Pagamentu di i prestazioni childcare

Sicondu a "Cumpagnia di Statu indiscriminabile à i Citizens" di a Lei Federale, ogni sustenevule, guardiu o parenti chì averanu u zitellu in u 2012 hè intitulatu per riceve un cuncessione d'enfantinamentu à un annu è un annu. Perchè u patronu hà u dirittu di pagari un beneficiu per un di i genitori chì dicisu di piglià una vacanze per a cura di u zitellu.

Questa persona non travagghianu pò ricevienti stu beneficiu in l'urganisazione di prutezione suciale in u locu di residenza, cù a cundizione obligatoriu chì in quellu momentu ùn anu più ricenti in prestazioni d'inutilità. A decisione per annunzià a pagamentu per a compensazione sarà pruduttu à 10 giorni da u ghjornu chì i ducumenti eranu sottumessi à l'amministrazione di l'amministrazione o l'autorità di prutezione suciale. Se l'impiigatu travagghia partu o travagliu in casa, allura l'indispensà si deve esse presentatu in u modu d'abitudine.

U bonu hè accrutu nantu à u ghjornu dopu à u duminiu di u cunferente, chì hè indicatu nantu à a licenza di licenza è di a licenza di maternità. Da u stessu ghjornu cumincià a regressiva di u licinziu emissariu per a cura di u zitellu, chì finiscinu quandu u zitellu turnarà 18 anni di età. Sì l'assistenza hè furnita per più di un zitellu, tutti i benefiziunali sò aghjustati, ma l'altitudine di u beneficu pò micca esse più di u centu percentuu di l'inguernu mediu è più bassu chì l'ammontu minimu tutale di questu beneficiu.

A prucedura per u pagamentu d'un special in u 2012

Hè necessariu di dumandà u benefiziu micca più tardi à sei mesi da u momentu quandu u zitellu hà righjuntu l'età di un annu è menzu, questu quì hè prima di sente anni. Se stu piriu si sbattianu, l'indemnizazione ùn sarà micca pagatu. A donna pò esse aduprata u liccatu pè a cura di un zitellu o in pienu o in parte. Se a voce hè stata interruzzione per andà in u travagliu, allura u bonu ùn pò micca esse ricevutu. Se a donna hà aduprà a partenza, dopu avè da travaglià, se ci hè una intenzione di rimettivu, ella hà u dirittu di ricerchi pagamentu di u restu. Puderia travaglià a tempo partitu, mantendu ancu e so drittu per riceve stu allowance. In u stessu, l'indemnizazione hè mantenuta ancu s'ellu hà decisu di continuà a furmazione. U pezzu tutale di vacanze per i zitelli hè aghjuntu à a durazione totale di u serviziu. Sì una donna hà travagliatu in una sucità, l'indemnizazione serà pagata ogni mese in u stessu ghjornu chì i salari. Se ci sò diversi travaglii, u beneficu hè pagatu da u patronu, chì u destinatariu eli. In questu casu, si u cuncettu hè attribuitu à unu di l'impieghi, a persona assicurata aduparà un certificatu chì dichjarà chì altri pittori ùn paganu micca stu beneficiu.

Ughjettu per i zitelli in 2012: u prucedimentu per u calculà e benefici

Da u principiu di u 2011, u prucedimentu per u pagamentu è u calculu di e prestazioni per a cura di i zitelli hè statu cambiatu. I prufitti sò devenuti cumpresi l'ingudu mediu di a persona assicurata, chì hè calculata per 730 ghjorni prezenti (vale à sente per precedente 2). I prugetti medji include ogni remunerazione è pagamenti à quale anu cuntribbuti d'assicuranza à u FSS.

Per una persona chì hè stata assicurata è volete piglià un paiu in u 2012 per a cura di un zitellu, u calculu pigghanu l'ammontu di i carichi imposti da u principiu di u 2010 à a fini di u 2011. Quandu si calculanu per ogni annu, l'inguernu mediu hè struitu cum'è u cuntenutu tutali, chì ùn deve esse micca più di u limitu per i primi d'assicuranza in u FSS. U limite di u monte in u 2010 era uguali à 415 mila rubli, in 2011 hà cresciutu à 463 mila rubli. I valori resultanti sò agghiunciati, dopu chì a summa hè divizita da 730, perchè cusì a pruduzzioni medite per ghjornu.

In u 2012, u limitu più minore di l'indici mensuale per cura di un zitellu cù i paisani non-funziunanti è 2326 rublu per u primu zitellu, è per u successu i zitelli 4652.99 rubli.

In u 2012, a pensione massima per a cura di i zitelli dopu avè un annu è meziornu hè 14625 rublu.

In u periodu da u 01.01.2011 à u 31.12.2012 una donna pò esse ellu stessu cumu quale règiche u monte di u beneficu serà calculatu - secondu a "vella" o "nova".