Fiurisce fiori: pteris

U genus pteris (Latinu Pteris L.) uniscenu circa 250 spezie vegetali diffeenti di a famiglia Pteridaceae (Pteridaceae Latin). I crescenu in e regioni umidi di i sottutropichi è i trutichi, certi specie chjamate una zona moderata. U so nome hè derivatu da u grecu "pteron", chì si traduce com "wing". Questu hè dovutu à u fattu chì e foglie sò furmatu cum'è l'ale.

Ptyres sò ferries herbci perenni. L'animali di terreni alcune à 2,5 m in altitudine, anu un breve risiziu, rimbursu coperto cù capelli o scala. Li foglie di i felchi sò lapartici o pinnatiamente dividuti, ponu esse cù capelli o glabrous, cuirati, elàstici. Sporangia sò in u reversu di e foglie è sò situati longu a punta.

I catigurii cù un pteris intruduciutu in l'urtulamu industriale, in quantu sustegnu in e cullezzione di u giardinu botanicu. Sò usati in phytodesign di interiors è i giardini d'inguerni, cultivati ​​in i cundizzioni di l'ambienti.

U Broth ptersa possa pruprietà mediali. Cù u so aiutu di fighjà i purgà, trattate u dolore à u pettu, aduprate per l'hepatitis, a disenteria, l'infezzione di u fustu urinariu è ancu avvilinatu cù i sustanzi chimichi. U brou ptersa à usi usu in Chine, induve sò trattati cù furunculus è hemorroids. U ghjumu di Leaf hè utilatu per i vermi.

Regoli di Care.

Illuminazione. I fiori di pteris di ciuri di u lumi diffusa, ma teme da a luz di u sole. U locu ottimu per a so piazza sò i finestichi uccidintali è orientale. In casu di crescente pteris nantu à a finestra di u meridionale, pudete trasladà dinò da a finestra o fate l'arguminità cù un paper traslucidatu o gaseosa.

In veranu, hè cunsigliu per piglià a pianta nantu à un balcuni o giardinu, ma ricurdate chì deve esse protezzione di u sole, bordu è precipitazione. Se ùn hè micca pussibule di pustule in u celu apertu, a sala si deve esse vunisate continuamente.

In u invernu, hè impurtante di furnisce a pianta di l'illuminazione bona. Per un alloghju addizienta, utilizate luminosi fluorescenti, stallendu quelli nantu à a pianta, micca più vicinu di 50-60 cm, una durata di 7-8 oghji ghjornu. In u vaghjimu è l'invernu, avete bisognu di ventilà l'abitazione, ma d'avè avè avutu di corrente.

Regime di temperatura. A temperatura ottima per un bonu creissement di ptertata in a staghjoni hè 20 ° C. Se a temperatura di l'ambienti hè sopra à 24 ° C, hè necessariu d'esse di alta umidità. In u periodu friddu di l'annu, u ranimentu ottima di temperatura hè 14-17 ° C. Gradi cù fuldi verdi ùn deve esse guardatu sottu 12 ° C, e spezie variegate sottore à 15 ° C. Tutte i fernini temenu di borchi. L'airegi assai cale anu dace ancu u felice, perchè ùn lasciate micca vicinu à e pilastri caldi.

D 'acqua. A primavera è l'estiu, ci hè necessariu di regnu i fiori di u pteris cum'è a capa superiore di u sustrato si secca. In u invernu, u rinsentu hè moderatu. Dopu à a cima di u latru di u sustrato si secca, pausa in riduggiati per 1-2 ghjorni. Per l'acqua, hè necessariu da un acqua stabile brutta, senza cal. Ùn ùn anullate micca è ùn pruvaganu a sustrato, u territoriu sò sempre listessu umdu.

Umidità di l'aria. Pteris sò fiori chì amori alta humidità. Hè ricompatente per spresse in tuttu l'annu. Per fà questu, utilizate stante o ancu filtrata l'acqua. Sì l'ambientu hè l'aria secondu, duvete bisognu à spruverà u fernu, almenu 1-2 ore parechji ghjornu. Per aghjustà a humidità, pudete mette u pezzu nantu à una paletta cun tufone murale, muschio o culori. Paga è cura chì u fondu di a pignatta ùn deve micca ghjunghje à l'acqua.

Periódicamente, debite lavà a pianta cun una bagnera per purtà a bagnera di u polu, ate a wai. In ogni modu, durante a "duvacca" duvete aghjalesi u pezzu cù un pappatariu per ùn evitarià l'acqua à u sustrato.

Ùn cunsigliate micca di utilizà qualunqui formulazione per l'apparizione di glossu in e foglie di u felice.

Top dressing. Comu un fertilizante di lignu prima hè utilizzatu per i piante ornamentali di deciduous. Pudete fà ogni ghjornu simane da maghju à a fini di aostu. In ogni casu, avete da riduce a dosa 2 ora cumparata cù u pruduttori ricanumintatu. In u vaghjimu è l'invernu, ùn cunsigliate micca di furnisce.

Trasplante. U trasplante ùn deve esse in casu di necessità, quandu e razzi di pterytis omettate u pezzu tutale. U soghju deve esse elettu da una retazione neutrali o à pocu à pocu. Un sustrato adattatu hè una mistura in proporzioni ugguali di turf, foglia, turf, humus è sand. Sceglite u prugnu nantu à pocu pocu, ma largu, in u so fondu, assicuratevi esse un bon drenaje. I fugliati secchi è rotulosi di u felice si sò più bè fine di u traspurtimentu.

A volte dopu un trasplante, sti muntagni interni s'imperionanu. In questu casu, hè cunsigliu per sfacciate tutte e tagliu, sotthjamà a pignatta in l'acqua à a temperatura di l'ambienti per tuttu u ghjornu. E cù rege regulare di i radichi, uni pochi ghjorni dopu, i ghjorni giovani pareanu.

Riproduzione. I ptiolis riproduce vegetativamente (dividendu l'arbulu) è spori.

Pteris spessu si reproduce, esporzioni di spurtazioni in March. Srotta à 13 ° C.

Eghjetti novi fernani pò esse siparati durante u trasplante di una pianta grande. Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu per sparte in spessu. Ricurdativi chì i punti di crescita di pteris sò sottupani, perchè avè da esse diventatu cù cura è micca per esse sbagliata. In più, avarete un parte di u risidui senza un puntu di creazione, ma cù i parrucchi.

Dificulta di cultivazioni.

Sì e foglie i bianchi è bianchi sò nantu à elli, a temperatura di l'ambienti hè troppu altu per pterisa. Quandu a temperatura sopr'à l'altitudine, l'umidità di l'abitazione hè ancu crescita. Un ritmu simili hè osservatu cù rege irregulari è insuficientemente. I caschi marroni sò un signu di sunburn.

Si i foglie sò gialli, è u crescita di a pianta hè rallentata, a possu chjave hè a bagnanza di a bagnanza in a stanza o avete postu u fernu vicinu à u sistema di calefria cintrali.

Sì e foglie di u felce ani spusatu, diventanu trasluzente è sluggiti, chì si parla in favori di l'illumina assai intensa per ellu.

Sì e foglie sò stati torna gialli gialli, cunsulatori, di tinges, torciati è cuminciaru à lampassi, significa chì a stanza hè a temperatura assai bassa, rializata cù l'acqua fridera o l'felice sò preoccupati da un scrusciante. Un altru raggiuni pò esse ridule cù l'acqua chjaru, a cusì chiana chlorosi.

Pesti di ptersis sò trè è scutes.