Quale tipu d'acqua devu aghju vìviri à donne embarazera è i mariti alliggisti?

L'acqua per a salute! In u equilibriu globale di cumpunenti minerali, chì e donne chì avianu ripigliate e donne averebbe ricevenu, un rolu posittivu hè ghjucatu di l'acqua minerale.

In ogni cìvula di u corpu sò oghje salute minerale chì creanu elettroliti, u livellu è a cuncertazione chì determina u so funzione propria è assicura a continuità di i prucessi metabolichi.

Bèchimu acqua per perch'ellu ciamate a nostra sete, ma l'acqua ùn solu ùn sete persequiteghja a sedientia, ma hè un fattore impurtante, chì furnisce assai nutrienti necessarisi per mantene u nivellu adattatu di l'elettroliti. Cusì, quand'omu biarà acqua, deve cura di a so cumpusizioni minerale, perchè determina l'effetti di a salute nantu à u corpu.

U rolu di cumpunenti minerali

Cusì ciò chì hè cusì valtu in questu acqua per veramente serve ei futuri è e donne incinta. Certu, in più di a purezza primaria, u cuntenutu di i cumpunenti minerali hè impurtante, chì ponu aiutà à aiutà a dumanda creda per elli in stu periodu particulari di a vita di a donna.

L'acqua minerale possi cuntenente custanti minerali, ma u più preziosa sò quelli chì anu più necessitariu per u corpu è sò prisenti in l'acqua in quantità grande. Questi include magnesiu, calciu, sodiu è iodu. Quessi sò i quattru cumpunenti principali chì anu in acqua minerale, è anu influenatu significativu nantu à u gravidenza è cuntribuiscenu à u sviluppu propiu di u fetu è u zitellu. Certu, altri, cum'è zinc, ferru, fluoru, cobre, fòsfu, potasio, seleniu, sò necessariamente, ma sfurtunatamenti ùn sò micca dispunibili in quantità chì in acqua minerale, è per quessa, in stu casu ùn avemu micca esistassi micca.

Chì ci hè u magnesiu? Magnesi participa in più di a mità di i 600 prucessi bioquimichi chì constantemente passanu in u nostru corpu è se nera ausente, dopu qualchì funzione chì hè programatu cù a so participazione hè sfrattate. Questu pò esse, per esempiu, spasmi musculi, è quandu si tratta di a musculatura di l'utru, venenu à l'abortu è à a parti iniziale. Ancu l'uperazione di cafè, chì sguassate magnesiu da u corpu, pò ancu esse a causa. U magnesiu hè attivamente involuttu in a custruzzione di l'escàccia cerebrale durante u piriu di u sviluppu di l'intrauterine, è a so deficienta pò causà difetti in u filu di u futuru.

Ogni ghjornu avemu bisognu di una media di circa 300 mg di magnesiu, è in e donne durante a gravidanza, a demanda crescenu da almenu u 50% - finu à 450 mg, puderà utilizà l'acqua minerale chì cuntene magnesiu. Magnesi, cuntatu in acqua, hè assorbita da una persona più veloce è in più grande chì u restu di u magnesiu suminatu cù l'alimentariu.

U sicondu cumpusitore minerale assai impurtante hè u calciu, chì ghjè in particulari in a custruzzione di un novu organimentu nascente in u corpu. Ùn hè micca solu l'impurtante principale di l'osse, ma ancu participeghja cù u trasfirimentu di l'impulsi biololecturali in u prucessu di custruisce u corpu di u zitellu. A so deficienta hè causata da l'ostia, chì si prisenta à una età tardi è di rachite, chì si pò vedà prima in i zitelli. Spessu in e donne durante a gravidanza, l'effetti di u calciu di calciu hè vedutu in a forma di caries è di i dilicatu, perchè u corpu pò sculaccià u calzamentu da e so tene à e cose chì anu aghjustatu, ma solu per l'emergenza di un novu organizmu, ma ancu per u flussu propiu di i prucessi metabolichi in u corpu . U calciu hè ancu necessariu per a cugliera di u sangue, hà effetti anti-allergii è anti-inflamatorii.

