Meteopatica: e trè regule di "indipendenza" di u clima

L'influenza di i fenomeni naturali nantu à u corpu umanu hè un axiunimu cunnisciutu da i curati antichi. I ragi sunati sò capaci di migliurà l'immunità, a brisa suave - oxygenate u sistema circulatori è l'acqua corrente - per sguassà a neurosi è restaurate u fornimentu d'energia vitale.

Ma volte volatile à u tempu volte da un alliatu in un putere. Migrani, presse pressi, spasme musculari, debule, disturbi di u viaghju gastrointestinali pò esse sintomi di meteodependenza - una pesti assai povira.

Trimate a manifestazioni di u sindromu aiutanu à trè simplicità di abitudini. Prima di tutti, hè bisognu di ajustà u regnu di u sonu: permette à u corpu per cumpientà a mancanza di forza è rinfurzà i barreri protettivi naturali, aumentendu u nivellu di resistenza naturali.

Un accentu di u tonu hè u sicondu fattore impurtante. Ioga, caminata athletic, natation, cuntrastanti duttemi, aerobics è esercitazioni stinzanti - qualsiasi chjuculi moderate anu aduprà migliurà a regnanti di u corpu è riderece a meteossensittività.

È, finarmenti, una dieta: ùn abbianu e carne pesce, fast food, alcolu è u caffè. L'insalati di vegetale ligure, i prudutti d'agliu, u pesciu è i cogni sò indispensabbili aiutarii à a lotta contru la meteagruppia.