A crisa di l'omu di età mediana

Svetkin chì u maritu di u so amicu ùn hè micca avà stante. In contru - hè stata annunziata è pareva più ghjovira!
U telèfonu si chjappà in a stanza, è aghju avutu a so furtuna, solu mi soffiu. "Nulla, ti chjamarà. Hè per certu Sveta voli cunse qualcosa "Pensu, ma u crochet intrusivà ùn hà micca firmatu. Avìa a spiaggia cù capelli ghiacciati in una spugna. Ùn era micca incorrettu: u mo senu l'amicu voli avè partitu a so nutizia. "Eppuru, ciò chì successe à voi?" - I asked. "Chi razza di focu?" Tù, cum'è sempre, mi tira fora di u bagnu ...
- Nata, quì aghju qualchì tintu di u me Sasha. Quarchi cosa strana hè succorsata per ellu. È mi preoccu tantu. Eppuru quì in l'ochju per analizà u so cumpurtamentu è ghjunghjite à a cunclusione: hè ellu! Accunciatu! - Finarmenti parrava solu a Svetlana turminente.
"Quale hè? - senza capisce nulla, aghju dumandatu. "Chì parleranu, amicu?"
- Iè, micca quale, ma chì! - Sfortunatamente corretta. Ella aldia ch'ella ùn si compite da a mezza vuci. "Bonu, questu ... Crisci di l'Edità Mille"!
"Foo, hà scantatu!" Perchè Diu ùn hè micca AIDS! - pruvatu, era per sfacciate a so temaghja imaginariu.
"Chi vulete dì, grazie à Diu? - Offendenu quellu. - Ùn avete capì? Questu hè micca una belli! Se u tempu ùn si pò piglià l'azzioni, finiscinu u megliu. Allora in un listinu intelettuali hè scrittu. Ùn avete micca imaginate quandu a crisa di u medievu hè accussì periculosa, sopratuttu pè l'omi, ma ancu pruvatu di dumandà à a mo amica cum'è quantità quantu era pussibuli ciò ch'ella avia da fà in eradicate stu fenominu in a vigna. U mo spertu Sveta hè cunsideratu per esse un grande connoscente di a psicolugia maschili. T'hà amatu di dà cunsiglii, sempre trova un modu di qualcosa situazione difficliosa è questu hè cunnisciutu trà i so amichi. È di colpu, una donna chì cunnoscia tuttu è tutti, hè scantu di qualcosa crisis! Sashka hè u so segùn maritu, è Sveta hè assai fieru di ellu.

Dopu tuttu, ellu sempre ghjè in l' ora di ghjornu in casa; vene da u travagliu nantu à u tempu; scrivite alcune firmatu di u so paesi, stendu fora di u locu; cun adorazione guardate à a so mòglia è crede à tutti quelli chì dice, mostra chì qualsiasi disederiu di a mòglia per ellu hè a lege; adora a so mamma, cugnitgi l'affittuzzamente - mamulechka ... Un pò senza liste di i virtuti di u maritu di Svetka, ma dinò facaria a quistione di a misteriosa crisi di a mediana età anchi più nisun inexplicable è misteriosa. À u listessu tempu, Sanya hà una bella apparenza, una professione dumandata è un caratteru forte: ùn pò micca esse chjamatu culleghju.
"Sò ciò chì farà!" Averete bisognu à veramente, appruduciunu, apprizziate, è ùn avè micca avè u desideriu di truvà capiscenu in un locu à u partitu, - timidamente pruvatu di cunsiglii à u Svetka all-knowing.
- Se sterai? U mo indignante sposa chianciava. "E voi, chì ùn sapete chì in a nostra famiglia ci hè sempre una matriarchia!

