Patrimonii curatorii è magichi di l'hematite

Hematite (sangue) hè un minaretu scuru rossu o nìvuru, oxidu di ferru. E certi voti si chjamava perla negra. Hematite origine di u grecu haimatu - sangue. A varietà è altri nomi di stu minerale sò rimane di ferru, sanguine, ore di ferru rossu, sangue. Mages utilizanu di stu minerale per pudè sculaccià circles magichi è sigreti in u pavimentu.

U Sangue hè cunsideratu una petra di persistenti è persone forte. Hè necessariu di wear it in silver. Hematite hè attribuitu pruprietà per aiutà cù ferita, per fendu i purgarità, per trattà tumuri. Hè cresce chì a hematite hè capacitu per riducerà i malati ocularse è guarì quelli, cum'è una medicina, aiutavamu cù l'erupciona involuntària di a sumente. Inoltre, u minerale hè attribuitu à e pruprietà di trattà e malatie da u nervu, i disordini genitoriatrici, particularmente in i genitori. E persone chì si trovanu giovani da stu minerale è ùn anu nunda di fà cù magic, ùn amminenu micca nunda, ma ùn averanu micca a felicità.

Applicazioni. Hematite hè unu di i minerari di ferru più impurtanti. I pultimi purificati purcelli sò usati per fà lápis rougichi è dipinti.

I dipositi principali sò Ucraina, Russia, Suisse, USA, Italia.

Patrimonii curatorii è magichi di l'hematite

Prupetti medichi. Dapoi l'antichità l'opinione hè statu circulu chì u minerale hè capacitu di purificà u sangue, rinfurzendu l'organi di purificazione di sangue - u furu, spleen, rizi. Hè ricurdata per mette nantu à l'urgani cù a circulazione di sangue debbulu.

Propizzii Magichi. Sta petra in l'antichità era cunzidiratu l'amuleto magicu più forte. Sti pruprietà di l'hematite sò stati nutati in l'anticu trattatu nantu à pedichi preziosi, chì ghjè scrittu da Azhaliy di Babilonia per u Pontu re Mithridates (chì era mortu in 63 aC).

I sacerdotesi di Isis in l'Anticu Egittu ci anu stati cun hematite quandu anu fattu i rituali. Cridianu chì u minerale prutegevi di e forze scuri, prutegge a deessa, chì scorri à a Terra durante u ritu.

L'onoratu comu un talismanu màgicu in Roma antica è a Grezia antica.

Hè cunnisciutu ancu chì quandu l'legiunieri rumani passanu à una spidizioni aggressiva, pigghiaru cun elli elementi made da questa pedra (a più freta hè statu una figurina di una casa di ellu), perchè eranu sicuri chì l'hematite l'dà cura è masculinità. Hematite righjunsi una punta di pupularità in u Medievu, quandu magali, alchimisti è magichi ùn anu pussutu fà senza ellu. In i libri chì scrivevanu i riti maghjori, u minerale era un attribighu indispensabbu di sti azzioni. Cù l'aiutu di questu minerale si cumunicavanu cun l'ànima di u mortu, invichjà spiriti di l'elementi, si difendenu contr'à e forze maligni.

Ci hè una opinione chì un minerale hè capaci di prutege u so maestru da ogni attaccu astratu, per apre a lu munnu à un omu da un altru novu novu, aiutà aiutu à scuru u signu chì sò mandati à u populu di l'universu. Cunsiglii è Scorpius astrologi in particulari i cunsigliu di usà stu minerale. Struttura contra-indautite Devas, Pisces e Gemini. Prupristà, u restu di i signii si deve esse suldati solu s'ellu sò assuciati da magia.

Amuletini è talismani. A hematite serve l'omi, in particulari i guerrieri, cum'è pudendu dà u corpu di u patricia è u valore. In i tempi antichi i pezzi di l'hematitimu sò stati in panura, amparatu in i scarpi, pinnu nantu à u collu. U plotter di cunfermazione nantu à u minerale hà fattu u guirreru andemu in guerra è hà cridutu ch'ellu aiutà à turnà à a casa salvezza è u sonu, è, in più, hà rinforzà a forza di l'inemicu. Comu talismanu, l'hematite pò esse usatu da e donne. Hà aiutà aiutà in l'iniziu di ogni attività è in furmazione prufessionale. Stu minerale pò esse guarutu in argentu. A felicità vene in casu à l'omu si usa hematite nantu à l'indici diticu di a diritta, è a donna nantu à l'indici diticu di a manulla.