Elastichi e bè ghjente cunnisciuti

In u nostru articulu "E elàstica e boni ghjorni fimminenti" vi diceremu di manera di piglià cura di i vostri pedi. Pò dassi chì avete intesu una tale espressione, chì i boni petti sò a faccia di una donna, è se pensate micca nantu à questu, hè probabelmente cusì. Perchè l'elasticu, belli è strinciti pedi femminili, diciunu chì a mistressi viste a so bellezza è a salute, fighjula, hè energica è sana. Cammendu, pudete dì ciò d'amicu di a donna, è cumu si senti à questu ora, perchè e gammi sò un indicatore di a salute di a donna.

Ma, sfurtunatamenti, i patti soffrenu parechji disgrazia, è fighjendu nantu à ciò chì deve esse fattu per guardà i peri sani è belle. Un nemicu di a salute hè una circulazione di sangue poveru, grazia à ellu, hè questu è si sviluppa varice è cellulite.

Chì ci hè a causa di a circulazione di u sangue?
I ragiune ponu esse chjamatu una longa pota per a pierna, tacchi cale, robba stretta, travagliu sedentariu, stile di sedentariu, è voi stessu sapè tuttu. Dipusizioni grassusa, a celulitis, apparevenu cumu chì a circulazione di limfa è sangue hè disturbatu, per u fattu chì i musculi sò inactivi per un bellu tempu.

Quandu a circulazione di sangue hè intruduciutu in navi petite, u fornimentu di l'ossigenu à i tessuti grassosi hè sfrattate. In such vapi formanu rapidamente furmazioni di grassu, chì sò chini di toxini, elli alluntananu è sopra a peddi. I muri di i celi sò diventati è densi, u grassu hè imbuscatu ancu più, è hè stata attrachjata in u corpu. Dopu ci hè una tuberosità caracteristica nantu à a pelle - cellulite.

È a circulazione di sangue poveru porta à u fattu chì u sistema venoso ùn pudere micca più à copie cù e so funzioni. E pedi si cumincianu à pena, è à a fine di u ghjornu, e pene inchiche. Hè difficiuli per i so gammi per suttà u sangue, è e vechja cuglite si cumincianu per espansione per fassi in u sangue stagnante. È tuttu ciò chì porta à varicesi.

Cumu ricunnosce i prublemi?
"Harbingers" pò esse fatigue in i peri, incruciate, inghjulazione di u pede è a bassa, l'apparizione di "stelle" blu-viole. È in u tempu, vini più largu spiramanu ancu, è sottu a so pelle visu in a forma di nodi chì si cunglineranu cù l'altri. Eccu indetta una violazione di circulazione sangue.

Chì deve fà in stu casu?
Ci sò trè modi piacevuli è utili chì ponu migliurà a circulazioni di sangue è a sali di a pera:
1. procedimi cuntrastanti,
2. Eserciuti fisichi,
3. Massaggio

Se cumminciate e duodori cuntrastanti è sportiu, pudete aumentà l'elasticità di i gammi, migliurà a so circulu di sangue è migliurà a cundizione generale.

U massaggiu also normaliza a circulazione sangue, elimina l'stagnazioni, migliurà a cundizione di tissuti, rinfurzò u flussu di sangue, impedisce u sviluppu di a cellulite è hè a prevenzione di varicesi. Queste prupietà diliziu è simplice vi aiutà à mantene l'attrazione è a bellezza di i vostri pedi.

Hè difficiuli di listessa chì epiteti russi femini ùn anu micca piacè. Per esse cumplissenu cun esse definizione, avete bisognu à pimperè i vostri pezzi cù bona cura. Dopu tuttu, l'alloghju è l'ogetti veri è i sapori aperti pronti permettenu di mostrarà in tutta a so gloria.

Ùn ci hè nè standard di bellezza. I preferiti è i gustosi di i persone sò diverse. E tutti in u cuncettu di i boni legche ùn vede a so visione di l'ideale. Ùn avete bisognu di mette in un standard di bellezza. I Pieri veri sexy sò cunsiderate chì sò moderatu in furmazione, elàstica è squadra. Ci anu avutu un corpu in sa sana, toccu toccu da quessi, una pedicure hè fatta, è ùn anu spusatu un capeddu indiferente.

A peddi di pelle di pedi. Delicate fingers, foot impecable, u taccu di satinu, tuttu questu pò esse uttene se usa tullimentu è creme hidratante. Pudete puru i pedi "i petti sicuru è duce com'è un ziteddu, per una settimana.

Prucessu per ogni ghjornu
Quandu turnammu in casa, prima i mo pedi, è e mo mani. Se ci hè un minutu in a sera, facemu un bagnu di pezzu in acqua calda cù u salu di mare per vinti minuti.

Pudete preparà una decocção di lavanda, chamomile, cisne di cavallo, saviu, sti belezi anu un effettu diffirenti nantu à a pelle di i gammi: caldi - nurite a circulazioni di sangue, sage - antiseptic effect. Lavanda - un effettu tonicu, chamomile - un efectu calmante. Per fà preparà una decocuura ghjuvate aghjustà una cullette d'erba è a razza cù un vetro d'acqua fogera, falla a brute è purtava in u bagnu. Se sti procedimenti ùn avianu micca u tempu è u sforzu, allura i petti pò esse squanditatu cun un fasciu di limonu. L'acidu ammucula e zoni keratinizzate è ammulata la peddi. Allora ci hè bisognu à rubbà oliu d'oliva o amandula.

Foot Care
Per lavà i vostri pedi hè bisognu di usà detergenti neutri, dopu chì lavare i vostri pene avete bisognu à purificà à seguità, in particulare chì hè necessariu d'entre asciugammi. Avà da piglià una crema, è ogni mischinu uttanu se masaje.

Una crema tonante per i pedi aiutà i pieni e stanchi. Per fà questu, mischje 3 cullizzioni di sal di inglese, 4 gocci di ogghiu di geranium, 4 gocci di mint oil.

È per un massaggio tonificante per i pezzi di i vostri pezzi, sta meztraghja sarà suit you:
3 zetti d'oliu d'lavanda, 3 zuppi di olio di romarin, 3 zoppa d'oliu di menta, 25 ml d'oliu di zucca.

Una volta di simana facemu un bagnu di pede
Aghjunghjite à l'acqua 2 cuppa d'oliu di puma, chì sustene l'aiutu di a prutezzione di i pelle di i vostri pedi. In questu acqua seremu i nostri petti solu per qualchì minutu.

Dopu piglià un sbagliu di raspalli è cumincià à fà a massa, da i movimenti cuntinui movimenti da i so pedi finu à u ghjinochju, femu a massa a sola, i nostri venti, cusì. Semu devi esse nutatu chì tutti i movimenti di massaggiu andemu versu u cori.

A pelle curnutu hè trattatu cù a pómez

Pusitu i nostri pedi in una cunchiglia di acqua fridda per 30 sicondi, dopu avemu i finissimu bè. Serà sughjettu à fà un spicu di pedace. Quessi banni suavanu a pelle, è masajuleghja i pede. Quandu e so unghje sò abbandunati, i tagghialli curtu, è in una linea recta. In trenta minuti avemu aduprà una crema.


Avà sapemu cumu per fà e gattivi finta e elastica. Pruvate micca di qualcosa chì puderà ferisce a peri. Fate solu ciò chì piace à elli, è da ellu vi serve pè un pezzu.