Allergii à u latte in i zitelli

Sicondu statistiche, in i Stati Uniti, da una allergiunità à a pruduzione latte hè a qualità circa 100 000 beau annu. U nutrimentu di novi nascini, chì sò allergii à u latte, hè difficiule, perchè u latti di vacca hè una parte di assai formuli per alimentà i zitelli. Ci hè questi quandu i culminati anu una reazione allergià ancu à alimentà u latti di a mamma.

L'allirurgia à u latte cuntene i so cunsulevani negativi è influenza a salute di u zitellu. Allora, u zitellu face a soffre di splendore, formazione di gasu constante, spessu chianci è erchighjate. È parechji babysi pudete avè attaccà di nausea dopu u prucedimentu d'alimentazione è stinzia.

Manifestazione di una reazzione allergià à u latte in i zitelli

I signali principali di una allergie à a latti à i latti novi sò sintomi:

  1. A diarrea hè un disorder cumuni in i culminati. L'apparizione di sangue in l'excremento hè un signu di una forte allergià à u latte.
  2. Nausea è regurgitation frekwenti dopu u prucessu di l'alimentazione.
  3. Irritazione è rash nantu à a pelle.
  4. Cambiant u cumpurtamentu di u zitellu. Iperò cun allergii à u latte, moltu spessu e pi un pezzu di tempu chianciutu per u dulore in u so zumme.
  5. Cambiamenti in u pesu corpu. Un picculu aumentu di u pesu o, in generale, a so assenza degnate di a diarrea è a nausea sò sinjali di una disturbazione seria.
  6. Formazione di gas. Un gran numaru di gasi furmati in u stomacu di u zitellu sanu ancu indiciate una allergii à i proteini di latte.
  7. Micca o respiru travagliatu, a prisenza di u muccu in a gola è di u nasu sò ancu cunsiderati sinjali di una reazzione allergique di u corpu di u babbu à i proteini in u latti.
  8. A deshidratazione, a perdita di l'appetite, a mancanza d'energia, chì ne vate à causa di prucessi allergichi in u natuvulu. U zitellu ùn hè micca bè nutriente, chì impedisce chì l'organamentu di u zitellu sviluppà è sviluppu normalment.

Perchè l'alergia di latte evoluzione?

U fattu hè chì alcune di e prutezione chì componi u latte sò allergens potenti è ponu accumpagnà u sviluppu di una reazzioni allergique. Sti prutini includenu a casein è u lactosu, chì sò i principali cumpunenti di u latti. Da a cantità tutale di lattee di prutezione, a caseïna hè di 80%, sazià à u 20% è cuntene dui cumpunenti allergii principali - beta-lactaglobulin è alpha-lactalbumin.

In u casu quandu u sistema immune di u zitellu adupite à a proteinsi latte com'è una sustanza periculosa (per una infizzione, per una prublema straniera), accumula i miccanismi di rispunsabilità immune, à dì una reazzione allergique in risposta à un allergiu, in quale casu a prutetta hè una prutetta. A su volta, chistu porta à i viulazione di e funzioni di u gastru digestivu di u ventu, u malu è u constantu chiancennu di u zitellu. L'uggereux hè assuciatu cù un risatu perchè di sviluppà l'allergii à u latte materna paragunate cù l'alimenta artificiale.

À l'età, l'allirurgia à u latti deve passà per ellu stessu, u solitu esisti dinù quandu u zitellu a questa età di trè. Ma, sfurtunatamenti, ci sò esempi, chì i zitelli sò allergii à i proteini di latti in tutta a so vita.

Nutrition di i zitelli cù allergii à a proteinsi latte

I figlioli chì sò allergii à u latti ùn devendenu micca manghjà i iogurdura, i casgi, u sorrel, i cogni chì contientanu vacche in u latinu seccu. U zucchero è a mantra ùn sò micca cunsigliatu.

U latti di vacu pò esse rimpiazzatu da amandula, risu, farina d'avena o latte di soia. Per assicurà chì u zitellu ùn manca di nutrizi, hè necessariu di cumprà sostanzi di latte di vacca, cù u fucu è di frutti.

Allerġija è intolleranza di lactose

Ci hè un cuncetazione falsa chì l'intoleranza di lactosa è l'allergii di latte sò sinonimi termini, chì ùn hè micca veru. Intolleranza à a lattozza implica a sottorezzamentu di u latte di zuccheru è hè rarissimu in i zitelli. Hè affettatu di i zitelli e di l'adulti maiori. Questa hè una intolerancia individuali à u carbuidrata di u latti. E l'allergii sviluppa in risposta à a latte, in quantu à u zuccheru, è hè cumuni in i zitelli è i culmi novi.