"Se sapemu tuttu, quale hè u prublemu, caru?" Chì ci hè necessariu di mè? - I asked, secretly hoping that she would say, di dì, ella hè ghjustitu da spulà a so ànima, chianci è parlà. Ma ci era!
- Sguardu, aghju un pianu bellu. Tuttu is ingenieru hè semprici. Se Sanya hà una piaciuta, hè da esse dinò di manera momentu simpliciamente commutu à qualchì romantica è avè accessu per ellu persona. Questu aiuta à l'omu à u ritornu à u senu di a famiglia senza alcune hurt. U mo psicanalista hà cunsigliatu per questu. Un fattu cuminciatu à mè questu saria questu "special". Ddiu, hà turnatu in a mio capità per arrossghje in un pocu avvena salvatica è esperimenti!
- Stop! Aspuru! Sè sicuru chì ellu hà qualcosa? Ella dumandò, preparendu per sente a risposta negativa. "Avete digià sappiutu sicuru?"
"Eppuru, ùn aghju micca pigliatu, per suprattuttu - micca un latru, ma ... Pudemu vede chì qualcosa cosa stanu à succorsu. Omi solitamenti cresce d'eddu stessu, cumminciate un panicu, è ... Ellu freshened up, hè prestu più preti, un tipu di animale sparkle appeared in his eyes. Ma più impurtante - i mio persistante dumande ùn avete micca moltu, seguita a fiorite davanti à i nostri ochji! Eppuru, ùn mi mancava un detective privatu? Chì diceraghju à ellu: dìcenu, u mo maritu hà cultivatu assai e diventate a vita? Senza nuzzica! Ma, invece, hè necessariu di fà qualcosa! Allora più ùn pò cuntinuà. Allora andò cun un pianu maravigliu.
- Sintinu, Svetik! Pudete ancu capisce ciò chì parolle? Ti veramente voli chì u vostru Sasha per fatta è calba? O chì hè persone? - Eppo era indignatu, pruvatu per pruteggiri di i piani di Svetkin.

- Muzhiks, u mo amatu, fate bona solu in u periodu di cascà in amore! E hè terribili! Hè certamente un omu! In corta, avete aiutu per aiutà! Aghju fiducia a felicità di a famiglia? U sabatu mi piace à visità cun noi! Avete travagliatu annantu à Sasha, ma prima hà bisognu à fà per fà una donna "vamp". Dumani andemu à u me parrucchieri, à l'artistu di cumpagnie, cusì ne vulemu truvà qualchì roba interessanti. E sempre - nunda di parola. Tutti, Natulechka, ti basgi! Finu à u sabbatu! È ùn avete micca tardu. - Ci hè un sonu in u receptore.
Aghju visitatu à u spechju è hà guardatu tristi pè a mo riflessione. Questa figura magica cun un turbante da una tavola nantu à a so testa ùn ùn hà suscitatu micca simpatia è ispirazioni ancu da mè.
"Fate un omu fora di voi!" Aghju aghjustatu à a mo rifughju, è aghju dettu a mo lingua è suspetta, si andava in dormi: a matina hè più prudente. Iu durante un pezzu inuttu, tentativu di dorme, ma capendu chì ùn avete da puderà, si pusava à u lettu, accumputu sottu u pillow, è hà cuminciatu à pinsà. Allora, da a perspettiva di una donna unica, Sasha era l'omu perfettu, è ùn hè micca fitu in a so testa, chì era pussibile seru purtatu da quellu chì ùn anu più cà a so bella sposa.

Torna in l'institutu, tutti i studienti , è ancu i maestri chersi, dobleganu i so codelli chì a mo amiga di moda, Svetka, passò da a via di u manninu da l'aparicio di Sophia Loren. Studia assai faciule, è quandu ella era maritata in u terzu annu à a capu di u dipartimentu, Ilyushin, a quistione di a so graduazione successiva hè stata prontamente predeterminata. Ilyushin stessu, dopu un omu guapu cinquanta anni, vinni da una dinastia di veri aristucratici. À a casa, hà prufeta chè un vestitu, ùn avia nisun "malu" abiti è chjamò a so ghjovana ghjova Svetka "cagione". L'ànima pocu à l'urganizazione organizzata in a so casa perchè una sera secular, à u quali u so sposu u maritu scrissi adaciu è indulgente à i nostri argumenti juvenili maximalisti.
Poviru Ilyushin, ùn avia abituatu in nunda di ricusà, cuncede è questu tempu. True, a libertà di Svetkina ci hà u costu troppu, postu chì, per ùn scambià «nest patrimonial», era obligatu di cumprà un appartamentu di dui camere in u centru è dà a so chjera "Volvo". Cumu per Sasha, era un bachelore per un bellu pezzu. Malgradu u fattu chì ùn pudia micca esse chjamatu cunservatore, ùn pò esse accustatu à i primi di i femini muderni. Sanya era categuricu micca affaigliatu da e donne chì fumavian o eranu troppu preoccupatu di a so carriera, è chì ghjera persone in u nostru tempu, ùn pudendu truvà un cumpagnu di vita in alcuna manera.

