Ogni omu pò esse riccu


Povira è ricchezza sò un statu di mente è una manera di penseru. A ricchezza hè sempri assuciata à a felicità, u successu, un modu di vita impurtante è a poveria - cun dissatisfaction è dulore. Ma questu ùn hè micca cusì sempre ...

Avà parechji spicultoriali-i psiculoghi è i sociologi cunfurmanu a teoria chì ogni persona pò esse ricca. A quistione hè chì micca chì tutti avìanu bisognu di questu. In un sensu, ognunu di noi, almenu occasioni riflette: "Ma si eru riccu ...", ma chì hè esse bisognu per questa è quale esse specifiche per gastru - ùn sapemu micca. U prublema principali hè micca cusì in u pocu spaziumentu materiali di parechji persone cum'è in a reluzza per fà i so sforzi per fà cambià. A ghjente hà pigliatu ciò chì sò pronti per passà a so forza è u tempu, per quali anu u coraje è l'optimisimu. Povira ghjente ancu per un momentu ùn pò capisce micca chì puderanu guadagnà più soldi. Eccu a psiculugia di tali persone: si lamentanu di una destinazione furtuna è pigliate a miseria cum'è una sentenza per vita. Ci hè più faciule per elli à culpè tutti per a so situazione di abondance chì di fà è fà per fà u migliore di u so statutu è u crescitu di a ricchezza materiale.

Caratteristiche di i poviri, carattarizatu da una mancanza di qualunqui desideriu di cambià. Questi ghjente chì piaci à travaglià salvezza - fate u travagliu bellu pagu, ma salvu. U so credo vita hè "megliu cà un pappu in e so mani ..." E ancu in i so penseri preferenu micca di fà una decisione chì hà u so minimu risicu, hè un novu impiegatu o un inversu.

Parechji ricchi di ghjente partenu di i "slums". Cumu si fècenu? Tutti cù a psiculugia di u poviru omu dicerà: "E, sicuru, stuck!" O "Mom-dad ricca, aiutatu". Cusì hè più faciule per u poviru di cuncilià cù u fattu chì a stessa persona, cum'è elli si puderanu cumprà u successu in a vita, è stanu in a miseria. Ma i richi ùn sò micca tutti i crimi o i zitelli di i genitori ricchi. Sò solu ghjusti chì ùn anu temutu di u cambiamentu, abbandunonu u travagliu seguru è permette di penseru chì tuttu pò esse diverse. Emigressu u so mistieru è ùn ùn mancò. Ancu sia poviru, pudete diventà un impegnatore successu. È per questu ùn hè micca necessariu per avè capacità mentali pendenti - avete bisognu di avè idee valori è esse capaci di implementà. O cum'è un ultimu recursu di pudè inspirà a ghjente chì puderia fà per voi. Povira ghjente ùn spese susciteghja cumu l'idee pò esse è quale successi pò esse rializati. Tipici per elli sò stima piatto è autonima autoestima. Residenti di i "slums" ùn credi in le so capacità, in quellu chì puderanu cambià u so modu di vita.

U poviru omu vele cù u corrente, ùn vulianu cultivà, ùn ùn conta micca necessariu d'studià cose novi. Hè passiu in ogni modu. È questu hè unu di i mutivi principali di a so miseria. Povira persone sò analfabeta finanziamenti. I pensanu chì hè drittu di cumprà cumerci di prezzu, anche si sò spessu spoiled, è in risultu, più soldi si spende da l'aghjurnamentu. E in such things serios, cumu per esempiu, cumprà un auto, questu hè un veru problema. U poviru omu pensa: "Ùn avete micca soldi per un carbu caru. Avaria megliu cumprà un caru bonu - abbastanza per mè. " E da prublemi cù riparazione, mantenimentu di mantenimentu, nantu à queste tuttu u dirittu sanu andà a persona si mette in a diprissioni è si cumencia à disprezza. Curse u "riccu" per u fattu chì anu l'oportunità per cavalcà un auto di lussu, senza mancu pinsà chì ellu stessu pò esse riccu. Sì, queste si pò furnisce i stessi. Hè megliu per fà i sforzi è salvà un pocu di più soldi, o piglià un prublema, ma cumprà un caru bonu. Questu a fine si saria statu assai più prezzu per u budgetu di a famiglia.

U prublema hè chì u poviru omu fussi postu poviri ancu doppu guadagnà millioni in a lotterie. Ellu ùn hà micca sapè cumu passatu sanu, per multiplicà, è micca solu per falla di u ventu. I soldi di u poviru omu si spegare in menu di sei mesi.

A principal diferenza trà e ricchi è poviri ghjente hè u so modu di pensà. U pòviu vole avè più soldi, perchè si "fallenu" nantu à ellu da un locu. È i ricchi ani studiatu i modi di a so multiplicaremientazione, se è sò ingressi, se ùn sò micca.

I poviri vanu in teme. À timore di perde. Ancu s'ellu hanu, in generale, nunda chì perde. I più prublemi à a ghjente spessu a risicazione di a so vita per piglià qualcosa. Hà amparatu à perdiri, ma ancu hà amparatu à ricunnisce a so scunfitta com'è incintu à novi vittori.

I ricchi sò più ricchi perchè stanu nudi di u corrente. Riscani, mentri ùn sò micca sempre sempre in u guvernu, ma ùn ùn mancanu trattanu di migliurà a so situazione. Ma ogni persona ponu esse ricca. Per esempiu, chì duverà un poviru omu si si hà un'offerta hè un immubiliu liberu? Puderanu o vende per gastru soldi in vain, o chì parechji, amici o amici viaghjanu in libertà. Perchè u poviru omu si senti aggrancatu per piglià soldi per qualcosa, u cunsideranu chiancennu e indignu. I ricchi començanu a invistiscia sta casa, guadagnà. Cusì in 2-3 anni hà avutu l'occasione di compra un altru appartamentu.

I ricenti sò assai curiusi, interessate in sviluppà novi oportunità di cummerciale, creanu novi assi chì pò cumprà. I ricchi sò sempri infurmati è cumpetenziu in parechni aspetti di finanzii, affari, etc. I ricchi sò attivu è sempre cercanu l'occasione di riesce riscalli, sò sempre pronti à sviluppà.