Oru Castor in cosmichi

Ci sò parechji olii vegetali: l'oliu, u girasole, u linsee, etc. È ogni ghjornu sia assai utile per u nostru corpu. Oghje, parleremu di l'oliu di ricca, chì hè assai utili a nostra biddizza.

Chì hè un oliu castor

L'oliu Castor hè derivatu da l'oil castor di a pianta, chì appartene à a famiglia di l'euphorbia. Per questu, si serebbe culligatu i pezzi, è pressatu da e cummerciu cun pressu direttu. In apparizione, l'oliu hè un liquidu viscuvidu trasparenti senza un tonalunu o un ticallu urugrossu, immiscible cù l'acqua. L'oliu hà un arzu sfavore è un gustu assai disgustatu. Quandu pruvate, à u primu, u gustu ùn si pò fà sensu, è dopu à un seculu pocu parence è pò causà ancu un rifugiu gag. À bassa temperature, l'oliu torna più grossu è a turbidity pari.

L'oliu Castor hè 85% cuntene l'acid ricinicu. Inoltre, a cumpusizioni comprise stearic, oleic, palmitic, linoleicic, è altri aridi. Ricina è ricinina, chì sò in quantità grande in l'oliu Castor, sò tossichi, perchè i persone chì cullettinu l'oliu di ricorda sò esposti à parechji malatii. Ma ancu quandu, quandu anu scacciatu tutte e sustanzi preghjudizii evapuranu, è l'oliu diventene un pruduttu utile.

L'usu di l'oliu Castor hè assai estensivu. Hè utilita in a fabricazione di prudutti industriali, in a farmaceutica, perfume, industrii di l'alimentari, medicina è, sicuru, in cosmetologia.

Utilizazione in cosmetologia

L'oliu Castor hè un rimediu anticu anticu. Hè adupratu per cura di a faccia, e cigliu, capelli, cigliali. In cosmichi, l'oliu Castor hè assai crescenu in a fabricazione di cosmichi, ma usa un oliu di castore altamente idrogenatu, chì hè chjamatu castor salomus in altre modu. Salomi hè adupratu più com'è in a pruduzzioni di lipstick. Inoltre, l'oliu hè aghjuntu in a fabricazione di creme, capelli di capelli è altre prudutti cosmichi. Ma per ùn avè micca acquistà speciali fondi cù l'oliu rossi, pudete fècenu rigolesi in casa. Per fà quessa, aghjunghjenu solu 1-2 ochi di oliu in toni, creme, scrubs e altre cosmichi. Solu aghjunghjendu oliu à a parte chì avete da utilizà immediatamente, è micca à u ghjacciu tutale.

Per i cissus

Hè cresce chì l'utilizazione di l'oliu di castore aiuta à a perdita di cissotte. Hè aghjuntu à a mascara terapéutica. In u risultatu, i pinnure rinfurzate, fate soru, più longu è crescenu più rapidu. Se ùn avete micca dichjarà carcassa, pudete simplificà l'appiccicate di petra rughjonu nantu à i tacchi cù un pappellu seccu è seccu per a carcassa, ma avete da esse di evitarà l'oliu in i vostri ochji.

Lip sealant

L'oliu Castor plays un rollu importante in a produczione di balsani lip. Questu hè un solu rimediu solu per a intemperia i vostri labbre, è per i labbra chì sò propensi à a sequenza. Sì bè riguate u bagnu cù l'oliu di castor - i vostri spongi hà da scurdà di i prublemi è diventà licenti.

Per i capelli

Oru di Castor - solu un find quan cura pè u capelli. Per rinfurzà è in cumbattimentu di prublemi di capelli, hè cunsigliu per utilizà l'oliju jamaican. U regulariu di l'oliu castor in i cosmichi di u pelu:

  1. Impedisce a pelle seca nantu à a testa.
  2. U capelli saranu brillanti è densi.
  3. A cundizione di i capelli migliurà.
  4. I capelli seranu menu propensi per dannu.
  5. U scalp è u capiddi sò benificatu.
  6. U criscamentu pè u crescente.

Uttilità per a fàccia è u corpu

L'oliu Castor hè assai utili à a pelle facial, in particulare propensu à a sequenza, di scomatura, di l'acne. Massaggio faciale cun ellu, è ancu cù mascaras cun aiutà aiutà à ridivà i picculi arruganti è migliurà a cundizione significativamente di u pelle.

Inoltre chì u fruttu l'oliu affetta a pelle di e mani, rinfurzeghja l'unghie chiaru è bracce. L'usu di l'oliu pre-cali piacè chiuveri è calli, guarì e ferite, è ancu reduzzione di u dulore in i peri. U megliu effettu si pò uttene si mette in guanti maturi o di calzini dopu l'applicazione. Dopu a prucedura, avarete bisognu chì a pelle hè sedosa è più fina.

Sì, l'oliu di castor hè assai utile, ma avete bisognu di ricurdà chì si pò pruvucà una allergie, perciò megliu di cunsultà u duttore.