Cumu fermu di amà un omu, cunsiglii di un psicologu

Amuri ... Qualchidunu dicenu chì hè una malatie, àutri chì amare hè un donu chì deve esse cercatu, spertu in tutti i so formi. Certi pò evitari l'amore non reciprochus, l'altri subconsistente l'apprizzanu, perchè avè un forte sentimentu hè ancu una tipu di droga. In questu casu, un omu seduce nantu à l'hormone di l'amore, chì u so corpu ci pruduce, da ellu, tremulu e l'eternità ...

Quandu l'hormone in u sangue ùn sò micca abbastanza, mancanu l'apatia, anguish, pain and anguish, una persona hè circà l'opportunità per vede l'oggettu di l'adorazione, avè alcuna "dùie" di felicità. Ma certe volte solu vulete scappari di l'abbundanza di questi hormoni, da stu attaccu slavisu. L'articulu «Cumu fà stà l'amassi un omu: cunsiglii di un psicologu» vi anu a leitje di ridere di a dependenza maniaca di l'ogghjettu di cultu.

Cumu fà un'amenda di un omu maritatu: cunsigliu di un psicologu

Hè necessariu distinguisce trà e diverse tipi d'amore, i so forme diffirenti. A spessu, l'amore hè cunfunditatu cù attaccamentu, dipendenza, un desideriu di cumpensà a sulitudinità o una tendenza à tracciau à fantasìi lyrical lofty, l'accontu subconsciousu di a "vittimia", per esse tastate sentimenti simili è per esse parti d'una storia d'amore autoritariu, cusì romantica è traggica. In questu mumentu, ci vole à cumprenderà sè stessu, scopre dinò inclinii è astratti di tuttu ciò chì prupone tali sentimenti.

U solitu ci ci hè chì una persona, per suprattuttu, ùn piace micca a sperienza, u dulore, etc. Ma i psiculoghi sò pruvatu chì questu hè micca cusì, è noi avemu notte chì a tristezza è l'aligria sò cumpatibili eterni di a nostra vita. Questu hè dovutu à u fattu chì ci piaciammu triste, avemu bisognu. Questu ùn volenu micca chì tutti sò un masochist, ma hè menu sìssenu triste per tutti. Ma ci sò i persone chì si diventenu à u sensu, è l'amore non reciprochimu chì li faci è soffrenu è suffrissi, veramenti cum'è di elli, ancu s'elli ùn pudemu micca admetrele. Questi parsoni ùn vuleranu micca parte cù l'ughjettu di i so desiderate è u so subconsciousu ci l'appughjate à l'azzioni chì sultinu solu a so cundanna "cunfurmata". In questu casu, i psicologi cunsiglienu per fà affaccià l'amori d'un omu è reconsideranu u so vede nantu à u statu currente di e cose. Dopu tuttu, ci hè megliu cumincià una vita cumplicata chì averebbe soffre più di più, crescente a vostra "dosis". Ma à dì "ùn amarà micca!" Fà fà, ma cumu si ferma d'amassi un omu? U cunsigliu di u psicologu hè assai necessariu per ùn avè micca cunfunditu in i so cuncettu è i prublemi.

Ma ci sò casi di veru amuri, amare amori è gratuitous, non-reciprocal. Succece, certi voti avemu a scurdari lu populu amu. E serà megliu chjaru micca per perdisce u vostru tempu è esse scurdate quella persona chì vi porta dolore per affruntà quellu in u futuru.

"Vultò à esse un santu sadisticu, cumu si puderebbenu fighjà da ellu?", "Ùn avemu micca avvene, ma ùn pudemu micca vive senza ellu ...", "Amu, ci vole ch'e esse cun ellu, aghju aiutatu, ma ... ùn ùn vole per esse vicinu à mè, "Hà à odià è ùn avemu micca vistu d'altru durante u longu", "Ùn ùn rispède micca à tuttu, mi tratta com'è una natura, ùn ùn pagà attente, è ad avellu assai! ..", - tutti silos di sti littri - solu un granu di sabbia in u desertu di amare, chì face una situazione simili per a donna. A manata giustu per esse da principià una nova vita, per fighjà parechji porte, ancu si trova difficiuli di esse rispetu di a vita ... Hè cumu per quellu d'amassi un omu amatu? Chì cunsigliu di un psicologu ci aiutanu à questa situazione?

