Milano è Alexander Kerzhakov calentanu rumori di divorziu

Dopu à l'astri anu sceglianu a so retazione suciale Instagram, i so fannorità averanu tutte l'ultima nutizie prima di e funziunalità ufficiale pubblicà a so supportu. In particulare u sensu di a vita persunale di famosi.
L'astrescianu ùn anu micca diffirenti da i semplici morti - anu anu ancu un malu l'animu, sò traditu di amici è amori. Tutti i cambiamenti chì sucvenu in a vita persunale di e famose, sùbitu prestu diventanu da i fannini.

Ancu tutti l'assicuranza di famiglie chì sò assai boni, ùn pò micca esse incisu da l'utilizatori vigilanti di a retazione chì seguenu propiu l'ultime nutizie di i so idoli. Longa prima di a cascata di i falloversi, Svetlana Bondarchuk inghjunta à suspettà chì u so matrimoniu cù u direttore s'hè disintegratu. Era ancu u casu cù Irina Bezrukova, Agniya Ditkovskite, Olga Buzovaya è assai altri steddi pubblicamente publicando ritratti in Instagram.

Pocu pocu prima di l'annu l'annu una grandi disputa si succorsu trà Alexander Kerzhakov è a so mòglia. U cumpagnu fisicu hà permessu di stà à a so sposa , chì fù cunnisciuta da a storia in Instagram per Milana Kerzhakova. Eppuru benìssimu a ghjovana abbandunà u so postu, induve annunziò chì ùn ci era solu un omu veru in a so vita, è ùn hè micca Alexander, chì l'abbonati sononu l'alarma.

Alexander Kerzhakov è a so moglia Milan hà scuntatu annantu à l'annu novu

Pariate chì l'annu novu pare cunghjuntà a coppula, ma u miraculu ùn hè micca successu. In u so Instagram, Milan Kerzhakova anu staggiunatu di ritratti di u vacanze, nantu à quale ùn hè micca u so famusu sposu.

Una donna giovane celebrà una festa in famiglia cù a so mamma, u fratellu, i sposi è u figliolu.

Una nova photo cù un zitellu di Milano ammuntulatu i so abbonati per crede chì u prubleju vicinu di un sughjettu di u football estressinu à i custumi.

A sinatura ghjocu à a stampa parra per ellu stessu: Milano ùn rinà à u so maritu, ma dice di e teste:
... tuttu hè datu per noi per una ragione, ogni situazione venenu per fà noi forte. Forte forte, caru, felice, sanu, amate i vostri figlioli, i genitori, per piacè, gratente. È ricordate - pudemu cuntà solu nantu à noi ...
E in a pagina in l'Instagram Alexandra Kerzhakov anu ancu fattu un impresa di u Novu ghjocu: u banditu hà scontru u festa in a cumpagnia di u so babbu è u fratellu. Cumu stu commentu sottu à l'attinente snapshot hà decisu di tluvà.

Avemu nutatu in Zen stu material 👍 è u primu per amparà tutte l'intrigues è i scandali di mostra cummerciale.