Duranti a ricerca, u zitellu hà riesciutu graduate da l'istitutu, fate una bona carriera, cumprà un auto excelente è un enormu appartamentu in una zona prestigiosa. Cù Svetko si ncuntrau in a so clinica privata, induve ella blanchi di dighjà biancu dighi biancu. Quandu Sanya hà dettu chì solu una ragazza non fume puderebbe guardà un sonu cuspidenti, aghju intesu à risponde: "Per a vostra informazione, ùn sò micca solu smoker, ma ancu unmètze!". Questa paria una proposta per continuà a datata. Dopu questu, Sashka amichezza u so amatu in a bocca è hè assai cuntentu chì Svetik permette ch'ellu l'amare. No, u pensamentu chì avia qualcunu pare mancatu ùn hè micca bè cù u mio capu. Aghju intrebatu in una manta in furia, è pruvatu di sughjurnà, cù l'intenzione sia di nigà à Svetka a so dumanda. I ragiunarii di u rifiutu eranu iunciuti in u mo capu.
"Ùn ùn participeranu micca in a seduzzioni dimostrativa-esperimentali di a vostra preziosa, bella e più fresca edità! ..." Tutti i ghjorni eru turmentatu da dubbî, è à a sera, avè stati valutati, decisu di chjamà u mo amicu, per ùn avè micca correzione di i so chjamà è ùn ùn senti à chjudi quellu chì eru un traitor.
"Svetik, pudete puru tombu ..." Cuminciò in una vuci chianciusa, ma ùn anu mancu me finiscinu finisce questa rifarenza parola cura cura.
"Eccu, Natka, ciò chì vi vògliu per esse cusì", dissi amassi. Oh, hè chjude!

Sintiti? U vostru aiutu ùn hà micca bisognu. Scupru tutte e mio solu. Pensate chì aghju pigliatu Sasha oghje ghjornu dopu travagliu? Ùn crede micca! S'assittava in una barbara vicinu à u cantonu è manghja l'araggiu affittuatu. Pudete crede? Eppuru, sicuru, aghju avutu per pardunà sta vera tradenza di a nostra fratellanza vegetariana. È sempre, hè megliu da u sindromu di a criscenza.
"Allora ellu hè freschitu è ​​hè fatta da u fattu chì ellu ferma u manghjatu da carne? Aghju dettu.
- Senza dubbitu! Probabilmente solu ùn ci vulia micca messi aversà. E stai sempri di dumandassi perchè ellu ùn hè pocu interessante à a table di cena? È hà cessatu di piace u col, è i banane ùn sò più dolci ... Pochi, nunda! Fate dunallu un ghjornu "carne"! - a sposa divintava tantu gloatingly chì di colpu mi sintia pena di u so Sanya ideali.
- Sguardu, Sveta, - dissi I ironicamenti, - e pensate chì hè normale chì u vostru maritu ha d'amparà? Iè, l'abbanduneghja cù u so vegetarianismu eranu.
- Certu! - a sposa era indignata. - Cumu si capisci micca? Oghje prestu accunsente à a carne, dumani - chì ùn hè micca da u garage ... E chì succede dopu? Hè facilitu per voi per parlà, Natasha, ùn sò micca mariti e ùn sapianu chì un travagliu difficiule hè per educà à u vostru maritu. Eccu, caru, bisognu d'ochji è l'ochji.
"Svetochka", rispunnì, scunfittendu da a mio stonda scuperta. "E ùn site micca a paura chì dopu avè a piatti di voi per manghjà carne, ùn ùn cerca micca una donna chì, à u contru, permettenu di manghjà sta fugliosa carne è ancu cun bè ghjatevule à gulutu?

Ci era un silenziu in u riciventi. Aspittò un minutu è dumandò Svetka:
- Ehi! Sì vivu? Pudete sèntelu?
"Aghju intesu," hè vinutu l'altru finale di a linea. "Hè tombatu." Listen, Natasha! E perchè avete devenu per questu cunghjilla? In modu, ùn avete micca alcune di cumminzioni constantu è relazioni stretti cù l'omi. Chì sò l'idee strammi in a testa?
"Vi diciaraghju quandu sò sti idee vene", rispondeu un pocu fastidiu, perchè era stancu di esse un perdedor eternu à l'ochji di i mo amici. Perchè s'ellu si mi mane un omu cum'è u Sanya hà scuntatu, aghju da cocilu di carcu per ellu è ancu di purtà à u garage di a nave, s'ellu si era quì. Ti capisci, Svetik?! Sì, mi faria ... - Eri beni, Natka, - risponde à a famiglia in una voce caduta.
- Cume ùn aghju micca pensatu à avè prima ... Ùn ùn li dumandà micca ciò chì ella stessia hà fattu in a barbecue in a corner a couple de days ago. Dopu tuttu, ultimamente hà ancu hà frescheghja dinò, è questu maravigliu maravigliu in i so ochji ... Avà, avà, più importantu, ch'elli spergu, continuanu à esse maravigliu. Ancu senza vegetarianismu!