Nutritura propria in vita umana

Ùn ci hè mancu una sola persona chì ùn vole micca sia, ùn vole micca state di l'umore è ùn vi manca longu. Inoltre, u modu di vita è di i costi di assai persone suggerenu micca chì veramente ùn vulianu micca, ùn vulianu micca è ùn vulianu micca.

Per spiegà sta cuntradizioni hè simplificatu. Un desiu ùn hè micca abbastanza. Hè ancu necessariu di sapè cumu seguitanu quì u seguità un numeru di reguli. A qualità è l'expectativa di a vita depende di assai fatturi, i principali di quali sò, prima di tuttu, nutrimentu propiu, modu razionale di travagliu è restu, attività fisica. L'antica saviezza orientali dici: "Semu ciò chì avemu manghjatu". Hè sta forma chjaru, curta è precisa chì spiega per quà a nostra vita hè dipende.

A nutritiona bona in a vita umana ghjucà un rollu chjave, è hè a chjave per a longevità, a bona salute è u bon d'umore. A tanti libri, articuli, programmi di televisiò, discorsi di specialists è di dietitiani sò dedicati à stu tema.

U manghjatu chì simu manghjà esse equilibrati, chì sò, cuntenenu calori, proteini, grassi è carbuidrati, e vitamini è minerali per furnisce u nostru corpu cù energia è u materiale necessariu per aduprà è rinuvaganti tessuti è e cilesti. Forsi quarchi surprisa è ancu incredibile, ma se pagà assai attente à nutrimentu propiu à a vita di una persona da u principiu, a maiò parte (sì, a maiò) di e malatie chì si trovanu in adultezza puderanu evità. Per quessa, per urganizà una nutritura adatta, i seguenti prublemi fundamentali deve esse osservati.

U primu principiu in a vita di una persona hè sempre cusì. Eccu, l'ingesimu di nutrttu deve esse fattu ogni ghjornu à un certu ghjornu di u ghjornu, quandu stu usu hàbitu conduce l'elaborazione di un riflusinu quandu u corpu principia a preparazione per l'alimentu da un certu tempu: a saliva, a bile sò prudigii, è u zuccheru gastru hè pruduttu necessariu per a digestioni cumpleta di l'alimentu da u corpu. Cusì, i risultati rivoluziunati di a rivinta è l'assimilazioni di l'alimentu à una certa ghjurnata di u ghjornu facilitate a travagliu di l'organi digestivu

U sicuru principiu impurtante chì in a nutritura adequata hè basatu hè a frazionalità, chì hè, l'ingest inodora ci deve esse realizatu parechje volte à ghjornu: almenu trè, è preferibbilmente quattru volte. Questa divisionu di u voluminu di u ghjornu di l'alimentazione in parechje razze permette à u corpu per avè l'assimiglia u reduci a carica annantu à l'organi di u digestivu. Diversi studi scientifici ricchi anu cunfirmatu u fattu chì si manca una o duie volte à u ghjornu aumenta u risicu di malati coriucali è pancreatitis, perchè i nostri organi digestivu anu da travaglià cù sopurtaghje per riimplora e assimilà un gran voluminu di nutritura - prublemi cù a salute.

No menu impurtante in a vita umana hè u terzu principiu di l'urganizazione di nutrimentu, secondu chì l'alimentu deve esse equilibratu in a so cumpusizioni, questu, cuntenenu i nutrienti necessari (proteini, di grassu è carduidrati), vitamini è minerali in a ratio ottima. In particulare, u rapportu trà i prucessi, di grassu è di carattittiti sò deve esse osservati in e seguenti proporzioni: e persone chì participanu à u travagliu mancu bisognu di cunsuma più di grassu è carbuidrati cù u stessu cunsumu di prutini cumparatu cù i primi sedentarii di u travagliu mentale, chì hè spiegatu da u fattu chì a nostra energia u corpu riceve per split carbohidratati è grasi, mentri chì i proteins sò usati cum'è un materiale di custruzione per u corpu.

In più di observà à l'annunzià esse cunduti trè principesi nantu à nutritura propria in a vita umana, hè ancu necessariu aderisce à u principiu di distribuzione l'alimentu pigliatu durante u ghjornu per i razziò di volumi differenti. Hè cù trè pranzu à ghjornu, u più utile hè u seguente: u scagliu deve esse da una terza parte di a razioni di u ghjornu, per lunch - un pocu più di un terzu è per cena - solu di un terzu di a razioni di u ghjornu. À u listessu tempu, l'ultimu manghjatu devia esse almenu trenta ochji prima di valla.

Hè a cumenti di l'urganizazione è di u regnu chì l'alimentu in a vita umana havi esse subordinata. A cumplessioni cù elli deve esse liggi. Inoltre, per adherite à e regule simplici, pudete prolongà a so vita è mantene a salute per parechji anni.

A cumpusizioni di i manciari à manghjà da esse cusì.

Com'è una fonte di prutezione, prima di tuttu, a carri di l'animali (carne è poultru), cottage cheese, fermentatu di latti (kefir, bifid), pesci, fagioli (fagioli, filari, soia, caserini) devu prisentà in a dieta. Proteins, com'è sapemu, in a vita umana ghjucanu un rolu impurtante, cum'è u corpu hè sempri stata rifurmata. Hè per quessa chì e prutezione scientifica sò chjamati proteins, per quessa, sò i primi prutini.

I grassi sò a principal fonte d'energia, è, in più, a capa grassa in u corpu ci pruteghja da u friddu, è l'organi internu da danni mekanici. A maiò parte di e mannò si trovanu in l'olii d'animali è vegetali, crema agria, crema, carne di porcu, anellu. Tuttavia, ùn avete micca abusi di e corsi grasi, cumu pò esse riesciutu à i malatii di u sistema cardiovascular.

U carbuidrati sò facilmente cunsultate è per quessa serve com'è una fonte veloce di energia. Molti carbohydrate si trovanu in i lochi di cereali è legumi, è ancu in leghje è frutti. Per u travagliu di u curu, i carbuidrati sò nicissati.

Molti di i prudutti supratuttu ghjucanu un rolu impurtante in a vita umana, cum'è ancu ricchi in minerali è elementi traccia, cum'è u fossu, u magnesiu, u potassu, u sodiu, u ferru, iodu, zinc, cobre è assai altri chì participanu à i prucessi metabolichi Hormone, per quessa, rializaranu una funzione reguladora in i processi chì avianu in u corpu. I vegetali è i frutti, è u livatore di certi animali è pesci, cuntene ancu vitamini, chì, cum'è microregati, ùn sò micca d'energia, ma servinu cum'è regulatori è catalizatore per tutti i prucessi metabolichi in u corpu senza esse. Dunque, una nutrttica propria pò esse imaginati senza esse sustegenu à l'alimentariu.