Pepiniere: cipressi

Da l'America è u Meditirraniu avianu da noi crescente di cipressi. A vendita ci hè un cipressu di fruttu assai (Cupressus macrocarpa) - questa spezia difende in dimensioni comparativmente small (hè stata dedustata specie com'è una cultura di l'habitació), ideale per a floricultura indoor.

In i cipressi di e cipressi sò truvati in una diversità di formi - ammunitatu in forma di un arbolu, arbulu, in a forma di una piramide. Cypress hè assai simili à una spinge di vita, solu in miniatura, perchè sta piantana pò esse datu per l'annu novu. Quarchi annantu à a vigiglia di l'annu in i ciprési di vendita vagnò cù brillanu bè, perchè vene più festivi è più com'è un arbre di Natale. Invece, una pianta ùn hè micca bisognu di cumprà, cum'è quellu chì hè brusta, hè megliu dà preferenza à i cipressi in a so forma naturali, senza purpurure è ghjucate. Un cipressu, siddu vulete, pò esse decoratu cù gioia di caccia è ghjocu culurite. Quessi dicurazioni sò faciuli è ùn preghjudiziu micca a pianta.

Cypress li riferisce à e caseifici cuniferu senza pretensiuni, ma ùn pò micca tollerà altitudine temperature è aria secca duranti a staghjoni d'inviu. Cypress sviluppa rapidamente. U cipressu pò esse un decoru uriginale è in u novu annantu à a vigiglia di l'annu, invece di cipressu decorativu necessariu un pocu attenzione è amore.

Cuglieri di cipressi

Illuminazione. In quantu à u locu è l'illuminazione, cipresi pàteli cum'è a luci diffusa di l'ughjettiva cù tutta di i radichi diretti è brillanti di u sole, in particulari in l'estiu. Per l'inguernu, u cipressu deve esse postu in una stanza luminosa. In l'estiu, u Cipressu ùn hè stata mantinuta nantu à u sillu di a finestra aperta, invece per u cipressu di l'invernu si deve esse situatu quasi vicinu à a luce di u locu, quandu hè mantene finu à l'iniziu di a primavera. Se u cipressu manca le lume, da quì cuminciò a stizza è perdita forma. L'excurazione di u lume porta à amarilli di e foglie, chì inevitabbile porta à a so cascata. A stanza induv'è el cipressu hè cuntenutu deve esse ventilatu.

Temperatura. In u invernu, u cipressu hè cuntenutu in una stanza moderamente fresca cun una temperatura minima di 5 gradi, a temperatura ottima hè di 8-10 gradi. Da a fine di primavera à a fine di a staghjone di l'estiu, a pianta hè cunsigliata di cultivà fora, mentre chì prutegge da i corrente, è hè imperativu per furnisce l'ombra. Ùn ponite ghjunghje vicinu à ghjunghje, perchè l'aria calda per l'arburu hè preghjudiziu.

D 'acqua. Da a primavera è à u vaghjimu, avete bisognu à l'acqua di u cipressu. In invernu hè moderatu. Tenete cura chì a terraglia ùn pò micca asciucà è sopra l'acqua, hà un efectu dannighjatu in a pianta cuniferu, in particulare u sopra-secante. In l'inguernu, l'acqui dipende direttamente nantu à a temperatura di u cuntenutu, se u cipressu si mantene à 8 gradi, da quì l'acqua quandu s'hè regnata una volta di 10 ghjorni, se a temperatura di u cuntenutu hè vicinu à 12-14 gradi, dopu è riavulu hè realizatu cinque à sette ghjorni.

Top dressing. Ciprésti - i pianti chì avemu da fertilizzà, in u piriu da a maghju à a festa d'Auguste si mette ogni trentena ghjornu. Per fertilizà hè presitu fertilizante minerale likidu specie per i pianti interni. Pigliate a mità di a dosa ricanusiata In l'invernu, l'alimentazione dipende nantu à a temperatura di u cuntenutu è si faci esse realizatu ogni trè à cinque simane.

