Patri Zhanna Friske è Dmitry Shepelev si rifjenu à rapportu à "Rusfond"

Nuddu pudia fà imagine chì trà u più caru di u populu Zhanna Friske da a so morte ùn sò micca stabilitu relazioni tensa, ma a guerra vera cumencia. Più di più di un mesi, u babbu di u cantante, a so sughjura è l'amichi chì anu micca amici, volunteranu cumparà cù a premsa di ogni modu di dati di a vita persunale di u maritu di u maritu di l'artista. Dmitry Shepelev hè accusatu di cooperazione cù i paparazzi, in u segramentu di ghjuvedi di stella valurosca, in relazioni publica in a malatia è a morte di u cantante, è in altri peccati. L'anziente, in turne, cuntinua à stà in silenziu, senza risponde à l'attacche di i parienti falluti.

Circa duie settimani questi, graziu un diputazione in dumanda, divintò cunnisciutu chì un pocu di i soldi recopilati da Rusfond per u trattamentu di Zhanna Friske anu spusatu. Per un annu è mezzo, i rapporti nantu à e cantate quantità esse posti in u web di l'urganizazione. Cusì, da u cullettivu 69.3000000 rubli à a clinica americana, parechji pagamenti fôru trasferitu à 11,6 millioni rubli. A dumanda di l'artistu, 32.6 milioni trasferitonu à u cuntu di u trattamentu di novi pazienti di u cancer. I ristretti 25 milioni di rublini fubbe trasferitu à a carta di u bancu di Jeanne. U cantante era presumatu di prumove rapportu à "Rusfond" di cumu questu ammontu hè spent.

Finu à u 15 di ghjugnu, quandu u cantanti fù annunziatu, u fundu hà ricevutu un rapportu di 4,1 million rubles. Dopu questu, i parenti di Zhanna ùn anu micca furnutu un rapportu solu per i 20,9 miliuni rifinuti. Dopu à a legiżlazione attuale, i parenti di l'attrice intrinu in i diritti di eredi sittèimondendu dopu a so morte - in dicembreu stu annu, è cusì, u 16 di dicembre, "Rusfond" dumanda un rapportu annantu à quandu i soldi fubbe in u cuntu. Tra l'ieddi diretta di Jeanne Friske hè u so figliolu Platone, chì u guardià hè Dmitry Shepelev, è ancu i genitori di u cantante Olga Kopylova è Vladimir Friske. Dighjaremu chì hè chjaru chì cù i rapporti nantu à u prublema restante sòranu risultati seri. Dmitry Shepelev, in una entrevista cù i ghjurnalisti, hà dettu chì i so genitori hà accessu à i fondi di a so sposa civile:
L'unicu ciò chì pò dicu d'questa storia hè chì ùn avete micca accessu à i fondi di Jeanne. Questa quistione devia esse diretta à a famiglia di Jeanne. Ùn pudemu parlà per elli. Quantu a sò cuncepimentu, sottu u pattu di l'accoddu, tutti i fondi chì si seguenu dopu à u trattamentu di Jeanne sò da turnà à Rusfond. Ùn avete micca accessu per questi contatti, questu hè u cuntu di Jeanne è hè ghjucatu da a so famiglia.

U TV anchorman aghjunghje chì à u tempu quandu accumpò u cantante di malatu è era prisenti durante u pagamentu di i medicini, hà recullatu tutte e verificazione è i mandò à Rusfond, è i rapporti eranu publicati nantu à u situ web d'urganizazione. U zitellu di Zhanna, Vladimir Borisovich, invitati à i ghjurnalistichi per indirizzà i domicilii à Dmitry Shepelev, chì traspurtava una carta bancaria à l'artistu nativu da u mese prima di a so morte:
Hà allughjenu tutti i carti bancari, hà pagatu per u trattamentu. Dà una carta à u quale fù trasferitu u dirittu, solu un mesi prima di a morte di Jeanne. Cumu hè questu questu, hè stata trattata questi duie anni? Fate dunallu un cuntu per i soldi ch'eddu hà passatu. Ùn vogliu micca a furnisce à Rusfond cù qualchì rapportu nantu à i fondi spent. Chì Shepelev fate. Hà tutti l'articuli, e fècenu cumparisce l'elizie per ellu è vinite

Sembra chì u scandalu cù rapporti anu da intervene cù l'autorità investigate, postu chì nimu di i parenti di Joan anu admessu à usà una quantità enorme di soldi recopilata per u trattamentu.