Cumu si pò distruggià e pesti è i malatii in i pianti di a casa?

À e paisaghji spessu ci sò parechje malatie, è anche insetti-anumiani ùn lasciaranu micca. Hè necessariu di cummattiri cun questu, postu chì hè sempre cusì faciule per impediscenu a malatia di più à curà a pianta, altru di i vostri fiori moriri.

A più impurtante hè di assiste à a cura di a pianta, observe currettamente, creanu cundizioni cumunu per ellu, è hè megliu di mantene a novi pianeti aparti di u reste in prima.

I preparazioni per a latticura di malati è i peste sò di dui tipi: pianta è chimica. Quessi sò dannuu à u corpu umanu, pruteanu l'atmosfera, in più, e pesti sò eventualmente sviluppati l'immunità. Dunque, vi cunsigliate per voi usanu rimedii a base di l'aziende in casa. In particulare, pudete puru cose. Eccu alcuni exempli di quali sò l'aghjunghje di i animali di l'animali è cusì per liberà di e parolle è di e malatie in i pianti di a casa.

A basa di cipolle pò esse preparatu cù infuzione di ciuperi freschi o scale di cipolla secca. Tuttavia, sta solu solu pò esse usata fresca. Pìcchianu cipolle finamente picca, à un ritmu di 10 grammi per litru, o scale di ciuvara, pour l'acqua è in pezzi fissi chjappi fessi pani brew for 5-7 hours. Allora filtre. Questa infuzione hè adattatu à ghjustificà a bracera, bug i pulatori. E pû cumbattimentu di l'arganu, una infuzione crescita di 20 grammi per litru, chì devenu esse permettenu infusingu da 12-15 sigla, hè adattatu.

In basa di militante, puderete preparà a tintura in contru insetti chjappà, cum'è spider mite, medina, trifoli, pulone. Poverà 800 grammi di stanzi secchi, fremu acqua fogera, fremu l'acqua à 10 litri è lasciate da 36-48 oppo, o fassi frasi à 30 minuti. U schernu di u cogghiu deve esse realizatu à u principiu di u so fiori, per cullettà una parte di a pianta, situata sopra à u livante.

Nant'à a basa di l'alce inoculati creanu un mezzu cù quale pudete librarè di quasi tutte e insiccante insetti, è ancu da u fungi. Un pezzu di fiore vi prupone un clavu di l'agliu cù un pesu di ~ 10 grammi è 100 ml d'acqua per fà u cuncentru. Aghju aghjà, aghjunghje l'acqua in un cuntaintu fermu è un locu in un locu fridolu. Dopu filtru. Per trattà a pianta, diluce u cuncentrazione cù l'acqua, à una rata di 20-25 ml per litru di acqua. In ogni casu, per esse librettu di i aricchi aranci, a ricetta serà cambiata. Libra 500 grammi di purée d'ajonjoliu, stitch in 3-5 litres d'acqua, strainà, pour un pocu più acqua à e spalle, postu nantu à 12-14 ore, è dopu torna d'una volta. Mesturà dui espressioni è pour acqua à 10 litri. Per un effettu più grande, fate dui rippliaghju ogni 3-5 ghjorni cun una solu suluzione di 40-50 ml di cuncentrazione per 1 litru di acqua.

A basa di pibranti amare, pudete puru cocciariate una scumparuta di spider mite, pulcino, caterpillar, slug è copperfish. Trimate 1 kg di frutti di pagliaru frescu è seccu è fracete in 10 litri di acqua in un contu stigghiu durante una ora. Allora lasciate pè duie ghjorni, frettu, strince è tende. Per l'appiccellu, diluce cun una quantità sette volte d'acqua.

Basatu nantu à u sapi è l'alkohol, una risoluzione efficacea hè acquistata contra pulifichi è scabs. In un litru di acqua, mettite 10 ml d'alcoolu è 20 g di sapunatu litutu. A pianta hè simplice per esce ghjuvarà.

Dopu chì avete cottu i patate, ùn cresce micca per valdi l'acqua, hè megliu per vede e piante nantu à a casa, postu chì in questu dopu a patata ci sò assai salti minerali. U sedimentu di cafè hè ancu utili à pettu à a pianta, fa fà a terra più solta è lumera.

Pudete salvà di e mosche in numerosi mane. Prima di tutte e cose, friddi i pianti malati di i saluti. Secenu u locu, spessu a solitu, l'acqua più menu. È hè megliu per sustituisce complevià u solu in a pignatta. Pudete i pianti d'acqua cun una soluzione dèbuli di permanganate di potasio, una risposta forti riflettarà i fiori. Ogni modu è l'agliu. 3-4 capi di l'aglomeratu in tutti, aghjunghjenu un litru di acqua fogera è fessi un pappu per 4 ore. Dopu capu ch'ellu hè necessariu spruverari è acqua di e piante. Un altru mètudu - mette in un pezzu di ciuri di limonu o di lignu di vaghjime di fiore, è pudete prime insistiu à l'acqua, poi l'acqua di i fiori.

Ci sò piantini chì u ciaffu repele l'insecto, per esempiu, u pelargoniu scented. Pujatilu in u barcuni o direttamente in l'appartamentu, è un aroma piacevule ùn permettenu micca insetti per entra in casa.

Se un repertoriu di zucca blusciese o buffy si prisenta in u prugnu fiore, u moltu è muscone, hè necessariu di ridivà di elli, cumu averanu difficultà per l'ossigenu per entra in u locu. Razdrobit plaque cun un bastone di lignu è di u tempu à tempu allora u solitu. È cusì ùn ùn pare micca novu, assicuratevi chì a pianta prupone bè lampu è ùn abbia micca di rinsentu.

Avà poi turnà à a lotta contru i malatie di i paisaghji. Pigliate a malatia più cumuna è cumu per liberà di e parolle è di e malatie in i pianti di a casa.

Per impediscenu funghji chì formanu spiegalli nantu à e foglie , sguassate i foglii infectate è impediscenu di pulita a pianta.

Per vèndite l' antracose è u speditu di u fogliu , avete bisognu à rimbramentu è di cremà i fogliatti affettati, trattate a pianta cun un fungicida sistèmica, è avete bisognu di riduce e mancamentu di spraying e foglie durante uni settimane.

Sì a vostra pianta torna malatu cù mildiu pezzu , hè di bisognu di u isolatu da altri pratiche. Assicuratevi caccià è distrughjenu e parte infettate di a pianta, è ùn ne scurdate di spriverle cù drogherie chì contientanu lecitina o sulfu.

Ci hè ancu di mildiu . Se u scontru, salvà a pianta da l'umdità è umdità żejda. Ùn spulcate micca e fiori. I preparazioni chì si stallanu i pianti da u moiu di pezzu prisenti, ùn aiutanu micca, cum'è chì u fungholu prugende à u tisu di a foglia.

Se un ghjornu nìvuru si in e stampa, si deve esse eliminata solu. È cusì chì a prossima volta sta sta malatia ùn si sorgieghja, ùn pona micca u zizianu in un terrenu fortu affumicatu è ùn ci neia micca cù polietileniu o vetru.

Gray rot . I spazii afectui deve esse sbulitatu. Ventilate l'habitació, spray less and water la pianta, hè megliu in li matina.