Cosa deve dittu in lu lettu?

Tutte e persone si cumportanu ind'è individuali durante a relazione sessuale, per quessa impedisce micca qualchì classificazione specifica à chì dicerà in u lettu durante u sessu, è chì hè megliu esse in silenziu. Ci hè solu qualchì punti pezzi chì ponu aiutà à determinà l'affiliazione di un patronu à un temperamentu particulari in u sessu, è stabilite cumu pò pudè edificà più rapporti cù ellu.

U regule principale, sicuru, hè l'emanrimazioni di i dui parenti in u cuntattu sessuale in u lettu. In questu casu, ùn importa micca chì tuttu chjamatu in u lettu porta un certu significatu o micca, perchè per appruvà l'azzioni di un associu o esprimianu i so sentimenti hè abbastanza d'utilizà parolle curtite o stanzi, per esempiu, "più", " mmm ... "," sì! ". In tali affirmazioni, pudete sentenu perfettamente bè pocu di scuru sessuale, ma ancu amate per un socie, piacè è impatenza da i so carizzi.

In seguente, pudete bisognu di discussà una definitu assai cuntruversa - "lingua malizia" in u lettu. I ragioni di satisfaczione chì i so cumpagni ponu ricevientu quand'elli sèntenu in u sessu brutale sò stati in u distante passatu. A vita duru persone u persone di epposti ùn anu micca solu attentisce à i carizzioni durante u sessu. Hè per esempiu, l'omi vivivennu dopu in un principale unicu è principaru: vinni-saw-won. Ùn pensate micca à ciò chì di dì in u lettu, ùn sò micca solu per quessa. E hè per questa mutivu chì l'omi duranti u sessu ùn ponu micca curriti di l'espressioni forti, chì parranu savely è appassiunati, è pò ancu esse piacè per una donna. Hè pussibule chì i lègii cunghjettu cumpiacanu causeranu una influssione più grande di u desideriu sessuale, cusì parlà à u lettu hè ciò chì ti piace à i dui parenti.

E ora, per suprattuttu, avete bisognu di ricurdari chiancennu è chiancieghjanu durante a relazione sessuale. In questu casu, una risposta adatta da i vicini hè abbastanza. In tutti l'altri aspetti, i partenarii puderanu fari quasi tuttu. Per via, ùn hè micca necessariu chì durante u sessu, i gemme si sò intesu solu da u sociu, mentre chì u socie, sottumessu cù e so labbra in pattu, sarà silenziu, cum'è per partisani in l'interrogatori. Nisunu di i partinariati hè necessariu di limità. Hè una donna è un omu pudete fà tuttu ciò ch'ellenu à fà in u lettu, per questu, chianci è riri, o simu à guardà silenziu. Pigliate chì, durante u sessu, ùn hè micca cun un associu regularmente, avete da inizialu di qualcunu di e preferenze persunale. Inutili, pudete solu scantari. E, forsi, sarà amori per a vita è a vostra ànima? E duvete cumpurtamentu cumpurtamentu scantanu a felicità personali?

E una pregunta più difícil chì si tratta di pudè identifià i vostri propri sessuale, mentre que usa parolle è parole per questu, per esempiu, "vogliate l'avà!". Allora, per parlà à u lettu, sti dichjarazione sò micca solu pussibuli, ma ancu necessariu. In ogni casu, hè necessariu di fà questu, di sicuru, micca u primu ghjornu dopu a reunione. Ma in altri casi, puderà dumandà esse, sè stessu vulete.

L'omi ùn deveru micca esse scurdate chì a so dumanda obligatoria "avete bè?" Hè obligatu di diventà per elli un tabù, una volta per tuttu. U zitellu deve vede per sè stessu se a zitella hè satisfied cun ellu in u lettu. Eccu una donna, per esempiu, pò cumprenda senza parolle sospettata, se l'associu li piacia à u lettu, è s'ellu adupratu. Dunque, l'omi debite bisognu pè u megliu!