Cumu a viulenza in a famiglia afecta u futuru crimeu di i adolescenti?

Usanze per noi u cuncettu di una famiglia sia assuciata cù qualcosa di a so famiglia è pruvà solu emozioni pusitivi. È ùn pudemu ancu imaginà chì ci hè una pussibilità di l'esistenza di una opinion opposta.

Ma u succorsu, u primu fattore chì influene a relazione familiale è u futuru di tutti i membri di sta famiglia hè a prisenza o l'assenza di viulenza.

A violenza domestica hè un grande, extensu è cuncessuatu di tema di cuntruversi è ricerca. Sfortunatamente, a tableta ùn hè micca stata inventata da l'agressione eccessiva è incontinenza, da questa parechji fimmini, i zitelli, menu spessu masculi, di ghjornu sianu d'esse vittimi di e atti cruel e impurtati di i so parenti. Hè generalmente accettatu chì solu a causa di a viulenza hè l'ausenza, o cuncetti vaga di i frontiere è i roli di tutti i membri di a famiglia.

Ci hè parechji tipi di violenza: psicologica, fisica è sessuale. I vittimi sò i membri dèbbuli di a famiglia, è l'aggressori è i rapistichi sò forti, sensu superiore. Dunque, a maiò parte di l'omi saranu in i genitori violenti, versu i zitelli è e donne, o una donna versu u zitellu, menu spessu à un omu. Ci hè ancu casu di agressione è di viulenza da un zitellu contru i so genitori, ma dinò accadarà in una età più vechja di u zitellu, quandu i genitori sò eranu anziani, è ùn pò micca pruteggià.

Se cumandate un attu di viulenza, in particulari quandu hè fatta da unu di i genitori in relazione à u sicondu cuniatura è / o u zitellu, nimu ùn pensa cumu a viulenza in a famiglia afecta u più delitu di i adolescenti.

A viulenza hè un fattu.

Se tu cuntene l'statistiche, i figuri chì ponu vistu, attentendu à l'aumentu di u livellu di a violenza, assai pò esse stuzzicate. A causa di ogni attività nantu à parte di u rapist hè una spressione limitata di l'agressione.

U cuncettu d'agressione sò definite cum'è cumpurtamentu destrutivu è persificatu chì ùn cumpene micca e regule è e norme chì sò dittati da a società è di a liggi è a relazione à a cunevistà di i persone. Inoltre, l'aggressione hè cunsiderata cum'è un attu periculoso, à l'uggetti nantu à chì un attaccu hè compromisu, cù possibilità fisiche, dannu è fisiològicu. U propiu cuncettu di a viulenza innocenti, cum'è a crudeltà, hè cunsideratu cunsoru, è entra in u cuncettu generale d'agressione. A manifestazione principalu di a crudeltà hè indiferenza à u sufrimentu di l'altri, è ancu di u desideriu di causà u so duluri è di u dulore à qualcunu, è causanu di depressione è di depressioni.

In realizà un attu di viulenza, in qualse forme chì pareva, una persona chì hè diventata un attista spessu passa i limiti di ciò chì si permessa, da riduzzione suciale, è da e norme stabilitu da a liggi. Cusì, quelli chì ùn sianu micca u cuncettu di permissità sò più probabili di diventà violists, è sò abituati d'affirmà l'opinione cun l'aiutu di forza fisica, o qualsiasi altre tipu d'agressione.

U scopu di u rapist hè di stabilisce u cuntrollu di a so vittima potenziale o esistenti, per qualsiasi manera.

Prevenzione.

A prisenza di a viulenza in a famiglia ùn hè micca una malatia, ma hè chì a prevenzioni di a viulenza hè solu necessaria. Per un coppiu maritatu, induve unu di i cagiuni spessu mostra certi signali di cumportamentu agressivu, u primu a statu stabilitu hè regule chjaru, in particulari di trattà di situazione cunflittu. Dui règuli deve esse mandatu per esse l'esecutà, è à u stessu tempu ùn permettenu micca a pussibilità di manifestazione di agressione in u prucessu di risolve qualchì problema.

A attenzione particulare deve esse pagatu à u cumpagnu di u partenutu non solu in i so rilazioni, ma ancu in tutti l'aspettu di a vita di a persona. Siccomu se un cuniè o i cònjunu facilmente mostra signa di agressione in altre sferimentu di a so attività di vita, primu o dopu, i stessi mètudi pò esse appiicati in a vita di famiglia. Per quessa, sicondu a cumplessità di a situazione, è u corpu di una persona fora da a vostra società, avete riazzione di i valori, cuncepientu l'oportunità per u futuru, è decide si pò esse cun questa persona o micca.

Se u zitellu sperde.

U primu chì i genitori necessamenu fà per pruteggiri u zitellu da a pussibilità di a violenza contru à quellu hè di informà per elli. Ùn àbbia paura di dilla à u zitellu nantu à situazione pussibule chì avete spiranza ùn avarà micca in a so vita, ma ancu. Ancu se u fattu di a viulenza in a famiglia, è u rapistu diventeni un patri, o una mamma - un zitellu sanu chì ùn hè micca culpa, è capisce cusì à esse attu in tali situazioni. Parechji crede chì parlà cun un zitellu nantu à temà tedesi significa intimidà. Sicura chì u fattu di teme sarà presente, ma in questu casu, u timore serà un momentu pusitivu. Dopu tuttu, perchè u timore di qualcosa è l'abilità di sentinu periculu, avemu l'instinutu di l'autore di prisirvazioni.

Spiagnate à u zitellu chì ùn pudere micca parlà micca à straneri, andonu cun elli, s'ellu ci chjamanu nant'à un locu, sia più toccu toccu. Se u zitellu hà diffiuli per cumunicarii cù a squadra, ellu viaghja, hà amparatu chì sò rientati o ridiatu - assicuratevi d'intervene. Pudete ancu fà in segretu da u zitellu. Ma pudete scopre à quale hè a ragiunazione è fate tuttu u sforzu di l'eliminazione, ancu s'ellu si contradicassi parechji vostri principesi.

Ricurdativi chì l'impattu di a viulenza, ponu definisce a destinazione di u zitellu, è a manera di u so cumpurtamentu, chì a pussibilità di a delinquenza juvenili ùn hè micca esse sceltu.

Crimtu.

Hè assai studii anu cunfermatu chì l'impattu negativu à i zitelli ùn sò micca sempre da participazione, ma dinò per l'observazione di a viulenza. Spécialmente se hè a viulenza domestica. L'osservazione di u fattu di l'accussioni violenta forma u cuncettu di u zitellu in a norma di cumunicazione cù l'altri è a rimborsione di situazione cunflittu. Cosa chì in u futuru pò esse apparevule, in a zitella - in i qualità di un coru, in l'addezia - un criminali.

U periculu particulari hè sopratu da e persone, cumpresi nichi, chì si appartenenu à u gruppu di u gruppu chjamatu. Queste personi includenu quelli chì in u zitellu hà osservatu o praticatu a viulenza, in quellu di e so manifestazioni, se una persona hà una predisposizione genetica, o un disordin mentali è un desequilibri. Questu hè particularmente in a adolescenza. Siculi signali di risicu sò: l'usu di l'alkoħolu, di a droga, di a dependenza à u gruppu (cumpagnia, squadra), iniziu è inizialmente in modu involuntariu di l'attività sessuale, a viulenza fisica, l'observazione di a viulenza in a famiglia o l'accettazione di participazione à questu - tuttu questu hè fattura chì pruvucà u sviluppu di l'aggressioni. Aduprati fatturii sò diventati principali in u prucessu di influenzà a più delinquenza juvenili.