Obedient child: four rules of education

Un zitellu exemplariu hè u sognu di i genitori. In un esforzo per acquistà u risultatu urientatu, l'adulti spessu si ricanu à i punizzioni, u chancheddu è l'apparenza. Ma sti mètudi, per tuttu u so effettue apparente, pò aggravate a situazione cum'è un'altura. I psicologi di i zitelli offeranu quattru axiomi per una interazzione propria cù u so propiu figliolu.

U mètudu è un sensu di intimità hè un argumentu importante in a lotta contru a disubbidenza. Ignorà è allenamentu pò causà un zitellu in pànicu, ingerimentu è cunfusione, inghjuluzzu un accorsu di u cumpurtamentu.

L'Ordini sò spessu di fallimentu. Invece di duru è categuricu chì briunendu è vera uttinutu à e prublemi in modu insolitu - quelli chì ponu distraerle u zitellu da capricci.

A ghjustificazione hè una scelta mio curretta. Hè assai raghjonu di capisce cù u zitellu i ragiuni è i motivi sicuru di u so cumpurtamentu. À spessu, l'impulsi boni sò in u cori di riazzjonijiet impulse, chì u zitellu ùn pò micca esse esprimitu.

Ùn pigliate micca u zitellu à l'obedientzia "ceca". Un'informazione di l'ubbidenza senza dipendenza, u timore di l'iniziativu, un sistema distorsionatu di i principii internu è l'autoestima sottovalutu.