Cura di fiori interni: abutilone

Abutilon (lat. - Abutilon hybridum) hè una pianta di casa chì cunniscianu trà e floristerie. L'arbulu stessu cù assai rami hè ricurdatu da a so attrazione è di u so chjaru peculiar, hè una altezza di un metru d'altitudine. Addivintò famusu per i so larghezza (à cinquanta centimetri), chì anu un attrattu attraente, è ancu i fiori chì aspettu parechji campane massivi, chì ponu vistu in l'aostu-settembre. Ci sò abutilon di culori di culuri russu, rosatu, à tempu culori aranciu o d'oru.

Cura di fiori interni: abutilone

Dopu à pusà. Lu postu cchiù favorevule per l'abutilone hè u spaziunale di a finestra, è ancu vicinu à a finestra. Questa fiorita ùn hà bisognu di vista di u sole da u ghjornu, hè abbastante bellu ou trè ore, quandu a luz di u sole da vene in cuntattu cù i rimjiet. In u invernu, a temperatura più favorevule hè più di quartu di quince gradi, nantu à questa basa, l'abutilone hè posta nantu à a finestra più fresca. In ogni modu, cum'è a temperatura hè più suluzione, e foglie chjappu in a stanza. In ogni casu, u fiore ùn piace micca è a temperatura di l'ambienti nantu à i 25 gradi, serà più correctu in stu casu per trasladallu in un palcu loggia o balcone. Sì ci hè u vitru è prutegge a pianta da u sole di u raghju diretti è furnisce l'aire frescu. Hè impurtante di ricurdà chì ùn deve micca permessu di borchi è acquistà u fiore in u tempu.

Cura di fiori. A cura cura di questi i culori di l'uttellu ùn deve micca bisognu di gastru. Hè dispusitivu tutte di e mette in certi pezzi, u grandu di quale hà esse sceltu per u crescita di u fiore. U ritimu di creazione di a fioritura hè abbastanza alta, nantu à l'estiu, pò creci à un centu centimetri. Hè sensu per annunzià u puntatu di criscitu. Altra opzione hè di scurzà abutilone in fine à a fine di u primu ghjornu.

Riuzzioni è manghjà. L'abutilone amatoriu di l'umidità hè assai esigenti per ririghjanu in tutta a primavera, l'estiu è u primu ghjornu. L'acqua se porta realizatu una volta o duie volte in una settimana. In l'invernu (da a fini di u tardiu), l'intensità di a irrigazione hè ridutta, duie o tri voti un mesi. Tuttavia, tenete bisognu di assicurà chì u sughjettu in u pignate ùn mancanu fora, altrimenti tira è foglie sottuffendu, diventanu u amaru è pò ancu culpisce, l'apparizione di fiori.

Da u principiu di a primavera, l'alimentazione di a pianta principia, chì dura hasta a fine di u vaghjimu, appruntà ogni dui simane: trè cullen di l'acqua cun una cullizzioni di "Agricola per i pianti", è una cullizzioni di "Effectona per e piante interni". Dopu sta modi hè cambiatu: invece di "Agricola" applicanu "Nitrofosk", è "Effeton" hè sustituitu cù "Lignohumate" in i listessi proporzioni. Basatu nantu à l'età di l'abutilone, applica da una vetru à un litru di e solu suluzione.

Da u marzu, i broti laterali aparentanu, anu bisognu à esse spiegata per aghjustà a fioritura. Se necessariu, trasplante u fiore, questu hè fatta in prima primavera. A nova residenza di l'abutile deve esse elettu da perchè chì a pignatta ùn hè micca più grande ca l'antica - finu à cinque centimetri di ditaditu è ​​altitu. Vultendu tali proporzioni, hè pussibule dentalli a fioritura per u voluminu eccessivu di a pignatta.

Riproduzione. Abutilon hè pocu simplice per a ripruduzzione da u metudu di a sizioni. I Seeds sò stati vicinu à u mità di a primavera in u latu di pezzu, chì deve esse suffertu suffucatu. I sementi sò cuparti da a riti mulluti, sottumessu sottu à u vitru è cullucatu in una stanza luminosa. A temperatura più favore di i semivaghjoli hè vinti gradi. A germina hè stata in dui à trè simane. Stu metudu hè adupratu per spulà l'abutylol frondoso verde, o tagliate e taglioli è ghjudiziu a ghjuvintu in acqua, a rena facia, sottu un paccheto di cilufanu. L'abutilonu variegatu in u periodu di primavera hè sproporatu cù tracci di vucali apicale.

Malati è pesti. I pesti più cumuni di l'abutilon son pulfichi è aridi. In regula, a prevenzioni di sprays with Iskra hè assai utile in a seguente proporzione: una décima parte di a tavola hè dissolta in un litru d'acqua. Dopu a pulita, i pianti sò cuparti di materiale di giarella. Nurmazione di a droga - duie volte una volta in una settimana. Aduprà ancu "Fitoverm" in a proporzione: una ampolla per litru di acqua.