Fiori pè e chjassi: dizigoteka

U genus di dizygotek includenu circa 17 spezie d'arbusti arbusti di u arbore di a famiglia di l'Araliev. A patria di a spezia di a dizzzione hè a Polinesia è a Nova Caledonia. Cultivò sti pianti ornamentali, cum'è una stanza. A maiò parte di vendita quì hè una vista di Dizygotheca elegantissima.

Stu tipu di pianta hè simile à u genu di u scheffler, in ogni modu, in floriculturala di l'internu per u genu di dizigoteka hà più cundizioni cunnisciuti - questu hè un livellu più grande di illuminazione, umidità aumentata, temperatura speciale è regu. Per un floriculturist budding, sta natura di pianta hè più piacevuli.

Tipi.

Lu dizziunariu eleganti hà un altru aralia elegante, elegante shefflera. A patria di sta spezia hè l'archipelago di Nova Caledonia. Evergreen tree plant, cum'è regula, bassa ramificada.

Lechis palchato-complexe cresce nantu à petiole longi, in a longu di alcuni finu à 40 centimetri, i foglie pò esse 4-11.

Follette sò verdi, allungati, in forma lineale, edged o serrate per i canteri. I fiori sò chjuchi, in u cima sò colaccumulati in inflorescences ombra.

Cura di a pianta.

Fiori, cabine dizigumenta, preferiscenu a luminosità diffusa diffusa. Tuttavia, da i raghji diretti di u sole, a dizzoteka hà pritenyat, ma ancu qualchi pianti pò ancu tollerà alcune di i raghji, ma micca in l'estiu, postu chì da i ragi di meziornu di u sole a pianta pò arruisce. A pianta si sviluppa megliu in a finestra orientali è uccidintali, se ùn hè micca pussibule crevi nantu à a finestra di u nord.

In l 'invernu, a pianta ave precisa boni d'illuminazione, per chì avete bisognu à travaglià u spaziu massimu luminoso. Sì in l'invernu, a pianta cresce in una stanza cun una temperatura di 18 gradi o più, pudete daveru usardu lumi fluoriscenti. À l'estiu, a pianta deve esse purtata à l'aria aperta, ma deve esse ricordati chì hà bisognu di prutezzione di i raghji diretta.

In u verbu di primavera è u ochju, a pianta hè stata guardata in una stanza cun una temperatura di 20 gradi. In u invernu, a temperatura ottima hè 16-18 gradi, ma ùn deve micca più bassu di 15 o C. Ùn ponite un desigotech vicinu à i radiaturi.

A primavera è l'estate, a regola deve esse abbundanza, cum'è a capa superiore di u siccà s'assicagna. L'acquessi se realizatu da un'utilità cuntenutiva. L'asseccu di a Terra cunse hè micca permissibile. In l 'invernu, l'acqua hè ridutta.

A pianta ùn si spercileghja u basu è a cava di u so sidu. L'acqua hè stata adupratu à a temperatura di l'ambienti, perchè a temperatura di a terra è a temperatura di l'aria ùn deve esse micca assai diffirenti.

I fiori dizigoteka beni senti, se l'umidità di l'aria serà addivata. Dizigoteka necessite constante in pulita cù acqua brutta. Per aghjustà a humidità, a pianta pò esse posta nantu à una paletta, in quale hè necessariu di fogghi arcilla muri o torba. A crescita a humidità hè particulari necessariu si a pianta hibernà in una stanza cun una temperatura altu di l'aria. Dizigoteka adattatu per flutariarii.

In u dicembre di primavera è vaghjimu, u dizziunariu hè necessariu di furnisce duie volte in 30 ghjorni. Duranti stu periodu, a pianta hà una vegetazione attiva. U fertilizzanti hè realizatu da u fertilizante universale, destinatu à i pianti interni.

Questi fiastichi sò trasplantati in primavera o ogni annu, o ogni 2 anni. Per u trasplante, u sustratu hà bisognu à una lumera, ligne àzza (pH = 6). Pudete piglià una parte di l'humus è a sabbia, duie parte di u terra turf. U fondu di u pomeju duverà esse furnituatu cù drenaje.

Dizigoteka - fiori chì riproducianu assai difficili. In ogni casu, a riprutazione hè pussibile da e tinghje è i pezzi.

In u piriu da Ghjinnaghju à Ferraviu, i pomi sò nantu à u sustegnu vicinu: a turba è a sabbia sò stati nant'à ugualità o ancu a terra liggeru, a terra di calata è a sita hè stata pigliata in parechji partes. Prima di simbolità di e sere, u pianu deve esse disinfettatu. I Seeds before plantate sò imbottititi in acqua calda, in u quali u zircon è l'epin hè aghjuntu. U gruesu di u segnu deve esse uguale à dui tarri di a pusterità.

U cuntinuu cù e so serezia ponu esse situatu in un locu caldu. U tarrenu si pò abbandunà o sante da a pistola. A tampiratura di l'aria in l'abitazione ùn deve esse micca più di 24 gradi, è micca esse sottu 20 gradi. U cuntinuu cù i semeniannute sò stati ventilati è spuljati da u tempu.

Cù l'apparenza di dui o trè trincii, sò traspurteri in testici, è postu durante 3 mesi in una stanza cun una temperatura di 18 gradi à 20. Quandu a pianta abbandunà e so radiche, devia spiegà à una pignatta (u diametru duve sò 7-9 centimetri ). In più, a pianta hè stata mantinutu in un locu abbastanza luminosu à una temperatura di più di 16 gradi, ma micca sottu à 14 ° C.

I pianti ghjovani crescenu ancu in l'ochju. In questu casu, sò traspurtiunati in tanti cù 10-12 cm di diametru.

Composizione terre per i pianti ghjovani: una parte di a terra di sabbia è di latte, duie parte di turf terra.

A ripruzzioni per staciunati si trova in seguente: prima di staciunzione di stagni sò trattati cù stimulanti di rooting (per esempiu, cum'è rootstocks, succinic acid, heteroauxin, radipharm) è dived in turf mixed with sand in parts ugguali. U cuntinuu cù esurtazioni sò colpi nantu à u caldu è calore in a temperatura di 20-22 gradi. Da u tempu à u tempu, u cuntinuu cù e taglibelle ci vole à esse ventilatu è spray. U cuntinuu duverà esse cuparti di u polietilene è furnisce illuminazione diffusa. Quandu i cuttings sò intirettati, a pianta pò esse guardata in una stanza cun una temperatura di l'aire di 18-20 ° C. Quandu avìanu notati chì i ghjovani à e piante hà tappezzatu u sustratu cù e so radiche, manghja in tazzi (in diametre chì sò ugguali di 7-9 centimetri). In seguente, a pianta hè colpi in un locu illuminatu, induve a temperatura di l'aire hè 14-16 gradi.

Precautions.

In a dizzzione, tutti i partiti sò venti

Probabbili difficuli.

Scorpi, bassa d'energia calefaciu, a purtata di l'airei sicurezza à u fattu chì e foglie partenu à voce.

Damienu: pulatorii, armi spidare è scab.