U stadiu cchiù forti serà di decisione per annunzià a cunnissioni. Tù stessu deve esse realizatu chì questu hè veramente a fine di a relazione è ùn devi micca purtatu nunda di megliu per voi. U vostru sceltu ùn vi cura micca, ùn ùn hà spirimendu sensu romanticu in voi, diventate l'iniziatore di tutte e reune, avete ancu una sottestimazione di l'autoestima, vi sennu cresciute più ritornu à i pinsamenti di u passatu, è pensendu à quellu, anzianatu di amarezza è anxiety, ùn pudete micca decide Ùn sapete ciò chì farà, ma ùn hà fattu tuttu ciò chì vulete, cum'è si li piace ... Se qualchì variazzioni di frasi chì avete ricanusciutu, hè un signu chjaru chì u tempu di finishing a relazione. Truvate a forza di parte di u passatu è decide di scurdà di u vostru amatori. Spessu, dependa di quellu chì serà a to vita ...

Cumu fà un'utilisazione di un omu amicu

Se spessu decide di scurdà, ma solu à sti mumenti, succè chì ellu si cumprende cun sincerità, per fighjà cura ... Ùn ùn guidanu micca nantu à questu, perchè só risolvià u vostru attachegiu à ellu è pruvà a vostra debule. Questa decisione, cum'è cammendu in un cercolu chjusu, vi vultà sempre à u vostru prublemu, è ùn avete micca scappatu da ellu. Se decide una decisione, hè forse forte è firmata in i vostri intesi, assicuratevi chì ùn avete micca veramente ritornu à fà, creanu un monologu internu, dite da perchè chì vo avete da fà è ... decide, ùn importa ciò ch'ella hè difficiuli è amari .

In certe volte, ci sò parechje alcunu psicologichi per u scurdà di un omu. Qualcosa per amparà, dite d'ellu a vostra opinion - agisce cusì cum'è per satisfacer stu ditagliu chì ùn vi mancanu. A sessione di u psiculugrafia o psitoterapista, a presentazione di pinsamenti in un diurnu, una longa cunverazione cù un amicu megliu averia bisognu di "preparà" a vostra mente per u cambiamentu. Ricurdativi, in questu casu ùn sò micca paroli "Ùn puderebbe micca", ci hè "Ùn vogliu" è "Ùn vogliu micca".

Sè decide di tene d'amassi un omu, prima di distruverà tuttu ciò chì u ricurdeghja d'ellu - numaru di telefunu, ritratti, limziari o cremà è e vostre carte (quellu chì crede, pruvucarà un effetti psicologicu cuntrastanti). Ùn vi permettenu di esse ricordatu di ellu, è tutti più più, ùn avete bisognu di vedà. Parlate à i vostri cumpagni amici, perch'elli ùn ci micca ellu è ùn principià micca parlatu. Truverete qualche qualità malamenti, appruduce visualmente, pudete smaravigliate l'usu di u vostru futuru unshakable, prughjettanu a situazione.

Quandu vo astratta di tuttu ciò chì tocca cun ellu, piglià cun quarchi cosa, cogliri di voi stessu, vai per l'esercitu, l'apprendre è u travagliu - vi distraeranu di penseri negattivi è servinu cum'è a bona midicina. Fate a vostra creatività, dedicate à una nova idea - è prontu serebbe chì u vacu hè chjete, tuttu quellu in u locu, è avete da novu aduprassi di gattivu vita.

Ma ùn lasciate micca solu, cumporta chì u vostru core vi dici, cumprà a vostra anima cù l'amore - cumunicà cù l'amichi, famiglie, facenu nova cunnuscenza è quandu avete sentatu chì site prestu, aperte per una nova rapportu. Allora a to ferita hè guarita.

È ricordate chì tutta dipende di voi è di a vostra vulete. U tempu ùn guarendu micca, vi trattà, a durazione di u trattamentu deve esse di voi. Quandu una sola porta ciiscena, l'altri aperti, è à avemu avemu bisognu di chjude l'antichi vultuli vicinu à ghjunghje à un futuru novu.