Felicità à u ghjornu di i Medici - rimi, prosa, SMS. Incisione uriginale originale è cumica nantu à a festa di u medico

Ogni annu, u terzu pianu in u giugnu, u ghjornu di i Medici hè celebrata in Russia è i paesi di l'ex URSS. U statu di a festa ufficiale hè in u 1980, è da tandu assai anu celebricatu. I medichi, donatori, infermiera, sanatoriu, medichi medichi, paramedici è i bisogni semplici bisogni abbinenu parenti à u ghjornu di i Medici in verse, prosa è in postale. Felicità nantu à a festa di i so famiglie, i travagliu medichi, i zitelli tiramanu l'impresa - parenti. I colaggiati-duttorii scambiammo SMS divertido è ancu di postu novi stori anecdòtici è storii nantu à u tema "Vita di i duttori" in i riti suciali.

Poechi e felicità originali nantu à u ghjornu di i Medici

Un duttore hè una professione cunnetta cù u risicu. Certu, i medichi raramente si trovanu in a fila di u focu o sottu i rumpuli di mine: u risicu hè assuciatu cù a salute è a vita di u paci è cù a destinazione di u mèdicu stessu. Una incisione incorrectamente durante una operazione pò custate a vita di u paci, è u duttore liberta è tranquillità. Per esse u mèdicu hè daveru i nervi d'azzaru, un capu friddu è un core chì ùn hè micca indiferente à u sufrimentu di i persone. Questa hè esattamente ciò chì i culleghi di i medichi, l'amici di i travaglii medichi è i pazienti chì vulianu espreserà i so gratitude scrivenu in i so poema è u felicitu in u ghjornu di i Medici.

Felice parla di u ghjornu di u Medic in prosa

I medichi sempre travagliate cù i so assistenti - infermiera è assistenti. Duranti u travagliu, a partare adopà u travagliu principalu per aiutà a donna. In cunfronti camparii militari, un paramedico pò literalmente tirone di un omu ferutu da u mondu vince. Tutti sti genti meritanu ogni gratitudu ghjornu. Felicite à u ghjornu di u Medic in prosa - sinceramente, sinceramente. Sola ghjustu à e vostre propriu paludante cumu site l 'aghjenti per a ghjurnata di fà - salvà una vita.

Curati in felicità di u ghjornu di i Medici

I medichi raramenti restanu. Dopu avè cunvucatu ghjuridica di Hippocrates, vèninu à u salvata in ogni mumentu, se stanu vicinu à un paciu chì deve bisognu d'urgenza. Spessu, i medichi saranu donatori. Quandu sò donate sangue, cuntinuanu à sparte cù tutti i pazienti chì necessitanu trasfusione. Dopu avè cuneatu nantu à u tavulu nantu à u ghjornu di i Medici, leghjite à i vostri amichi è parenti - i travagliu medecenu, ma inghjenzu prudenti nantu à a festa

Un'altra missaghja SMS cù u ghjornu di i Medici

Tutti i travaglii medichi sò busya ghjente. In ocasioni ùn anu micca u tempu di avè un lunch tranquillu o rilassate in casa per leghje un libru. Cù un schedulare impurtentatu, i medichi ùn anu micca celebrà u so vacanze prufessiunale. Inoltre, questu ùn hè micca scusa per ignurar u Dia di Medica è micca per parparà i vostri salute di salute cù l'almenu un sminu SMS: un missu di telefunu curtu.

Divertente è divertente di felicità in u ghjornu di Medit

I medici sò persone cun umoristichi. In più di a nozione di "misteriu medica" ci hè ancu a idea di un tipu di "umidità medica". Chistes, chjosi, aneddi ligati à a vita di i medichi sò assai populari chì parechji di elli ricordanu di cori è sò chjamati occasione. Tandu un casu chjuderaghju nantu à u vostru ghjornu di i Medici - mandate à i vostri amichi capistichi di salute in u vacanze: vi apprezzà l'umore. U ghjornu di i Medici, ùn sò micca solu i medichi è infermiera chì aspittàvanu u felicità. Ùn vi scurdate di daveru parlà à l'obstetrizii, paramedici, infermiera, lavandatori di sanatorii è policlini. E parolle sputichi ùn devenu micca qualcosa, ma e persone seranu datu fine.