deve. Cumu sintendu, pudemu dì chì più longu u zitellu sarà alimentatu u latte materno, più menu hà riesce d'acquistà una allergià o diathese.

Certu, certi volte esse una situazione chì u zitellu deve esse traslatu à l'alimenta artificiale. In questu casu, deve esse ricordatu chì u zitellu ùn pò micca esse trasferitu à una mistura fatta nantu à a basa di u latti di vacca. Hè cunsigliatu di utilizà prudutti specialità medicinali.

Se l'organu di u zitellu ripeghjanu inadecuatu à un pruduttu particulari, chistu, u zitellu sia allergique, da a so mamma depende largamente di a so destinazione futura. Dopu tuttu, solu ella, i primi ghjorni di a vita di u so zitellu, cù u latti di mammi passanu tutte e nutrienti. Solu ella hè tenutu moltu cura di a so nutritura. Pò esse valendu assai u sforzu, ma in u futuru, se vede chì u zitellu hà fattu a so alergia è solu, grazi a ella, ùn cià micca un limità à a so gioia. Dopu tuttu, hà pudendu sopra tutti l'inconvénizzioni chì deve esse messu per esse u zitellu sia sanu è felice.