U requisitu di u corpu mediu di calciu ci hè 600 à 1200 mg per ghjornu, ma duranti a gravidanza, a so vulia aghjunta à 2000 mg. A dieta sicura, sfurtunatamenti, ùn pò micca cumplettendu solu i bisogni, dicendu e assai malatiechi è disordini causa da una mancanza di calcium. A crescita di deficienza in e donne durante a gravidanza, per quessa, hè cusì impurtante per bevière l'acqua cun un altu contingut di calci. A digestibilità di u calciu da l'acqua hè assai alta è per quessa hè particularmente impurtante per e donne chì ùn piace micca o ùn puderebbe latte. Cusì, hè pussibule di furniscia a quantità necessaria di stu nutriente in u corpu, chì u zitellu deve bisognu.

Un altru cumpunente necessariu per u corpu hè sodium, chì ghjè spessu representatu in una persunale falsa quant'è assai aziunale per a salute. Ci hè una minaccia di una crescita di a tinezza di u cunsumu eccessivu, ma questu hè probabilmente un argumentu per suggerisce à i cunsumatori chì voi avè bèviri l'acqua cun un cuntenutu di menu di 20 mg di sodiu per litru. Questu hè un argumentu irracionale, perchè l'ingrossimentu di sodiu in u corpu pò esse causatu micca solu per l'usu di l'acqua minerale, ma ancu di i salati, di i conserve è ancu di u pane. Dui sliced ​​sausage o una reta di pani cuntenenu più sodiu ca un litru di acqua minerale.

Hè ancu veru chì u sodiu hè un cumpunente di cumpurtamentu impurtanti di l'elettroliti in i nostri cilesti, senza ellu ùn u nostre corpu puderia micca funzionà degne. Regule u equilibriu elettroliticu acqua è cù u potasio crea una pompa di soda-potassiu, chì furnisce nutrienti à caghjuli individuali. A mancanza di un livellu adattatu di sodiu provoca debulità in u corpu. Eccu l 'esencia di a materia hè arradicatu in - ùn hè micca impositu micca troppu, è micca troppu picca à cunsumà sodium. A mediu, una persona cunsiste cerca di 14 grammi di salini, chì hè 8 grammi, o 8000 mg di sodiu, è solu 4 grammi, o 4000 mg, hè abbastante. À spessu, hè chì l'incuraghjenu, cura di a so salute, riducate l'ingrossu eccessivu di u salinu, è in certi situazioni si senti fatta. Questu hè sopratuttu noteu in tempi calchi, quandu u sodiu hè spulatu da u corpu, da vinu di aduprà acqua minerale per rinforzà e suminà.

Ancu in u casu di l'iperturione, e donne chì ùn hanu avutu bisognu di limità limitata di u salottu di salinu, perchè a so deficienta pò esse aghjustata da l'ipovolemia è, in sicretu, disturbanu u flussu di sangue à l'utru. A più bona eau chì cuntenenu quantità significativa di minerali benèfici, cum'è magnesiu è calciu, cuntene finu à 200 mg di sodium in un litru. In ogni casu, per i persone cuncipiti in u travagliu pesu, l'atleti chì facenu esercitu pesu, hè cunsigliu per bevande l'acqua cù una capacità di sodiu di 1000 mg per litru.

Iodine hè un elementu bio-importantu impurtante necessariu per u funziunamentu propiu di u corpu, in particulare per u sviluppu fetali. Hè involucrata in a pruduzzioni di l'hormona di tireoidi, chì in regula u regulamentu di u metabolismu, u sistema nervoso è musculare, u sistema circulatori è, sopratuttu, hè rispunsevule per u sviluppu è u sviluppu di a generazione nova. Sfurtunatamente, ùn hè micca cumunu in a nostra dieta è per u so cunsumu, in pratiche, hè necessariu d'utilizà sal di iodizza. Per via di a so deficientia, ci sò i malatii di a glàndula tiroidea chì si palesanu in a gola, particularmente in e donne.

A bisognu di iodine per adulti hè di 150 mcg per ghjornu, ma e femu in preghjudizie anu aumentate a ingestimentu à 180 mcg, è eterni omi à 200 mcg. L'ingrossu chjucu di iodu hè cunsulenza assai seria, chì si palesanu in forma di l'ipotiroïdismu, i disturbi riproduttivi è di ritardo mentale, u cretinismu è l'incrementu a mortalità trà i zitelli. Per quessa, a pesar di u fattu chì a crescita di u corpu di iodu hè chjucu, ùn pudemu micca ignurà stu prublema, à quale l'immi futuri è i babbi di i zitelli sò particularmente sensittivi.