Quandu i figlioli pensanu à parlà?

Una di e differenze principale trà una persona è altri rappresentanti di u mondu animali hè a capacità di parlà. À u gradu di sviluppu di u parolle, unu pò ancu ghjudicà u sviluppu di u culu umanu in tuttu. Per quessa, parechji parenti sò interessate quandu u zitellu ùn deve esse fighjatu. Eccu, quandu u so sonu è e cunglini di u zitellu pò digià cunsiderate un discorsu. Un criaturu avutu, quandu hè famu, quandu ùn hè micca cunfurmatu o duvete qualcosa dite, cumencia à a chianciula, ma questu hè micca un discorsu. Dopu tuttu, stu cumpurtamentu hè tipicu, per esempiu, è u cane, se ùn pensa o micca in una stanza micca amara.

Allora chì hè l'età di i zitelli, quandu puderete parlà di l'iniziu di l'attività di parola? Questa sottu sò e normi media utilizati da i specialisti di i zitelli per evaluà a capacità verbiali di u zitellu.

À a fine di sette mesi, u zitellu ùn principia a articule i sillabelli: sì, sì, sì, pa-pa-pa, etc. Quandu u zitellu annunziale un annu, cumencia à publicà i primi chjucchi. Comu regula, sti paroli custituunu di una sillabba. Seis mesi dopu, i genitori ponu sapè suggerimenti da u so ziteddu chì custruiscenu dui o tre simuli chjave. Finu à trè anni di vita, ci hè una mellura in a parolla di u zitellu, è da quattordeera di trè, com'è regula, un zitellu puderà chjamate simuli phrases. In quattru anni, u zitellu pò digià addistà unepochi cumplessi.

In ogni casu, ci sò spessu "persone silent" chì ùn vulianu micca parte di parlà à trè anni, anche si sti picciotti ùn anu micca avutu u prublema cù u intruglite, o cù a voce, o cù l'audition. Perchè vene questu avvene? Chì sò e cose chì impediscenu a pronuncia di i paroli? Pudete a ragiunà in i paisani chì capiscenu u zitellu cù una mità?

L'omu hè un esodu suciale. U prucessu di l'assimilazzioni adopta da l'imitazioni. Per quessa, u zitellu ùn deveria bisognu di stà à sente u discorsu è esse participatu à stu prucessu. Questu hè un fattu ben distinto. In ogni casu, puru chì ancu cù un dialogu cuntinuu cù u zitellu, u zitellu hè stubbornly in silenziu, è ùn mancu pruvate di parlà micca. Parechji pò esse surprised, però questu hè chì u zitellu ùn sà micca cumu fà: un signalu ùn venenu da u so core à u so macchina. U zitellu urdinate di parlà solu quandu l'unione di parlà di u motoru accumene in a so forma. A cunclusione si suggerisce: per u babbu di parlà, hè necessariu di sviluppà sta zona. Ma cumu pò esse fattu?

Se studia in dettu e parte di u cori, pudete vede chì l'area di interessu si trova vicinu à u situ chì furnisce u muvimentu di una persona. In fattu, l'area di interessu hè parti di stu situ. Per quessa, a capacità di a parola dipende di quantu hè sviluppatu u prufessore di u zitellu.

Científici rializanu studii induve hè stata data chì ci hè una relazione trà a rapida di u parolle è l'attività di i mutori di i zitelli, più premente, u sviluppu di diti è mani.

In cinque mesi, u zitellu face a oppostà u polu di u restu. L'oggettu di ritornu in avanti, senza cù u palmu di a manu, ma cù i so dite. Dopu un laprime di dui mesi, u fogghiu accumenza di pronomi i primi simbulosi. Per ottu o novi mesi, u zitellu ùn principia a piglià l'uggetti cù l'aiutu di dui dritti, è di quellu annu ùn pudere digià u primu parolle. I primi anni di a vita di una persona sò caraterizzati precisamente per una regulezza: mellura da i dite, u prugressu in a capacità di parola. È ùn hè mai più l'altra manera.

Chì avianu da i genitori facenu chì u zitellu ùn parla micca à tuttu o hà iniziatu à fà fà tardu? A risposta suggerisce sè stessu - hè necessariu di sviluppà i mutori di u mutore di u zitellu. Per questu scopu hè bisognu di fà u massaggio di i dete, per esse attiratu in u moltu di plastisina, di ghjucà i partiti, di scurcià, per sorte u verduchju, per fà perffelli, per leghje i scarpi. Pudete insegni à u zitellu per vede i so diti quantu vechja.

Ci hè un teste chì vi permette di esse precisamente se u figliolu si parlava o micca. A prova compone di e seguente: l'espertu deve dumandà à u zitellu per fighjà unu l'unu, duie è e trè dete (ripitendu inseme). Se i movimenti di u zitellu sò chjaru è sicuru, u zitellu ghjè dettu.