Proposti terpèutiques di l'oliu di livante di tiburon

In più di l'olii medicinali beni cunnisciuti di urighjini vegetali, a medicina moderna usa l'oliu di fiocenu di tiburon. Quì à voi è un predatore, pò ancu serve un bon serviziu per a benedizzione di a persona! Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A pruprietà curativi di l'oliu di livante di tiburon".

A pesca di pisci hè una tradizione periculosa è micca sempre prufittuamente.
U carbu rinuvà s'addora rapidamente, è u fegato - drittu da u prima minuta dopu à u sacrificiu. A pelle di u caprettu ùn hè micca inferitu à u zuccheru in a so durabilità, è à l'epica di u vestitu, hè robba una robba magnaccia. In prima, a carcassi era fecundata.
Sicondu u cuntenutu di vitamina A un fiocciu di marmaru hè assai piace superiore à u fogaru. A vitamina A stimula u prucessu di a crescita, cuntribuiscia à a crescita a resistenza di u corpu à infezioni, affronti è infirmità respiratorii.
Squalene, chì hè cuntenutu in u fieru di un caprettu, hè usatu per trattà e malatie di a pelle, i malatie cardiaca è vascular, malati ginekoloogichi, respiratorii, e ardenti. In u futuru, hè mistu chì, cù l'aiutu di l'oliu di fiocenu di tiburini, tremenduli risultati seranu assicurati à cumbattimentu à i nemici di l'omu, chì sò più periculosi chì un cani, cum'è u cancer è a malatia di u cori. Cù l'aiutu di l'oliu di livante di livante hanu esibitu di ogni tipu di cicati.

U dulore in i articuli è u reumatismu di i tibati, u grassu hè una strumenta indispensabile. Quandu s'utilice di grassu di cani di passà a tette.
Squalene hè un antibioticu naturali chì reminiscente à l'ampicillin, ma hà un effettu più forte è ùn ne perde effetti causausi. Squalene hà capaci di distruzzioni di varii tipi di fungi è bacteria. L'usu di l'oliu di livante di livante cuntribuisce à a normalizzazzjoni di a funzione di a medula spina è ore, aiuta à caccià l'uric acid da i ghjungi, rinfurzò l'osse, prumove a furmazione di i sangue di u sangue.
Un cumpostu di vitamini A, E, D rinfensa l'osse, impedisce a furmazione di tumuri, è a presenza di l'acidi grassani facilita à rinfurzà i muri di i vini, impedisce ubligatoriu di vini. Inoltre, a prisenza di l'omi poliinsaturati grassimi in u pitrulianu pò livà l'incircinu di a diabetes mellitus, l'ateroesclerosi, prumove a normalizazione di pressione di sangue, reduces angina è u risicu di l'attache è infezzione di caccia, prumove u passaghju normale di i prucessi metabolichi duranti l'incarnate di e donne.

Statistichi mundiale anu vede chì i cundizzioni più cumuni di a morte di a pupulazione sò tumuri maligni (cancer), malati cardiovascular e virali. E tutta a fallimentu di cunforme cù a dieta, i prudutti di qualità, l'acqua è una grande mancanza d'ossigenu. U corpu umanu cunteni à u 65% di l'ossigenu. Dunque, cù a so mancanza, u cori sò assai. A mancanza di l'ossigenu affetta i processi di oxidazione, chì porta à a furmazione di tumuri maligni. Cù una mancanza di l'ossigenu, una regenerazione di i crescente di i córnea è i fibri nervi ùn si hè micca occultatu, chì pò esse ultimamente guida à l'ipoxia.
Squalene cuntene à l'oliu di u fiocciu di marmaru, per via di una reazzione chimica cù l'acqua, satureghja u nostru corpu cù l'ossigenu, è da esse energie. Per risistiri a malatie, u nostru corpu necessita una forte immunità. E in modu chì u sistema immune par funziona chjaru, un suminatu constantu di l'ossigenu. A suluzione à stu prublema hè squalene, chì hè cuntenuta in l'oliu di u fiocciu di tiburon.

In i cundizioni muderni di a vita, ci hè un dightu di l'acqua neve è di l'aria, i prudutti cumpldi chì ùn cuntene nitrati è pesticidi. Dunque, u nostru corpu hà adquandu pocu è acquistu di scuru. Per questu l'osteocondruosi di cervica, i maloforte, i dolores musculares e articulares. Quandu i scorci di u corpu aumenta, i praticità anu aghjuntu ancu. U corpu di principiu a risistiri, tende a dispusitivu di fuzzà da ellu stessu, ci sò parechji risultati allergii. I preparazioni medichi nantu à u pitrottu di l'oliu di u fiocciu chì ancu a tradizione tradiziunale ùn pò mancu. E quantu hè ghjustu Hippocrates, quandu ellu disse: "U mèdicu guariscenu, ma a natura cura".
L'oliu di livante di liviu hè utilatu in u trattamentu di tumuri benigni è di malattrini precanceroidali, cum'è l'erosione di u cervice, mastopathie, fibromyoma. Hè necessariu per piglià i zitelli è e persone di età avanzata chì sò propensi à malatii crònii infettivi di frequenza, persone cù una alta intoxicazione (fumatori, alcoolichi, etc.), persone cù u travagliu fisicu pesu, è dinò dopu l'operazioni è u sughjettu.

À i prufiliativi, per migliurà l'immunità hè cunsigliatu per ognunu, è per e malatiei associated with the immune system - asma, allergià, psoriasis, artritis, AIDS. A causa di i so prupietà plastichi forti, Squalene da sèntili è elasticità à a pelle, impedisce l'apparenza di armi, aiuta à appiicalli, è dà a resistenza di a pelle à i ragi ultraviolet. Esperemu chì e prugetti curativi di l'oliu di livante di capraghju seranu aiutu à mantene ghjovanu è belle!