Chì vestitore ùn pò micca esse elettu per u tistimone di a bride?

A matrimoniu hè quella chì a so ghjocata di e so ghjente, da parte à cinque. Cumpè, a bella meia, sò usati per prugrammi tuttu in anturazione, per pudemu dinò un casale per anni. A volte, senza mancu fà pensà chì sarà u sposu.

Questu ùn significheghju micca chì e donne sò indifferenti à e so scelte. Simply, à l'ora quandu vene à a casale, u passiu di caramelu passanu, ùn resta quistione per esse in eternu. E li fimmineddi anu vulsutu fà a festa inesfortabile. Da u primu ghjornu, quandu u chjucu unu chì offre a manu è u core in l'anima di a futura muller, a respunsabilità per a festa principale in a vita hè sorgiunata. Questu sensu si abbanduneghja solu quì pocu ghjorni dopu a festa. Parirati chì, à a luce di i manifesti recenti, e donne pò rilassate, perchè per i soldi puderete organizà un casu chì ancu i re i envidiri. Ma hè veramente necessariu per una donna? Dopu tuttu, representa in tutta a so manera: quale chì i culori è i bundeddi sò u salone decorate, chì ramo (corona) sarà nantu à a machina, chì balanza di colore duverà u tribunale è ancu cumu si i testi duveranu vestite. Tuttu chistu resta nantu à l'omini spallemente di a sposa, è solu à parechji volti aiutanu à l'omu. Eppuru, ùn hè micca sicretu chì in a maiò parte di e case, queste rrespunsabilità hè stata fatta da e donne di u so propiu liberu.

U megliu amicu è assistente di questu business hè un tistimone chì ùn viaghjanu micca solu l'urganizazione di u casanu, ma ella hè rispunsevule per l'apparenza di a nozze, per l'bouquet, per l'alimentariu è ancu per l'umore à a casale. Hè per quessa chì i tistimoni sò i dighimi. E se ti pigghianu u cunsigliu di a sposa di cunsiglieri, almenu, u tistimone serà più difficili. Sicuru, se u culprit di a celebrazione in quellu stessu ùn ùn spieghjenu micca i boni per vestiti è ornamenti. Cusì, vi offre uni pochi cunsiglii pè i tistimonii, a principal hè: chì vestitore ùn pò micca esse elettu per u tistimone di a bride.

Allora, cuminciamu cù quellu chì ùn hè micca desideriu daveru esse tistimone à l'annunziu, per ùn avè micca pruvucà vista è discussioni!

1) Inacceptable per una dummettia prisenta in un vestitivu biancu. Questu hè dovutu à u fattu chì ogni sughjettu à a casuzione sia appartine solu à a sposa, perchè ella hè l'heroina di u ghjornu, è u tistimone cù u so putu pò distraisce l'attenzione da a sposa. U vestitu biancu di u tistimone hè generale per via di a forma dolenta. Ancu s'è a sposa hà dicisu di abbandunà un vestitu nè-nìvule è hà messu in pastel, sabbia o rossu, senza modu avianu u drittu moralu di vèstinu un caprettu biancu. U tistimone hà da ricurdà chì à a casale hè a manu diritta di a sposa, è micca u caratteru principale. Per quessa, l'ind'i circate di a famiglia deve esse appruvata. Sè tuvete sceltu cum'è dama d'una dama, pensate chì l'armata bianca hè pruibita per voi!

2) Relativamente blanco cumprinnutu, ma in quantu à u neru, hè una questa dubbiusa oghje. Dopu tuttu, più è più freti e spessu appressu nantu à citta celebrazione in ind'i setti neri, chì vulianu mostrarlle a dignità di a so figura, perchè u culore nìvule. In u stessu tempu, si scurdanu di vultà à una festa, una festa, è micca à a razza "Quale hè più bella". Aghja in mente chì, se ti invistanu à un casale, i culpati di a celebrazione anu trattatu per voi, almenu cù rispettu. Ùn ci hè micca impughjatu per affirmà u rispettu è intrì in una cosa festiva è luminosa. Questa regula hè appiicata à ognunu senza esvisione, ma cù u rispettu à u tistimone - questu hè in generale una conversazione separata, perchè s'ellu si prisenta in biancu - hè indecente, in paese - hè stupidu.

Solu una sposa pò permette di furnisce un vestitu cum'è un testimoniu, ma ancu a quistione di u culore di un vestitu tali stanu stupidu. Cusì pensate parechji volte volti à vende cusì un vestitu.

3) U testiculate hà bisognu à scrive nantu à i vestiti di colori à i cori. Distrianu l'attinzioni di u culpulu di a celebrazione è anghjulu i invitati. Cuncirnendu questi fiori, sò bè ​​per un amicu di l'avvenimenti, ma per un casale sò prudutti nobili. Hè vistutu armuniosi cù u vestitu di a sposa è cumplementà a so cumpagnia.

4) Ùn pudete elegite un vestitu cù paillettes è un bracciu excessiu. Questu torna distraghjenu l'attenzione da a sposa, è a vostra regula principali hè a "manu diritta" di a sposa, è micca l'epicentru di l'attinzioni. Inoltre, i sequins è brillantini nantu à i vestiti sò cunsiderate formule perchè è vede vulgari. Cusì crede à dece volte volontà à purtà un vestitu cum'è questu. Se ùn vulete micca diventà l'epicentru di a discussione.

5) U vestitu di u tistimone deprezza in largu annantu à a so età. Parechji crede chì u tistimone duverà esse solu in u vistimentu, ma ùn hè micca. Di sicuru, l'ultimu, dà a fimminità, ma ùn pensate micca in stéréotype, perchè una faldilla o trouser suit di lupi nobili ùn miridi micca menu attraenti. Naturale, u vestitu nìuru in questu cuntestu ùn hè micca adattatu, ma ùn hè micca valtu ancu escluditu. Pudete puru sceglie una scorcia negra o pantalone borsa è una chjama cun una stampata interessanti, hè una scelta win-win! Solu ùn porta micca una fala negra è bianca, perchè ùn sò micca un maestru in a scola è micca un diputatu di u Statu Duma, sta cumminazione hè pruibita.

6) Inoltre, i testi ùn devenu micca vistitu curcu o longu. Un libru cortu è una forma mala. Avete avertitu chì site a manu diritta di a sposa è u ghjornu di a casuzza duvete esse ghjustu è ùn mancanu micca, sia urdinatu, chì hè stata incompatibilita cù un vestituu. Imagine cumu i questi vi rispundanu à voi, ma ancu pensanu à a vostra espressione faciale quandu vi vede un video da a casale è vende à e vostre robba.

Inoltre, ùn pudete micca usà un vestitu longu, per a stessa ragiunata simplice chì duvete eseguite. Serà stupidu per vede quandu u vostru vestitu intimu in u pianoforte hè rivoluzionatu da un testimoniu, pisendu in u sprugliu, o tù ti stessu, appena cù u vostru stessu puncu!

Per quessa, a durata di u vestitu pò esse altizza cum'è a vostra figura permette. L'apprufittante di i vestiti longi hè chì ùn anu amparà quelli ghjattuli nè parenti o bè. A scelta hè stata.

E l'ultimu regule più importante! Sò a manu diritta di a sposa, ùn circate micca di eclissi ella, nimu ci appriverà, salvu chì un paru d'argüelles. U restu mi prutraraghju cun contemptu. L'ottima scelta hè un vestitu di tulume mediu, culore pastelu è senza un cutu deep.