Farinitis: remedies folklori

A farinitis hè una malatìa carattarizata da u perspiratu, u dolore è di l'inzergà in a gola, chì sò causati da a inflammazione in a gola cù l'edema di i so mucosa. U fattore principali chì pruvucà à l'evoluzione di farinitis hè a penetrazione di bacteriasi patogeni in a farinzia inhaling the smallest particles of dust and dirt. U sviluppu di farinitis pò ancu cuntribuisce à l'aria assai colda. Inoltre, a faringitis pò esse per via di estreptocasi è stafilocucchi, in quella case a farinitis hè di l'urriggini infizziosa.

A farinitis pò ancu esse com'è una complicazione dopu à a gripe è a dannu da a mucosa da i microbes virali - candida. U fume di tabacco è l'alcoolu avè ancu affettivu a flucchiera pharyngheca, chì pò attivà u sviluppu di farinitis. In certi casi, a Faringuizia pò esse cum'è una complicazione dopu à l'altri infizzioni: caries, rinite. Se ùn piglià tempu per trattà a farinitis in u tempu, a malatia pò andà per una etapa crònica.

Ci hè parechje modi tradiziunali per cumbattà sta malatia. Farinitis, i rimedii tradiziunali per sta maladie avissiru aiutà.

Mezi di trattamentu:

Per esempiu, pudete piglià frescu tutti, sbagliarli, tagliate in pezzi petite, l'alli sò deve esse a mità di vetru. A massaria resultanti avissi da esse trasfirrati à i pezzi bisognu, è aghjunghjenu a melata di leucoccà. Meli hà dettu tutta l 'agliu. U mischju deve esse caliatu nantu à u caldu bellu, dopu à vinti minuti, l'alli disolverà.

Allora u sciroppu duia esse friquitu sottu u tapa, è poi putate annantu à u focu, è muva per sempre per impediscia ardenti. U xarru pò esse diluted cun acqua distillata o fossa.

U zucchero deve esse filtru è stati guardatu in a fria, u pruduttu deve esse pigliatu nantu à una cucchiara ogni ora, finu à a rializazione sana. A dosa di i zitelli hè ridutta à una cullizzioni.

Per u trattamentu di farinitis, pudete aduprà ghjiru di melone è rizzi di spruce , rimedii tradiziunali sò diversi in a lotta contru a st'addicione.

Per fà u ghjattu, pigliate un kilogramulu di riti è valdi in trè litri di acqua. Tuttu chistu ci vole à fogghi per vinti minuti in un pappaggiu esmalte. Dopu à quessa, u calchinu perchè esse filtru, falla nantu à stari, è scorri dopu. In u calchinu resultanti avete bisognu di aghjunghje u melatu, in una ratio di un kilogramu di meli è di deci grammi di propolisu per kilogramu di caldu. Tutte l'ingredienti deve esse mischiati è calientanu à quaranta cinque gradu.

Allora u sciru deve esse chjappu novu è spedinu in biberini half litri, chì devenu guardate in un locu frescu. L'arzu hà da esse tressu trè volte à u ghjornu nantu à una cuccaia. Hè megliu per cullettà i capelli di picculu d'avetru è spruce à a fine di maghju, quandu si righjunghjenu una talla di quatre centimetri. I rini eranu lavati cù acqua fridda è tagliatu in pezzi petite

Ci hè una altra prescription pupula pè u trattamentu di farinitis.

Avete bisognu à piglià una colazione di salvia , aghjunghje una colazione di u eucalyptus . À a misura hà bisognu à aghjunghje una cucumberia di ogni erbe: chamomile, piantinu, linden, calendula, coltsfoot, thyme. A mischju deve esse spartu a mità di un litru d'acqua è fremaindu for quince minuti. Dopu questu, pusonu una dicurada una culletta cuppa in melia è l'acidu citrico (cristalli) nantu à a punta di u cuteddu. In questu casu, avemu bisognu di cristalli, micca zucca di limonu.

Pudete chjudarà o bechje un cangianate sette. Pigliarà 3-4 dosi per esaltà i sintomi.

Cù farinutitis atrofi, i salti di u Mari Mortu sò utuli.

In un medio litru di acqua, bisognu di aghjunghje una colazione di salinu. L'acqua deve esse una temperatura di trenta sitti gradi. Questu calzu deve gargantore cinque à sei volta à ghjornu. Rinses sò sempre contu per cinqui ghjorni consecutivi senza interruzzione, anche si i simpunziati scorri à u sicondu ghjornu.

U zucchinu di patata prima pò esse usata per lavudi, aiuta à ogni forma di farinutitis crònica.

A Farringitis hypertrophica, pudete utilizà un scrap di grass . Tiru o quattru zuppi di zucchetti picurini avete bisogna à vintu 500 ml di acqua fogera. Decoction per insistia per una ora, è poi strain. U pruduttu s'utilice per aduprà.

Hè ancu utile aduprà a grassu cù fiori di camomile, in una proporzione unu à una, cum'è chì a trepade acteghja com'è un agent astringente è antiinflamatoriu, è a chamomile hè antiinflamatori, perciate significativamente l'effettu di l'altri.

Per u trattamentu di farinutitis atrofi, u rimediu folklanticu megliu sò olii . In questu casu, l'oliu, u prigione, i mentali è l'olii di rosula sò utilizati. Per inalazione pigliate sette stuccati di qualcosa di l'olii è pour un vetro d'acqua fogera. Hè bisognu à respira à un pipiu modulu di funnel à dui volte à ghjornu durante cinque à siete minuti.

Inodori di Soda sò un effettu suciale, chì inalamenti sò disposti cun una cullizzioni di soda furmante per un vetro d'acqua fogera. Inhalazione si deve esse done duie volte à ghjornu durante cinque minuti.

Gargare cù i calde di chamomile o sage hè utilmente in ogni forma di farinitis. L'aiutu di l'aiutu hè preparatu da una cullizzioni di pastura, infundia nantu à una vittura d'acqua fogara. Infuse u calchissone per una ora, è pruvene è utilizate l'infuzione preminente per lavorare.

Quandu trattanu a farinitis in i zitelli, i stessi mètudi sò utilizati cum'è in u trattamentu di l'adulti - infuzzioni per lavorare, decocu, olii per inalazioni. Sempre hè necessariu di cunsiglià un duttore in anticipu! Hè cumu circatu di trattà a farinitis, è i fondi deskritti più amichi, deve definisce à l'aiutu.