Pepiniere: Radermacher

U genus di u Radermacher cuntene quasi deci quindette spezii di e piante chì si appartenenu à a famiglia di u bignonia. A patria di questu tipu hè Àsia urientale. A pianta devi lu nomu à u Radermacher botanicu Olandese, postu chì era quellu chì hà qualificatu quarchi spezie chì crescienu in l'isula di Java.

In u genus di u Radermacher, e foglie sò longu di 20-70 centimetri, largamente à 15-25 centimetri. I casci sò spartuti in una massa di chjucu (à 2-4 centimetri di longu) di foglie verde foglie.

Tipi.

U Radermacher Cinisi, Radermachia hè ancu chjamatu tette stereosperma. Hè un arbulu chjucu chì si fraccione abbundante è si sviluppa à una altura di 1,5 metri. In ogni modu, a creazione in altitudine hè megliu limitata à 60-80 cm, perde ùn permettenu micca a parti infermale di u troncu à sparà. Limitu u crescente attivu pò esse à a regulazione di e cundizioni di a detenzioni. Trasfurza trè volte o doppiu - finamente caghjà cumpletu, finisci in una durata di 40 cm. Fulfiati à longu i vignali dentate, elongate-lanceolate, brillanti verdi, brillanti. In casu di sta spezia hè tenuta in un fredgettu friddu o in cundizzioni di crescita naturali, i fiori fiurali di funneli cumincianu à fassi nant'à a pianta, chì apartu solu in a notte, anu un culore giallu di sulphuru è l'aromu di fiori di carnation. In u floricultura, u Radermacher Chine ùn ùn fiasca, chì hè per quessa hè cultivatu in casa cum'è una pianta deciduous decorative.

Cura di a pianta.

I vegetali dintorni: u radermacciu si sentenu bè in lumu diffusu diffusu, ma crede in una piccula penumbra. Per u cultivo, i vented occidentali è orientali sò bè ​​adattate. Ma nantu à a finestra di u surdine a pianta havi una gran luminosità, per chì avete bisognu à l'ombra da i raghji di u sole. In a finestra sittintriunali, a pianta pò manca a luci, sopratuttu in l'inguernu, durante stu piriu a pianta a precisa l'intensità massima di u lume. A manca di luci pò causà interstitials per stende, facendu chì a pianta s'assumiglia una vigna. Interstitial hè u spaziu trà parigli di fogli o di fiancu. Per evitari deformazione di a curuna, a pianta deve bisognu perghjennita à a luci, perchè l'illuminazione ùn hè micca unità.

Duranti a staghjunali, a temperatura hè di circa 20-25 °. In u invernu, a pianta hè megliu mantinutu in cundizioni freschi, ma à u listessu tempu per assicurà chì a temperatura ùn hè micca sottu à 14 gradi, u più ottimu - 16-18 gradi. A stanza induve u radermacqua hà sempri crescita hè duvutu esse ventilatu più frequentamenti, evulennu circà i schemi.

L'acqui di a pianta hè fatta di acqua permanente (sempre bruttissima). Partennu da primavera à a cascata avete bisognu à abundanti. Cù u principiu di u vaghjimu, l'acqua hè ridutta, in u rilassu di l'acqua, duverà esse moderate (l'acqua hè megliu ogni 2 ghjorni dopu à a secca di a superficia di a terra s'assite). A terra ùn deve mancu secca, deve sempre stata moghja, ma a pianta ùn pò micca tollerà sopra à l'umidità.

U Radermacher ponu addivà un spaziu cun l'aire asciuttu, cumu però, ci piace l'alta humidità. L'umidità pò esse mantinutu per una pericchia spraying cù l'acqua, o mette u cuntinuu nantu à una palletta in u quale guaddà manchera o argilla dilata sò spulade. U fondu di u pomeu deve esse sopratuttu acqua. Periódichi, i pianti interni ponu esse sottu à una bufa è lavata.

Ampara la pianta in April-September, chì hè, duranti u sviluppu attivu è u crescita. L'alimentazione hè fatta da un fertilizante minerale equilibratu (per 1 litru di l'acqua 1-2 grammi di fertilizante) ogni quinze à vinti ghjorni. In u invernu, a pianta ùn deveria micca alimenta, ma solu s'ellu hè tenutu a temperatura di 20 gradi.

Radermeer ci hà bisogna à tempu. Per dà a pianta a bughjura massima, hè necessariu di pellesi di e ciumi apical di rizzi.

Scopre u radermacqua in a primavera, i pianti ghjovani à l'annu, è e piante adulti à ogni dui à trè anni.

Hè necessariu di trasplantà si u sistema radicali ocuva tutta a vanda. In questu casu, durante u trasplante, i radichi sò inturniati, è i cunsiglii di i currenti sò piccati. Per un buceo, unu deve esse tene un terrenu fugliu fertili. U pote devendumi 2 centimètri più largu ca d'avà. Pudete aduprà a seguità a mistura di terra, chì cuntene di turf, turf e humus (tutta a parte 1), una scheda di terra (duie parte) è l'aghjunzione di una picca quantità di sabbia. Drenaje à u fondu di a pignata deve esse dumandata.

Radermacher - i pianti chì ripruducenu da e soiu, stagione, ferri.

Cuttings sò propagati in maiu-ghjugnu, cù 8-10 centetuli parti apicale di i rimuli chì sò utilizati. I Sciccarli per i radicali sò colpi in una mistura di torba cù sabbia (in i piezzu ugguali) o in a rossi wet. Poi copre cun un polietilenu o un vetru cristalicu. A temperatura constante deve esse circa 22-25 gradi. U pulverizazione vene realizatu cum'è a sustrato si secca. Ventilate regularmente.

Riproduzione per capas. Per fà questa nantu à u troncu, deveru fà una incisione 1-2 cm (incisione hè fatta in largu), chì diventate in muscuni umdu è cellophane. Da u tempu à u tempu, deve esse bè ventilatu per chì u musculu ùn si manca. Dopu un pocu tempu, i radichi appareceranu in u locu di a incisione, chì deve esse sipatu da a basa è pittati in un pote (14-16 cm di diametru), mentri u vechju specimenu pò riunione di a vegetazione nurmale.

U friscu hè chjucu dopu l'arrabbi di rifinisce u spaziu tuttu di u pacchju, altrimenti, se i radichi scurriti male, u sparaci chì era sipatu da a pianta madre piglià un pezzu per surveggià o ancu mortu da u rapportu irregularità di a massa è e radichi verdi.

I pussibule.