Cume una determinazione di u grandu di fascia

Tuttu di tutti, sicuru, accunsenu chì qualchissia, ancu u vistimentu di più modellu è exquisite, stenderà male si fusse assai forti u siluettore di a so patrona o quessa in u cuntrariu, si falla da ella, cum'è per un permbulu. Hè per questa raghja chì qualchissia cosa, da a T-shirt à a vestizione straniera, stenderà bè è suntanzà a vostra biddizza (o oculve i difetti) si hè aggraditatu. Avemu decisu di attentu à a scelta di a parti infermale di a robba è cumu a determinazione di u grandu di a fascia, perchè questa ind'edda aiuta à i rapprisentanti di u sessu sessuale per avè sempre una gràzia, femminile è sexy.

Accessori, chì determinanu a talla di a fasgone

Determinà corremente qualcunu di qualsì forma, longu, forma, tessitura di a fascia (è micca solu) pò esse usatu un metru d'accortador (cinta centimétrica). A cosa principal hè quandu si principia à determinà a dimensione, sceglite una cinta di centimetru novu. Questu hè dovutu à u fattu chì a rimuzione di qualchì meazione à utilizà u vechju "centimeteru" pò dà un risultatu indettendu per un testimonial imprecisu.

Determinendu u tettu di a fasgone

Per scopu di determinà u tagliu esatta di a fasgone, deve sguassà cura di tutte e vostre medizzioni. Per fà questu, hà bisognu à stretchè u metru à l'area di u corpu (malonni, cintura), du grandu di quale vulete sapè. À questu tempu, hè necessariu per assicurà chì a cinta centimitru ùn hè micca arraggiata in nudda o sagenda, altri u risultatu serà micca precisu. Ricurdativi chì u vostru scopu principale ùn avete micca bon statisici, ma di piglià numeri preziosi è reale. Questu hè ciò chì deve esse guidatu da quandu hà definitu u tamore di a fasgone.

Fate una medità hè cunsigliata in un tempu quandu site nantu à una ropa sottumettazione o in vestitore bè nantu à a forma di a robba argentina, per esempiu, una camiseta è ghisa. Hè bisliu necessariu per piglià mette in ogni paràmetru. Hè necessaria attrazioni particulare per a proporzioni micca standard di u corpu, perchè anu un rolu enormu à a sceglie u grandu di a vostra nova robba nova.

Definitivu definisce a vostra altezza. Per fà questu, deve tene da i vostri scarpi è avvicinà a vostra volta à a superficia cun una scala di mettazione (rostomere). Ricurdativi, hè ghjustu per meditarì u vostru criscamentu si averebbe vicinu à i so tacchi in contru u muru senza un pappagallo. Se ùn avete micca l'uppurtunità di utilizà un rostomeru, dumandate à qualchissia per fà una marca nantu à u livellu di a vostra testa. Pigliate una cinta centimétrica è calculate a altera ghjustu.

U passu prossimu hè di determinà a circunferenza cintura. A stu mumentu duvete esse ubbligatu à rilassate, ma in nisun casu ùn tira micca u to ventu, chì tuttu hè quellu chì hè, perchè per cumprà una fogliu hè una mala idea. A cinta centimétrica intrappulata da a cintina in a so parti più finita è aghjustemu.

Ora passanu à un passu più impurtanti - a misura di a cima di i maletti. Per questu scopu hè bisognu di diventà in a pusizioni "standing straight, and legs together". A cinta centimétrica deve esse stampata da i punti più prominenti in i cudotti è cosci. U vostru guidamentu deve circundà una distanza approssimativa di vinti centimeta sottu à a cintura.

Ma avà avà ancu puru misurà a durata di i ghjambii. Quì hè pigliatu tutte u mètudu sartoricu è cù a so aiutà a distanza da u latru internu di a coscia hè misurata in a direa à u principiu di u pede.

Avà, piglià tutte e misurazioni, pudete paragunate cù una tavola di tene. Ma quì vogliu avà a ricurdà chì ei mesa di tazzi domestici è straneri sò significativamente distinti di l'altri. Ùn puderà micca avà à u fattu chì "è cun unanimamente coincide" - leghjite dilicatu i toli di grandori.

E finarmenti un pocu cunsigliu utile. Hè facilitu per esse ghjustificate se u grandu di a fetta selecta hè adattata per voi un modu simplice. Hè ricunnumintatu di attachete a fascia di l'osi pelvica o da u locu induve si comenza, per esempiu, a cintura. Avemu avemu cercatu cercatu: quandu i ribelli cunteneghja direttamente à u mezzu, questu significa chì u gustu di u gustu è pudete truvà in modu di modu sicuttu à a sala di ghjustu è da a ghjente per cumprà.