Umidità di l'aria. Per cunservà a cipressità di umidità hè cunsigliata in primavera è in veranu sprezzatu regularmente. Cù un invernu calzogene, a pianta ancu deve esse spulatu in a matina è à a sera, sempre cù acqua calde, se u ciprestu si mantene in un locu frescu, ùn hè micca necessariu sprachjar. Hè megliu per guardà u cipressu in una stanza moderamente umita, ma ùn deve esse micca esse umdi. Se ciprima hè guardatu in cundizioni friddi in l'invernu, l'acqua hè appiicata appressu dopu chì u sustrato s'hè assecatu sanu.

Trasplante. I traspurtiri cipresi pò esse in u mità di a primavera, ghjovanu - annu, più adulti - quandu ci vole. Trasplantemu idinuamente, mentre chì pruvate micca dà a razzi di a pianta, perchè u ciaparu ùn pò micca esse traumatizatu. Per quessa, hè cunsigliu per trasplantà a pianta cù una sustituzzioni parali di u sustrato. U traspurtamentu cumpletu cù sustituzione di u substratu hè cunsigliatu, se questu hè necessariu. Duranti l'immersi, solu a terra chì hè liberata da e razzii hè sustituitu.

Perchè u cipressu hè stata a seguità seguente a cumulazione di a terra: turf land, sand, turf (in u stessu numeru), foglia terre (una parte più). U cipréscenu si cresce in u terra sanu, durante u traspurimentu ùn hè micca necessariu di sottumettu u ciucciu in u pianu, sta pianta cumenzarà a muriri. À u fondu di u cisterna deve esse bon drainage.

Riproduzione. A ripruduzzione per cuttuli lignificati hè pussibule micca solu in a primavera, ma ancu in l'estiu. Stu prucessu di ripruduce hè inguvindu bè, questu hè duvuta à u fattu chì i scontri sò difficult to root. Cusì, hè cunsigliu di utilizà stimulanti di u rozu. A temperatura di u livellu devia esse circa 18 ° C. In più di u regnu di temperatura, l'umidità di l'aria deve esse altissima.

Semi, sti caseifici multiplichi menu spessu, per regula, in a primavera.

Diffusioni in u crescente

I foglie sò stati gialli. Questu hè duvuta à a secunna di l'aria, a mancanza d'acqua, a mancanza di nutrienti, un surplus of calcium.

I beccu di e foglie sarìanu marroni. Forsi, a pianta hè stata guardata in una stanza cun l'aire asciuttu, manca rinsegna, o l'aria fretta accetta nantu à questu.

Ciò chì porta u periculu:

Tutti questi facultati purtanu à u amarente, staggeratu è falò. Eppo u cunsiglii di e foglie saranu marroni.

Pesti

L'aricchia aricchia hè affettata principalamenti da l'aria in seccia. Ci hè una tela à e foglie è trà e prigione. E stace s'apprunia è esame. Per cumbattà, utilizate 0,15% di a suluzione di l'attinenza (a suluzione hè preparata cum'è seguente: 1 litru d'acqua, unu o duie ml) in forma di spraying.

Scuddite è falsità. Queste parasti chjappà a sapice cellula, chì e pannelli marroni anu nantu à a superficia di no solu e foglie, ma ancu i zicchini. E, in cunsiquenza, e foglie seques è scorciate. Hè impiigatu meccanicule à tutti i pesti di u cipressu, cusì a pianta hè cunsigliata di lavà o spruzzione cun una suluzione di u 0.15% di l'attinite (diluted: 1 litru d'acqua, una o duie ml). Hè necessariu di fà un tali prucessu più di una volta.

Per affruntà cun sti "nimici" di cipresu, pudete aduprà una bagnu duchessa, solu solu di sapori è spraying cun l'usu di una suluzione di actinicu. Per a recuperazione, l'airea umida hè mandatu!