Plantas venenosas internas

Quante diverse è incantevuli hè u mondu di i fiori è di e piante! Per parechji, cultivate i pianti esotici interii diventenu una passione per tuttu a vita. Tuttavia, vi venerà chì i borsi belli paisani chì venenu à noi di i paesi esotica pò esse periculi per voi è i vostri figlioli.

Dopu tuttu, un zitillù pienghje sempre atraperà fiori inùteli nantu à u vitru, è certamenti certamenti tratta d'avè toccu, strapate una bella fiore o, più peggiu, tastate foglie inusual. Ùn sapemu micca di e pruprietà venti di certi pezzi, ponu soffre in u prucessu di curaggiu, di cutà o trasplantavanu. Molti pruduttori cose chì l'uttene pusizioni vientu in un locu inaccessibili à i zitelli poveranu à prutezzione di i so domicchiarie da e so proprietà tòxica, ma sta storia hè errónea. Per esempiu, ficusiani anu nantu à e fogli i pezzi i più chjucchi chì segregani i sustanzi sivuli è ponu causà allergii. Cumpete una pianta d'interieur, assicuratevi di dumandà à u vinditore nantu à i so prupietà tòxica, ma spessu micca tutti i vindite sò bè ​​cuntinute di u gradu di virulenza di certu pruduzzioni interni. Questu articulu vi dicerà di e più impurtante poisonous houseplants.

U primu locu ind'è e vechja ciliu poisonous ponu assicurà oghje tutti i pianti di a famiglia di kutra - Allamanda, Mandevilla, Oleander, Plumeria, Adenium. I rappresentanti più populari di sta famiglia - adenium è oleander sò cunsiderate essendu u più veluoso. Una sola foglia di oleander, chì si metti in u corpu umanu, pò causà a morte. U zucchinu di sti pezzi cunteni sustanzi sustiniti assai suzzani - saponini, neori è oleandrosidi. A persona chì hè stata poisonata di sti sustanzzioni cumincià vomiting, diarrea cun sangue, l'alucuzzioni pò apparece. Se u paci ùn ùn riceve u aiutu, a so pressione di sangue pruteghja brusquement, a freccia di u cori currite, a stancazione chì ferma, chì inevitabbile porta à morte. Attentu à cura di i pianti di a pianta di a pianta, si avete nantu à a pelle o l'ochji mucosa, u zitellu lattice pò pruduce ardenti severi, per quandu l'utilizanu, l'usu di guanti è lavate a manu dopu. Eppuru, i fiori è fiori di sti piante cumpletanu perfetta à a vostra riserva, ma avete da crede un centu volte per vede si valute à cresce oghje chì sò i zitelli è animali di l'animali in a vostra casa.

No menu risicu per a vita umana è animali hè rapprisintatu di tutte e variità è e spezie di liri. Un aroma forte di liriuri chì ciuriscenu pò pruvucà mare, cefalruzza, allergii è anchi desmarri. L'usu di u lenzu pò esce da a morte è l'animali di l'animali, in tuttu u tempu di stà à pudisce si muccà e foglie di a pianta, puderia moriri. I sintumu di avvilinatu cù liriè pare avanti dopu a meza ora dopu a penetrazione di u velu in u corpu di l'animali in a forma di letargia, u rifiutu di alimentu, vomitu. Se l'animali ùn furnisce micca cura urgente, prestu prestu in u so corpu ci sò violatori in u travagliu di i riti, è si ferma. Sì ch'ellu suspiate chì a vostra mascu è veninatu da i bianchi, piglia immediatamenti à u veterinariu è principia a trattamentu. A Scienza ùn hè micca truvatu un antidoto chì pò resistenza à i lysi purificati, perchè si avete i zitelli è animali di l'animali di a vostra casa, hè megliu ùn risicà è micca cultivà i so abitazioni è l'area di giardinu.

Molti pruduttori ùn anu micca contru à a bellezza di e richieste ornamenti di a famiglia di l'arocchi - aglaone, alocasia, mostru, filodendron, syngonium, sauromatum. E sti fiori ciuranu bellissima assai, anu una forma insolitica di foglie è di culuranza culurita, ma hè impurtante per i viticultori amici chì sapanu chì quasi tutti i membri di a famiglia di aridi cuntenenu tossini à l'oxalic acid, enzimi e proteini tòchiques. Avanzate nantu à a pelle o mucosa, ponu causà irritazioni è gravure ardenti. Per entra à a bocca o à l'ochji, u ghjacciu di l'arocchi faci una inchanza è infjammazione di a mucosa, chì, secondu chì sarà impositu di manghjà, ùn ci hè diffiunzia in respira, chì pò assicutà à a so stata. U più gran periculu per i pianti di a famiglia d'aroidi hè diffenbachia.

Periculu hè ancu dinò cusciutu à l'attitudini cum'è azalees è rhododendroni. Poison, i sustanzi chì sò di e cose in poisonous plants pò esse direttamente entrati in parechje foglie in u corpu umanu è animali. I sustanzi chì sò in elli andromedotoxins pò staffè anu in l'attività di i sistemi cardiovascular è nervoso. Bulbe di gloriosis contientanu ancu sustanzi venenosa, chì cundiscenu in u corpu in quantità grande, causanu viulenza di e cugliera di sangue è di fallimentu renale.

I rapprisentanti di a famiglia di echinodermi cuntenenu i sustanzi di velucità spezia di l'euphorbins, chì ponu causà furmuli è mucosa. In u travagliu cù l'addevule, avete a prutezzione di i vostri ochji, postu chì u so zuccheru annies a córnea è pò causà a perdita di visione parali è cumplitiva. U u zitacciu di fichi in cuntattu cù a pelle pò causà inflammazione, dermatite o eczema. Un zuccaratu di frutti chì hè stata in l'aria pò esprissioni a cundizione di e persone chì soffrenu di l'asma è causanu allergii.

I preferiti di i floristeri begoni cuntenenu sales d'acidi oxalichi, chì ponu causà irritazioni di a cavità orali è vomiting. I tuberi Begonium sò cunsiderati cum'è a più tòxica. À i boni pratichi tolichi sò i vegetali chì cuntenenu alcaloidi è licorin - amaryllis, cleavia, neurina, haredia, dracaena, geranium, strelitzia, Kalanchoe, eucharis è assai altri pianti. Quandu i pianti sò usati pè aliment, dicirrea, vomitu è ​​debule sò eventuali.

In natura, ci sò parechje pianti interni chì ùn ponenu micca un periculu per l'omu è l'animali. Chissi sunnu orchidi, gloxia, hibiscus, tutti i membri di a famiglia gesnerievyh. Pudete cultivà in modu sicuru è cura di sti pianti, chì vi faranu grande in a vostra coletta.